Η PwC περιγράφει την επιτυχημένη στρατηγική εταιρικής ανάπτυξης
15:45 - 05 Οκτωβρίου 2016
Βιβλίο με τίτλο «Strategy That Works» παρουσιάστηκε από την PwC Κύπρου, σε συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο Harvard Business Review. Στο πλαίσιο της παρουσίασης, ο οργανισμός ανακοίνωσε επίσης το νέο πρόγραμμα στήριξης των κυπριακών επιχειρήσεων που εφαρμόζει από φέτος.
Το νέο πρόγραμμα στήριξης των κυπριακών επιχειρήσεων της PwC Κύπρου που ανακοινώθηκε στην εκδήλωση, στοχεύει στην αξιοποίηση της εξειδικευμένης γνώσης που διαθέτει ο οργανισμός προς όφελος του τοπικού επιχειρείν.
Η PwC θα θέσει υπό την ομπρέλα του προγράμματος αυτού μια σειρά από νέες δράσεις καθώς και τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις, συνέδρια καθώς και άλλες δραστηριότητες του οργανισμού για το 2016-2017 που άπτονται των επιχειρηματικών θεμάτων.
Όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της PwC Κύπρου, Ευγένιος Ευγενίου, “αναγνωρίζοντας τη συμβολή των κυπριακών επιχειρήσεων στην προσπάθεια για επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης, το πρόγραμμα θα προσαρμόσει όλες τις προγραμματισμένες δραστηριότητες του οργανισμού στις δικές τους ανάγκες».
Tο βιβλίο παρουσίασε ο Kevin J. Stansfield, Διευθυντής της Strategy &, μέλους του διεθνούς δικτύου της PwC, ενώπιον εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου και φορέων από τον δημόσιο τομέα.
H εκδήλωση περιλάμβανε συζήτηση με συμμετέχοντες τους Αλέξη Φωτιάδη, managing director του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης και Νικόλα Σιακόλα, CEO της Cablenet, οι οποίοι ανέλυσαν κατά πόσο τα αποτελέσματα της έρευνας συνάδουν και με το κυπριακό επιχειρείν.
Σημειώνεται πως το βιβλίο «Strategy That Works» πρόκειται για την πιο σημαντική έκδοση του Harvard Business Review σε θέματα στρατηγικής για το 2016, η οποία αναλύει τους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να απαλείψει το χάσμα μεταξύ της θεωρίας μιας επιχειρηματικής στρατηγικής και της εκτέλεσής της, με απώτερο στόχο την επίτευξη του επιθυμητού ρυθμού ανάπτυξης.
Αποτελεί στην ουσία έναν πρακτικό οδηγό με βήματα προς την επιτυχή εφαρμογή στρατηγικών από τις επιχειρήσεις, ο οποίος βασίζεται σε εις βάθος μελέτη δεκατεσσάρων διεθνών εταιρειών που έχτισαν την επιτυχία τους αξιοποιώντας τις ιδιαίτερες δυνατότητές τους.
Συγγραφείς του βιβλίου είναι οι Paul Leinwand, Global Managing Director της Strategy& και Cesare Mainardi, πρώην CEO των Booz & Company και Strategy&, οι οποίοι θεωρούνται κορυφαίοι σε θέματα στρατηγικής.