iWhiz: Παιχνίδι για θέματα ασφάλειας διαδικτύου για μαθητές

Το καινοτόμο διαδικτυακό παιχνίδι iWhiz παρουσίασαν σε συνέντευξη Τύπου η ΜΤΝ και το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, στην παρουσία και του Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού, κ. Κώστα Καδή.

Ο  κ. Καδής υπογράμμισε πως «προτεραιότητα του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού είναι να προσφέρει τη δυνατότητα πρόσβασης όλων των μαθητών στις νέες τεχνολογίες και στο διαδίκτυο αλλά και να τους εκπαιδεύσει, ώστε να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν κινδύνους που πιθανόν να προκύψουν κατά τη χρήση του».

Ο CEO της MTN, Philip Van Dalsen, από την πλευρά του τόνισε: «Εμείς, στην ΜΤΝ, πιστεύουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει τη ζωή όλων μας, καθώς το διαδίκτυο προσφέρει άπλετες ευκαιρίες στους μαθητές για να συμμετάσχουν, να μάθουν και να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της σωστής και θετικής χρήσης του διαδικτύου, του πιο χρήσιμου εργαλείου στην αναζήτηση γνώσης και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ελπίζουμε ότι τα σχολεία στην Κύπρο και οι μαθητές θα εγκαταστήσουν το παιχνίδι και θα διασκεδάσουν, μαθαίνοντας παράλληλα πάρα πολλά σε ό,τι αφορά την ασφαλή χρήση του διαδικτύου».

Στη δημιουργία του παιχνιδιού συνέβαλαν εκπαιδευτικοί Πληροφορικής αλλά και ψυχολόγοι υπό την επίβλεψη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου.  Το  iWhiz  στοχεύει στην ενημέρωση και εκπαίδευση όλων των μαθητών της Κύπρου όσον αφορά την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.

Τον τρόπο λειτουργίας του παιχνιδιού παρουσίασε ο ηθοποιός Ανδρέας Φυλακτού, ο οποίος αποτελεί τον πρεσβευτή του iWhiz και θα διεκπεραιώσει τις παρουσιάσεις του παιχνιδιού στα σχολεία.

Το iWhiz αποτελεί πηγή γνώσεων και πληροφόρησης αλλά ταυτόχρονα και μια ευχάριστη ενασχόληση για τους μαθητές καθώς πρόκειται για ένα διαδραστικό παιχνίδι ερωτήσεων / απαντήσεων στο οποίο οι μαθητές προκαλούν ο ένας τον άλλο σε διάφορα τεστ. Οι μαθητές παίζουν μεταξύ τους ατομικά, μαζεύοντας έτσι βαθμούς για το προσωπικό τους σκορ, αλλά και ομαδικά, μαζεύοντας βαθμούς και για το σχολείο τους. Με το τέλος κάθε διαγωνισμού τα τρία πρώτα σχολεία θα βραβευτούν από την ΜΤΝ με 8 tablet Alcatel Pixi 3 10” WiFi & Keyboard, ενώ οι τρεις πρώτοι μαθητές θα κερδίσουν από ένα iPad mini2 WiFi 32Gb.

Τα θέματα στα οποία διαγωνίζονται οι μαθητές χωρίζονται σε τρείς κατηγορίες: Η ασφάλεια στο διαδίκτυο (50%), Γνώσεις τεχνολογίας και πληροφορικής (35%) και Γενικές γνώσεις (15%). Την εποπτεία του περιεχομένου του iWhiz ανέλαβε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου μέσα από προετοιμασία που διήρκησε ένα χρόνο. 

Σημειώνεται ότι η χρήση του iWhiz είναι εντελώς δωρεάν (δεν περιλαμβάνει καν διαφημιστικά banners). Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο σε λειτουργικά Android και iOS και απευθύνεται σε μαθητές 12 – 16 ετών.
Στόχος του iWhiz είναι να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει τους μαθητές για το πώς να αποφεύγουν τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό (Cyberbullying) και πώς να χρησιμοποιούν θετικά το διαδίκτυο, το οποίο προσφέρει ατελείωτες ευκαιρίες για γνώση, επικοινωνία και ψυχαγωγία.

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης