Avocarrot: Έρχεται άνοιγμα θέσεων για Κύπρο και Ελλάδα
07:30 - 06 Οκτωβρίου 2016
Μεγάλες προοπτικές διανοίγονται για την Avocarrot, τη start-up εταιρεία που ίδρυσαν οι νεαροί Κύπριοι Κωνσταντίνος Χρίστου, Γιώργος Ηρακλέους, Γιώργος Μακκούλης και Παναγιώτης Παπαγεωργίου, μετά την εξαγορά της από τον διεθνή όμιλο marketing και τεχνολογίας, Glispa Global Group έναντι $20 εκατ.
Όπως επεσήμανε ο Κωνσταντίνος Χρίστου, το γεγονός ότι έγινε κατορθωτό να πεισθεί η Glispa Global Group να επενδύσει στο κυπριακό και ελληνικό ταλέντο, επιτρέπει στην Avocarrot να συνεχίσει να διατηρεί τα γραφεία της σε Κύπρο και Ελλάδα και να προβαίνει σε ενδυνάμωσή τους, ανοίγοντας 70 νέες θέσεις τα επόμενα χρόνια.
Τα δύο μέρη κατέληξαν σε μια συμφωνία που αποτελεί επισφράγισμα των προσπαθειών, ιδιαίτερα των τριών - τεσσάρων τελευταίων χρόνων, και η οποία δίδει την ευχέρεια στους νεαρούς επιχειρηματίες να αναπτύξουν περαιτέρω τις ιδέες τους. Κι αυτό γιατί η Avocarrot αποκτά, πλέον, πρόσβαση στους πόρους της Glispa, έχοντας την ευκαιρία να επωφεληθεί άμεσα από την ισχυρή της παρουσία σε 180 χώρες.
Οι πλατφόρμες που διατηρούν και οι δύο εταιρείες στον τομέα του mobile advertising θα συγχωνευθούν και θα λανσαριστούν εκ νέου το 2017, με στόχο τη δημιουργία της No1 πλατφόρμας για διαφημίσεις σε εφαρμογές κινητών συσκευών διεθνώς (native ads monetization).
Η Avocarrot σήμερα έχει έδρα στην Αθήνα και στο Σαν Φρανσίσκο και δραστηριοποιείται στον κλάδο του mobile advertising, με ειδίκευση στη native διαφήμιση. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα είδος διαφήμισης που προσαρμόζεται στο περιεχόμενο και την αισθητική των εφαρμογών που τρέχουν σε κινητές συσκευές με τη σήμανση ως sponsored.
Η τεχνολογική πλατφόρμα της αποτελεί marketplace για τέτοιες διαφημίσεις, με οφέλη για τους δημιουργούς περιεχομένου - κινητές εφαρμογές -, αλλά και για τους διαφημιζόμενους, επιτυγχάνοντας 17 φορές καλύτερη ανταπόκριση από τα παραδοσιακά banners, καλύτερη οικονομική απόδοση και εμπειρία για τον χρήστη. Ταυτόχρονα, διαχειρίζεται 4 δισ. mobile ad impressions μηνιαίως σε διεθνές επίπεδο και συνεργάζεται με 2.500 εφαρμογές.
Πελάτες του κυπριακού start-up είναι κορυφαίοι οργανισμοί στον τομέα τους και συνεργάζεται με μεγάλα διαφημιστικά δίκτυα σε όλο τον κόσμο, με κύριες αγορές τις ΗΠΑ, τη Δυτική Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική.