Avocarrot: Η σκληρή δουλειά και η μεθοδικότητα οδήγησαν στην εξαγορά
08:10 - 14 Οκτωβρίου 2016
Ο Γιώργος Ηρακλέους, εκ των τεσσάρων συνιδρυτών της πολυσυζητημένης κυπριακής startup Avocarrot μιλά στο InBusinessNews για την αρχική πορεία της εταιρείας μέχρι και την εξαγορά της από την Glispa Global Group.
«Τα δικά μου καθήκοντα αφορούν το τεχνικό κομμάτι του προϊόντος. Βέβαια όταν ήμασταν στα αρχικά στάδια όλοι κάναμε λίγο απ’ όλα εφόσον ήμασταν πολύ μικρή ομάδα. Υπήρχαν μέρες που εγώ από το να γράφω κάποιο κώδικα ξαφνικά βρισκόμουν στις τηλεφωνικές πωλήσεις», σημείωσε ο Γιώργος Ηρακλέους.
Η αρχική ιδέα ξεκίνησε στο Λονδίνο όπου σπούδαζαν και βρέθηκαν μπροστά από ένα δικό τους πρόβλημα στο οποίο θέλησαν να δώσουν λύση. Έτσι ξεκίνησαν να αναπτύσσουν εφαρμογές κινητών τηλεφώνων. Έπειτα, από διάκριση που έλαβε μια εκ των εφαρμογών τους σε διαγωνισμό στο Λονδίνο, κατάφεραν να αποκτήσουν αρκετούς χρήστες.
Στη συνέχεια, η ανάγκη για εξεύρεση του σωστού τρόπου διαφήμισης προς τους χρήστες της εφαρμογής, οδήγησε στη δημιουργία δικής τους πλατφόρμας διαφημίσεων, πιο φιλικής προς το χρήστη που ξεπερνούσε τα κλασικά banners διαφημίσεων.
Σε αρχικό στάδιο το εφάρμοσαν στις δικές τους εφαρμογές (apps) με θετικά αποτελέσματα. «Όχι μόνο αποκτήσαμε περισσότερα κλικς από τις κλασικές τεχνολογίες, αλλά κερδίσαμε περισσότερα χρήματα από τους διαφημιζόμενους» τόνισε, ο Γιώργος Ηρακλέους.
Με τα πρώτα δείγματα να είναι ενθαρρυντικά, αποφάσισαν να επικεντρωθούν στην δημιουργία πλατφόρμας που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε κάτοχο εφαρμογής ώστε να εισπράξει χρήματα μέσω διαφημίσεων, με μοντέρνο τρόπο κάτι το οποίο οδήγησε στην πλατφόρμα Avocarrot exchange.
Η Avocarrot exchange, παρέχει τη δυνατότητα σε δημιουργούς εφαρμογών smartphones να αυξήσουν τα έσοδα τους από διαφημίσεις οι οποίες μπορούν να παίρνουν τη μορφή και την εμφάνιση της εκάστοτε εφαρμογής (Native Ads). Με αυτό τον τρόπο οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν περισσότερα κλικς στις διαφημίσεις, χωρίς να είναι ενοχλητικές όπως είναι η περίπτωση των banners.
«Στην πλατφόρμα μας γίνεται προγραμματιστικά η αγοραπωλησία διαφημίσεων. Οι διαφημιζόμενοι δίνουν τις προσφορές τους και σε πραγματικό χρόνο ο διαφημιστής με τη μεγαλύτερη προσφορά δείχνει τη δική του διαφήμιση στον τελικό χρήστη», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Ηρακλέους.
Με μεθοδικότητα και σκληρή δουλειά οι κόποι της ομάδας της Avocarrot ανταμείφθηκαν φθάνοντας μέχρι και την ημέρα της εξαγοράς της από μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο χώρο του AdTech, την Glispa Global Group, έναντι του ποσού των $20 εκατ. «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος από τις προοπτικές που μας δίνει η συνεργασία αυτή. Το όραμα της Avocarrot μπορεί να επιτευχθεί πολύ πιο γρήγορα με τη βοήθεια μιας μεγάλης και έμπειρης εταιρείας στο χώρο του AdTech».
Πλέον η Avocarrot αναπτύσσεται με γρήγορούς ρυθμούς, ενώ σήμερα γύρω στα 7 δισεκατομμύρια διαφημίσεις «σερβίρονται» κάθε μήνα, σε 4.500 εφαρμογές από 180 χώρες παγκόσμια. Στόχος της εταιρείας είναι όπως μέσα στους επόμενους έξι μήνες διπλασιάσει τον πιο πάνω αριθμό και να μεγαλώσει η ομάδα, από 17 άτομα σε 70 μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.