Ο Όμιλος Εταιριών Symeonides στηρίζει την Europa Donna Κύπρου

Ο Όμιλος εταιριών Symeonides στηρίζει με κάθε προσπάθεια την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, αλλά και οικονομικής ενίσχυσης της Europa Donna Κύπρου, στέλνοντας σε όλες τις γυναίκες που εργάζονται στον όμιλο Symeonides για τα γνωστά brands του ομίλου, Marks & Spencer (Λεμεσού, Λάρνακας, Πάφου και Παραλιμνίου) και Costa Coffee ενημερωτικό υλικό από την Europa Donna  που αφορά την πρόληψη του καρκίνου του μαστού, την υγεία του μαστού και πρακτικές αυτοεξέτασης του στήθους. 

Επιπρόσθετα, ο Όμιλος Εταιριών Symeonides, δώρισε σε όλες τις γυναίκες που εργάζονται στις εταιρείες του, τα ροζ βραχιόλια  Europa Donna, που συμβολίζουν τον αγώνα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Η προσπάθεια σωστής πληροφόρησης αποκτά ιδιαίτερη σημασία όταν μιλάμε για μια ασθένεια που επηρεάζει μία στις εννέα γυναίκες.

Επιπρόσθετα, στα πλαίσια της προσπάθειας ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού, τα καταστήματα Marks & Spencer ενισχύουν οικονομικά το έργο της Europa Donna Κύπρου, κάνοντας δωρεά €1 από την πώληση του κάθε σουτιέν στο τμήμα εσωρούχων.  Η δωρεά αυτή θα ισχύει από την 10η μέχρι και την 31η Οκτωβρίου 2016.

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας και της καθημερινής πρακτικής του ομίλου εταιρειών ‘Symeonides’, και κάθε χρόνο γίνονται ακόμη πιο έντονες προσπάθειες για κοινωνική προσφορά και στήριξη της κυπριακής κοινωνίας. 

Δειτε Επισης

Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)