powered by

Τράπεζα Κύπρου: Επιτυχής Συμμετοχή στο Φόρουμ Επαγγελματικής Ακεραιότητας

Η Τράπεζα Κύπρου συνεχίζει την επιτυχή συμμετοχή της στο Φόρουμ Επαγγελματικής Ακεραιότητας το οποίο υποστηρίζεται από τη Διεθνή Διαφάνεια, για 2η συνεχόμενη χρονιά. 

Η συγκεκριμένη αναγνώριση της Τράπεζας Κύπρου είναι το αποτέλεσμα υιοθέτησης και διατήρησης βέλτιστων πρακτικών σε θέματα διαφάνειας, ακεραιότητας και χρηστής εταιρικής διακυβέρνησης. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο μερικές από τις εταιρείες που πέτυχαν να έχουν θετική αξιολόγηση και συμμετοχή στο εν λόγω Φόρουμ συμπεριλαμβάνουν τα τραπεζικά ιδρύματα Barclays, Lloyds, Royal Bank of Scotland και HSBC.

Η επιτυχής αυτή συμμετοχή της Τράπεζας Κύπρου αντανακλά τη νέα κουλτούρα του τραπεζικού ιδρύματος που έχει ως κύριο στόχο την προστασία των συμφερόντων των μετόχων, των πελατών και άλλων συνεργατών της.

Στη φωτογραφία, η Πρόεδρος της Διεθνής Διαφάνειας (Κύπρος), Δρ. Μαρία Κραμβιά Καπαρδή παραδίδει στο Διευθυντή Διεύθυνσης Συμμόρφωσης Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου, κ. Μάριο Σκανδάλη, το σχετικό πιστοποιητικό επιτυχούς συμμετοχής.

Δειτε Επισης

Οι επιπτώσεις από ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ
Τα 37 πεντάστερα ξενοδοχεία της Κύπρου-Τα δωμάτια, οι κλίνες και πώς κατανέμονται ανά επαρχία(pics)
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
Papouis Dairies: Αποκτά εργοστάσιο παραγωγής χαλλουμιού και αναρής στα Λύμπια-Σε διαβούλευση η μονάδα
Εγκαταστάσεις και υποδομές μιας επένδυσης μεγατόνων στην καρδιά της καινοτομίας-Τι θα έχει το Τεχνολογικό Πάρκο στο Πεντάκωμο
Γιώργος Τοφινής: Το όραμα της ΕΤΑΠ για την επαρχία Αμμοχώστου-Ανέκαθεν πρωτοπόρα στον τομέα του τουρισμού
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη