O Karl Lagerfeld… ξενοδόχος
15:20 - 25 Οκτωβρίου 2016
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Chanel, Karl Lagerfeld προχωράει τις επαγγελματικές του δραστηριότητες και εκτός… catwalk. Πιο συγκεκριμένα, ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του Chanel από το 1983, ανακοίνωσε ότι θα δημιουργήσει τη δική του αυτοκρατορία στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Όπως ανέφερε, το πρώτο από τα καταλύματα 6 αστέρων, αναμένεται να εγκαινιαστεί στο Μακάο της Κίνας το 2018.
Γόνος ιδιαίτερα εύπορης οικογένειας βιομηχάνων, ανατράφηκε στο Αμβούγο με πολλές ανέσεις, διαμορφώνοντας, παράλληλα, μια αντισυμβατική προσωπικότητα. Δεν είναι η πρώτη φορά που Karl Lagerfeld έρχεται σε επαφή με τα ξενοδοχεία καθώς συνεργάζεται με το Le Crillon στο Παρίσι όπου ανέλαβε το σχεδιασμό μιας από τις σουίτες και με το ξενοδοχείο Métropole στο Μονακό συμμετέχοντας στην ανακαίνιση της πισίνας των εξωτερικών χώρων και του εστιατορίου του ξενοδοχείου. Στο παραλθόν έχει αναλάβει στο μελέτες σχεδιασμού εσωτερικών χώρων και αισθητικής διακόσμησης για πολυτελείς μονάδες.
«Είναι ευτυχής που ανακοινώνει την επέκταση των δραστηριοτήτων του με τη δημιουργία μιας διεθνούς αλυσίδας ξενοδοχείων που θα φέρει το όνομά του» ανέφερε το δελτίο τύπου σχετικά με το επιχειρηματικό βήμα του 83χρονου «βασιλιά της μόδας».
Η εταιρεία, δια στόματος του Pier Paolo Righi, προέδρου και ΔΣ του ομίλου Karl Lagerfeld επισημαίνει ότι «θα μελετηθούν τις ευκαιρίες (που υπάρχουν) με στόχο ο Κάρλ να ανοίξει και άλλα ξενοδοχεία σε ολόκληρο τον κόσμο»
Το πολυτελές πρώτο του ξενοδοχείο θα ενσωματωθεί στο Lisboa Palace Complex, ένα συγκρότημα που χρηματοδοτεί και διαχειρίζεται η εταιρεία τυχερών παιχνιδιών Macao της Κίνας και το οποίο θα περιλαμβάνει καζίνο, εστιατόρια, χώρους αναψυχής και άλλα ξενοδοχεία με ένα σύνολο 2.000 δωματίων. Μεταξύ αυτών ένα Versace Palace, ξενοδοχείο του διάσημου «συναδέλφου» του
Η περιουσία του Lagerfeld εκτιμάται ότι αγγίζει τα 125 εκατομμύρια δολάρια. Oι φήμες θέλουν τον ίδιο να σχεδιάζει να εισέλθει ακόμα πιο δυναμικά στον χώρο των επιχειρήσεων ανοίγοντας εστιατόρια και private clubs υπό το όνομά του. Μάλιστα, ο σχεδιαστής, ακολουθεί πιστά τις εξελίξεις της τεχνολογίας, κάτι που απέδειξε όταν στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού σκηνοθέτησε όλη την εμφάνιση του Οίκου υπό το μότο “Chanel data center,”. Καλώδια, σύρματα και “μαύρα κουτιά” δεδομένων απέδειξαν ότι “Tech is the new black”.
Η καλλιτεχνική ματιά και η εκκεντρική προσωπικότητα του Λάγκερφέλντ ενσωματωμένα στις απαιτήσεις ενός πολυτελούς ξενοδοχείου, σίγουρα θα δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό αισθητικό “κράμα” μοναδικών εμπειριών για τους επισκέπτες.
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com