Ελεονώρα Ορθοδόξου: «Do it with passion or don’t do it at all»

Μόνο με πάθος μπορεί να φθάσει κάποιος ψηλά και θέτει ως χρυσό κανόνα με ό,τι καταπιάνεται η Ελεονώρα Ορθοδόξου, Chief Marketing Officer της C.A.PAPAELLINAS Group, η οποία μίλησε στην εκπομπή WomenInBusiness.

Από κυπριακές εταιρείες θαυμάζει εκείνες που ξεκίνησαν από το μηδέν και έχοντας όραμα, κατάφεραν να κτίσουν δυνατά brand names τα οποία συνδέθηκαν με τον Κύπριο καταναλωτή. Σε ό,τι αφορά ξένες εταιρείες, η Apple τη συναρπάζει περισσότερο αφού, όπως δηλώνει, μέσω της στρατηγικής του experiential marketing κατάφερε να δημιουργήσει το μεγαλύτερο lifestyle brand παγκοσμίως.

Δεν είναι σίγουρη αν επιτυχαίνει το work- life balance, αλλά προσπαθεί να περνάει ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους της .
Παρόλο που δηλώνει παθιασμένη με την δουλειά της, αν θα έπρεπε να κάνει στροφή στην καριέρα της, θα στρεφόταν στο χώρο της μόδας, καθώς η μητέρα της εδώ και 25 χρόνια διατηρεί κατάστημα με ρούχα.

Η συμβουλή που θα έδινε σε μια άλλη γυναίκα επαγγελματία είναι να μη σταματήσει ποτέ να ονειρεύεται , να διατηρεί την αυθεντικότητά της και να παραμείνει πιστή σε αξίες.

Η στοίχιση των ομάδων μάρκετινγκ του ομίλου C.A.PAPAELLINA , με γνώμονα πάντα το κοινό όραμα «Να κάνουμε όσο πιο πολλούς ανθρώπους να ζουν και να νιώθουν καλύτερα», αποτελεί τον κυριότερο και μελλοντικό στόχο της Ελεονώρας Ορθοδόξου, αλλά και του ομίλου C.A.PAPAELLINA.

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα
Η Ελεονώρα Ορθοδόξου κατέχει πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ όπως επίσης και MBA. Εργάζεται στην εταιρεία C.A.Papaellinas εδώ και 10 χρόνια περνώντας από διάφορες θέσεις μέσα στον Οργανισμό, ενώ από τον Μάιο του 2015 ανέλαβε τη θέση της Chief Marketing Officer. Γεννήθηκε στη Λάρνακα το 1981 και είναι παντρεμένη με δύο παιδιά.

Σύντομο εταιρικό σημείωμα
Η C.A.Papaellinas ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην κυπριακή αγορά το 1929, με την επωνυμία Χ.Α.Παπαέλληνας & Σία Λτδ, ως αντιπρόσωπος φαρμακευτικών προϊόντων, ενώ στη συνέχεια δραστηριοποιήθηκε στον τομέα των καλλυντικών και καταναλωτικών προϊόντων.Τα τελευταία χρόνια η στρατηγική ανάπτυξης του Ομίλου επικεντρώνεται στον τομέα της λιανικής πώλησης αναπτύσσοντας συνεχώς το δίκτυο καταστημάτων του. Στον Όμιλο ανήκουν οι αλυσίδες καταστημάτων BeautyLine, Yves Rocher, Holland&Barrett , Selekt και Make-up Studio.

Δειτε Επισης

Παγκόσμια διάκριση για τη Δέσποινα Πολυβίου στις εξετάσεις επαγγελματικού επιπέδου του ICAEW
Παρουσίαση βιβλίου «Σπύρος Κυπριανού: Στη μάχη της ιστορίας όπως την έζησα 1932-1959»
Nobu Matshuhisa: Η αγάπη του για την κυπριακή κουζίνα και η επέκταση στην Ευρώπη
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Το κτίσιμο μιας επιχειρηματικής αυτοκρατορίας και η τεράστια κοινωνική προσφορά
Έφυγε από την ζωή ο Έλληνας εφοπλιστής και επιχειρηματίας Βαρδής Βαρδινογιάννης
Διευθύντρια για πολυμερείς υποθέσεις στο DG TRADE η Μυρτώ Ζαμπάρτα-Διορίστηκε από την Κομισιόν
Η fashion designer Βασιλική Χαρίτωνος στο 1ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Τέχνης και Πολιτισμού Αναπηρίας DIS
Ο ιδρυτής της M. Residence Νικόλας Μιχαλιάς στη λίστα «40 under 40» του Fortune Greece-«Είναι ένας πρωτοπόρος»
Ο Νικόλας Στρατής, μέλος του ICAEW, στην υψηλού κύρους επιτροπή IFAC Young Leaders Collective
Κυκλοφόρησε η βιογραφία της Ζέτας Αιμιλιανίδου-H χαρισματική προσωπικότητα και το σημαντικό της έργο