Powered by

Meeting Point Cyprus Holidays: Ραντεβού με Γερμανία

Δέκα εβδομαδιαίες απευθείας πτήσεις από τη Γερμανία θα ξεκινήσουν στις 7 Απριλίου 2017, μέσω της FTI Group. Μάλιστα, με σκοπό να καταστήσει την Κύπρο κορυφαίο προορισμό για τους Γερμανούς τουρίστες, ο κολοσσός ίδρυσε τη θυγατρική, Meeting Point Cyprus Holidays, τα εγκαίνια της οποίας τελέστηκαν στις 15 Σεπτεμβρίου. 

Για το προφίλ της νέας εταιρείας, τα πλάνα και τη στρατηγική του ομίλου γενικότερα μας μίλησαν οι Dietmar Gunz - πρόεδρος διοικητικού συμβουλίου FTI Group, Roula Juni - διευθύνουσα σύμβουλος FTI Group και Meeting Point International και Χάρης Παπαχαραλάμπους - διευθύνων σύμβουλος Meeting Point Cyprus Holidays.

Η Meeting Point Cyprus Holidays προσφέρει όλες τις τουριστικές υπηρεσίες διαχείρισης εισερχόμενου τουρισμού και αποτελεί 100% θυγατρικό οργανισμό της Meeting Point International (MPI), η οποία ανήκει στην FTI Group. Με το ίδιο καθεστώς η MPI έχει διεθνή παρουσία με 4.000 υπαλλήλους σε 44 προορισμούς 19 χωρών. 

Ο διεθνής τουριστικός όμιλος FTI Group ιδρύθηκε το 1980, με πρωτοβουλία του Dietmar Gunz και σήμερα συγκαταλέγεται στα πέντε κορυφαία ευρωπαϊκά ταξιδιωτικά πρακτορεία, έχοντας ολοκληρώσει το τρέχον οικονομικό έτος με κέρδη ύψους €4 δισ. (€3 δισ. καθαρά κέρδη). 

«Το 2009, o όμιλος έλαβε τη στρατηγική απόφαση να ενδυναμώσει περαιτέρω τον ρόλο του ως εταιρείας διαχείρισης προορισμών (destination management company-DMC). Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήθηκε ο οργανισμός Meeting Point International», εξήγησε ο Dietmar Gunz. Και πρόσθεσε: «Πιστεύουμε ότι οι εταιρείες διαχείρισης προορισμών μπορούν να προσθέσουν αξία και να ηγηθούν της ανάπτυξης ενός προορισμού. Με αυτό το σκεπτικό και κάτω από την ομπρέλα της Meeting Point International, ο οργανισμός μας προχώρησε στη δημιουργία εταιρειών διαχείρισης ξενοδοχείων, με το ίδιο όνομα, σε διάφορες χώρες. Στην αρμοδιότητά τους υπάγεται σήμερα η ιδιόκτητη αλυσίδα ξενοδοχείων και θέρετρων Labranda, καθώς και άλλα ακίνητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι συνολικά ο οργανισμός διαχειρίζεται 46 ξενοδοχεία στις Κανάριες Νήσους, την Αίγυπτο, το Μαρόκο, τη Μάλτα, την Ιταλία και την Τουρκία».

 Οι μακροπρόθεσμες στρατηγικές συνεργασίες με ξενοδοχεία, σύμφωνα με την πεποίθηση και σαφώς την εμπειρία της FTI Group, μπορούν να πάρουν διάφορες μορφές και στοχεύουν στην παροχή επωφελών λύσεων και για τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Επομένως, πάντοτε ψάχνει για ευκαιρίες win-win συνεργασιών. 

FTI Group και Κύπρος
Σύμφωνα με τον κ. Gunz, η Κύπρος έχει καθιερωθεί ως διεθνής τουριστικός προορισμός, αλλά ίσως όχι στον βαθμό που της αξίζει, τουλάχιστον σε κάποιες αγορές. «Αξίζει να επισημανθεί ότι έχει γίνει σημαντική πρόοδος σε θέματα υποδομών κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ετών», είπε, προσθέτοντας ότι μπορούν να γίνουν περισσότερα, ώστε να διασφαλιστεί πως η χώρα μπορεί να προσελκύει τουρισμό ολόχρονα: «Εν μέσω μιας εξαιρετικά ανταγωνιστικής διεθνούς σκηνής, στην οποία οι τουριστικοί προορισμοί συναγωνίζονται για να προσφέρουν τις πιο συμφέρουσες προσφορές, η Κύπρος πρέπει να προχωρήσει με τις απαραίτητες επενδύσεις, ώστε να ενδυναμώσει την ανταγωνιστικότητά της μακροπρόθεσμα και να είναι σε θέση να ανταποκριθεί με επιτυχία στις ανάγκες των τουριστών που φτάνουν στο νησί από όλο τον κόσμο». 

