powered by

3rd Brand Congress

Οι καιροί και οι αγορές αλλάζουν πιο γρήγορα και δραματικά από κάθε άλλη φορά ανέφερε ο Peter Fisk, ομιλητής στο συνέδριο Third Brand Congress  που πραγματοποιήθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Ο Peter Fisk, ανέλυσε καινοτόμες στρατηγικές για την ανάπτυξη των εταιριών και των brands τους σε ένα τεχνολογικά εναλλασσόμενο περιβάλλον τονίζοντας ότι προσφέρονται νέες ευκαιρίες, έτσι οι εταιρίες πρέπει να κινούνται γρήγορα και αποφασιστικά.

Ο Peter Fisk, είναι ένας διεθνώς γνωστός marketer, συγγραφέας οχτώ βιβλίων  και διευθύνων σύμβουλος της GeniusWorks, ο οποίος έχει συνδέσει το όνομά του με εταιρείες - κολοσσούς, όπως British Airways, Microsoft και Oriflame.

Το Third Brand Congress που είχε τον τίτλο Gamechangers Cyprus: Innovative strategies for business and brands in a fast changing world, παρουσίασε η CYTA.
 
Χορηγοί ήταν επίσης το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, η Hellenic Technical Enterprises Ltd, η Μπύρα ΚΕΟ και το Microsoft Innovation Center Cyprus.

Δειτε Επισης

Οι επιπτώσεις από ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ
Στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών η αποκρατικοποίηση του ΧΑΚ-«Ειλημμένη πολιτική απόφαση»
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Πολιτεία-Women Act: «Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά αν είμαστε δικτυωμένες»