Πρόγραμμα κατάρτισης για αντιμετώπιση δύσκολων πελατών
10:07 - 11 Οκτωβρίου 2016
Το Κέντρο Παραγωγικότητας Κύπρου (ΚΕΠΑ) διοργανώνει στη Λευκωσία πρόγραμμα κατάρτισης με θέμα «Αναπτύσσοντας επικοινωνιακές δεξιότητες για αντιμετώπιση αντιρρήσεων και εξυπηρέτηση δύσκολων και απαιτητικών πελατών» που απευθύνεται σε γενικoύς διευθυντές, διευθυντές, τμηματάρχες, επιθεωρητές και σύμβουλους πωλήσεων που έρχονται καθημερινά σε επαφή με πελάτες λιανικής ή αυτούς που έχουν να αντιμετωπίσουν καθημερινά δύστροπους και ανικανοποίητους πελάτες.
Η διάρκεια του προγράμματος είναι 28 ώρες και θα διεξάγεται καθημερινά από 12/10/2016 – 20/10/2016, 5.00 - 9.00 μμ, με δεκαπέντε (15) λεπτά διάλειμμα στα κεντρικά γραφεία του ΚΕΠΑ στη Λευκωσία.
Στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και να αντιληφθούν το ρόλο της ενεργητικής ακρόασης στη διαδικασία της πώλησης, αντιμετωπίζοντας με τον τρόπο αυτό τους πιο δύσκολους και απαιτητικούς πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην Λειτουργό Παραγωγικότητας Α’, Κάτια Καλογέρη Δημητρίου στο 22806180 και στο kkalogeri@kepa.mlsi.gov.cy.