powered by

3rd Brand Congress

Οι καιροί και οι αγορές αλλάζουν πιο γρήγορα και δραματικά από κάθε άλλη φορά ανέφερε ο Peter Fisk, ομιλητής στο συνέδριο Third Brand Congress  που πραγματοποιήθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Ο Peter Fisk, ανέλυσε καινοτόμες στρατηγικές για την ανάπτυξη των εταιριών και των brands τους σε ένα τεχνολογικά εναλλασσόμενο περιβάλλον τονίζοντας ότι προσφέρονται νέες ευκαιρίες, έτσι οι εταιρίες πρέπει να κινούνται γρήγορα και αποφασιστικά.

Ο Peter Fisk, είναι ένας διεθνώς γνωστός marketer, συγγραφέας οχτώ βιβλίων  και διευθύνων σύμβουλος της GeniusWorks, ο οποίος έχει συνδέσει το όνομά του με εταιρείες - κολοσσούς, όπως British Airways, Microsoft και Oriflame.

Το Third Brand Congress που είχε τον τίτλο Gamechangers Cyprus: Innovative strategies for business and brands in a fast changing world, παρουσίασε η CYTA.
 
Χορηγοί ήταν επίσης το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, η Hellenic Technical Enterprises Ltd, η Μπύρα ΚΕΟ και το Microsoft Innovation Center Cyprus.

Δειτε Επισης

Bolt: Λανσάρει την υπηρεσία Bolt Send για παράδοση δεμάτων αυθημερόν στη Λευκωσία
Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο θεσμών-Τα είπαν ΣΕΛΚ και Γενικός Ελεγκτής
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και George of London ένωσαν δυνάμεις για το Movember
Σχέδιο στήριξης εφημερίδων και πρακτορείων διανομής Τύπου από το ΥΠΟΙΚ-Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις
SOFTONE: Χρυσός χορηγός στην ετήσια εκδήλωση του Cyprus Payroll Management Association
Χαιρετίζει τη συνεργασία ΤΕΠΑΚ και ΚΣΕΕΚ το ΚΕΒΕ-Στρατηγικό βήμα ανάπτυξης
ΟΠΑΠ Κύπρου: Σχεδόν 70 εκατ. για επενδύσεις και έργα προς όφελος των Κυπρίων πολιτών-Η δέσμευση της εταρείας
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα κυπριακά Πανεπιστήμια από Ελλαδίτες-Ξεπέρασε τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Η Ελληνική Τράπεζα στήριξε και φέτος τον θεσμό Movember Cyprus
EKO Kύπρου: Αναβαθμίζει τη στρατηγική συνεργασία της με την Πυροσβεστική Υπηρεσία