powered by

3rd Brand Congress

Οι καιροί και οι αγορές αλλάζουν πιο γρήγορα και δραματικά από κάθε άλλη φορά ανέφερε ο Peter Fisk, ομιλητής στο συνέδριο Third Brand Congress  που πραγματοποιήθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Ο Peter Fisk, ανέλυσε καινοτόμες στρατηγικές για την ανάπτυξη των εταιριών και των brands τους σε ένα τεχνολογικά εναλλασσόμενο περιβάλλον τονίζοντας ότι προσφέρονται νέες ευκαιρίες, έτσι οι εταιρίες πρέπει να κινούνται γρήγορα και αποφασιστικά.

Ο Peter Fisk, είναι ένας διεθνώς γνωστός marketer, συγγραφέας οχτώ βιβλίων  και διευθύνων σύμβουλος της GeniusWorks, ο οποίος έχει συνδέσει το όνομά του με εταιρείες - κολοσσούς, όπως British Airways, Microsoft και Oriflame.

Το Third Brand Congress που είχε τον τίτλο Gamechangers Cyprus: Innovative strategies for business and brands in a fast changing world, παρουσίασε η CYTA.
 
Χορηγοί ήταν επίσης το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, η Hellenic Technical Enterprises Ltd, η Μπύρα ΚΕΟ και το Microsoft Innovation Center Cyprus.

Δειτε Επισης

Η ψυχική υγεία των νέων στην Κύπρο: Από τη σιωπή στη δράση-Αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και προοπτικές
Ανοιχτή πρόσκληση στον επιχειρηματικό κόσμο της πόλης για στήριξη από το Λάρνακα 2030
Επιχειρηματική αποστολή ΚΕΒΕ στη Φινλανδία-Ενίσχυση συνεργασίας σε ναυτιλία και της θαλάσσια τεχνολογία
Μάριος Καπιρής: Ηγεσία στη μείωση ψηφιακής βλάβης και προστασία της ιδιωτικότητας
Ολύμπιος Τουμάζου: Οι νέες διατροφικές τάσεις και η σύνδεσή τους με τη μείωση βλάβης
Η σύσταση της AMLA, οι αναβαθμισμένες απαιτήσεις και οι προκλήσεις συμμόρφωσης για τις ξένες επιχειρήσεις εντός της Ε.Ε.
Μάριος Κοσμά: Ήταν και θα είναι πάντα επενδυτικός προορισμός η Κύπρος-Πώς θα έρθουν παγκόσμιας εμβέλειας επενδυτές
Το Cyprus Integrity Forum δυναμικά στο πλευρό της Αστυνομίας-Συνάντηση με την ηγεσία της Δύναμης
Ενισχύεται η συνεργασία του Ίδρυματος «Θεοτόκος-Αμερίκος Αργυρίου» και του Σωματείου «Παναγία Ευαγγελίστρια»
Η νέα εποχή της συμμόρφωσης: Τεχνητή νοημοσύνη, blockchain και η πρόκληση της διαφάνειας