Ήδη η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ξεκινά απευθείας πτήσεις για Μόναχο, εστιάζοντας έτσι στον εποχικό χειμερινό τουρισμό. Από εκεί και πέρα η Κύπρος χρειάζεται να προσαρμόσει περαιτέρω το τουριστικό της προϊόν στις ανάγκες των Γερμανών τουριστών: «Οι Γερμανοί είναι γενικά πολυταξιδεμένοι, γεγονός που τους κάνει απαιτητικούς στην αγορά υπηρεσιών value for money», ανέφερε. Επεσήμανε ότι ξοδεύουν γενικά περισσότερα χρήματα από τον μέσο όρο, αγαπούν τη φύση, σέβονται την ντόπια κουλτούρα και είναι σχετικά πιστοί στους προορισμούς που επιλέγουν: «Όμως, όπως κάθε τουρίστας, τους αρέσει να έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν στη γλώσσα τους και εκτιμούν αυτή την προσπάθεια, καθώς και τη φιλοξενία των Κυπρίων».

H FTI Group πιστεύει ότι η Κύπρος πρέπει να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες από τη Γερμανία και την Κεντρική Ευρώπη, ώστε να βελτιώσει τη θέση της στην αγορά, καθώς και για να «χτίσει» επάνω τους. «Νοουμένου ότι θα γίνουν οι απαραίτητες επενδύσεις, τότε η Κύπρος μπορεί να καθιερωθεί ως ολόχρονος προορισμός», ανέφερε, προσθέτοντας πως: «Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο αποφασίσαμε να επενδύσουμε εδώ, ιδρύοντας τη Meeting Point Cyprus και ξεκινώντας απευθείας πτήσεις από εννιά προορισμούς στη Γερμανία, διαθέτοντας παράλληλα, ένα σημαντικό κονδύλι για την προώθηση της Κύπρου, μεταξύ άλλων, στις γερμανόφωνες αγορές».

Ο κ. Gunz επεσήμανε πως ο όμιλος δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες κατά την προετοιμασία του νέου εδώ εγχειρήματός του, μιας και είχε μακρόχρονες καλές σχέσεις με το νησί, μέσω των συνεταίρων του, ενώ ομαλή και γρήγορη αποδείχθηκε η διαδικασία δημιουργίας των γραφείων του.

Από την πλευρά της, η Roula Juni σημείωσε ότι μακροπρόθεσμος στρατηγικός στόχος του ομίλου είναι η αξιοποίηση των πολύ θετικών στοιχείων που έχει να προσφέρει η γερμανική αγορά στην κυπριακή τουριστική βιομηχανία: «Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, θα πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες επενδύσεις με πνεύμα συνεργασίας εκ μέρους όλων των εμπλεκομένων φορέων που μοιράζονται το ίδιο όραμα: Τη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της, ώστε να καταστεί κορυφαίος τουριστικός προορισμός», επεσήμανε.

Meeting Point Cyprus
Τη θέση του CEO της Meeting Point Cyprus ανέλαβε τον περασμένο Απρίλιο ο Χάρης Παπαχαραλάμπους. Όπως είπε ο ίδιος, είναι μια θέση που παρουσιάζει πολύ καλές προοπτικές, καθώς η FTI Group και η Meeting Point Cyprus έχουν ξεκάθαρη αποστολή και στρατηγική για την προώθηση της Κύπρου ως προορισμού επιλογής στη γερμανόφωνη αγορά, καθώς και σε άλλες χώρες. «Ο Όμιλος είναι ένας εξαιρετικά δυναμικός οργανισμός που βλέπει μπροστά. Το όραμά μου είναι η πλήρης ευθυγράμμιση με τη στρατηγική αποστολή της εταιρείας, που είναι η προώθηση της Κύπρου ως ελκυστικού προορισμού για τη γερμανική αγορά και η παραγωγή των απαραίτητων αποτελεσμάτων. Την ίδια στιγμή θέλω να συνεισφέρω στην ανάπτυξη του οργανισμού», σημείωσε. Εξέφρασε, μάλιστα, την πεποίθηση ότι η χώρα έχει τις δυνατότητες να καταστεί ολόχρονος τουριστικός προορισμός, στον οποίο η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσει και να επεκτείνει τις δραστηριότητές της. 
 
Facts & Figures 
•    Στην FTI Group και τη Meeting Point International εργοδοτούνται 6.500 και 4.000 άτομα, αντίστοιχα. 
•    Στη Meeting Point Cyprus εργάζονται 13 άτομα στους τομείς των πωλήσεων, του μάρκετινγκ, των κρατήσεων, των διοικητικών λειτουργιών και του λογιστηρίου. 
•    Μέχρι τον Μάρτιο του 2017 η ομάδα στην Κύπρο αναμένεται να φτάσει τα 30 άτομα, για υποστήριξη των αναγκών που θα προκύψουν από την έναρξη των απευθείας εβδομαδιαίων πτήσεων από τη Γερμανία το ερχόμενο καλοκαίρι.
•    Τα κεντρικά γραφεία των FTI Group και Meeting Point International βρίσκονται στο Μόναχο της Γερμανίας και τα κεντρικά της Meeting Point Cyprus Holidays σε χώρο 300 τετραγωνικών μέτρων στο κέντρο της Λευκωσίας. 

Δειτε Επισης

Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία