Powered by

ΕΕ: Τριπλάσιοι οι καταναλωτές που πληρώνουν με smartphone

Σύμφωνα με έρευνα της Visa του 2016 για τις ψηφιακές πληρωμές, ο αριθμός των καταναλωτών που χρησιμοποίησαν φορητή συσκευή – smartphone, tablet ή wearable – για πληρωμές έχει τριπλασιαστεί. Το 54% των καταναλωτών που πήραν μέρος στην έρευνα, χρησιμοποιούν σε σταθερή βάση μία φορητή συσκευή για πληρωμές, σε σύγκριση με μόλις 18% σε αντίστοιχη περσινή έρευνα.

Η online έρευνα, στην οποία πήραν μέρος περισσότεροι από 36.000 καταναλωτές σε 19 χώρες, αποκαλύπτει πως η υιοθέτηση από τους καταναλωτές ψηφιακών μεθόδων πληρωμών έχει αλλάξει δραματικά τους τελευταίους 12 μήνες.

Πρίν από ένα χρόνο, το 38% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν είχαν χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν φορητή συσκευή για να πληρώσουν για τις καθημερινές τους αγορές και δεν σκόπευαν να κάνουν κάτι τέτοιο. Σήμερα, αυτός ο αριθμός έχει πέσει στο 12%.

Ποιοι είναι και τι αγοράζουν
Παρατηρώντας τις 10 χώρες όπου οι πληρωμές μέσω φορητών συσκευών κυριαρχούν, μπορούμε να τις κατατάξουμε σε δύο κατηγορίες: αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Τουρκία και η Ρουμανία, οι οποίες εκτός από παραδοσιακές μεθόδους πληρωμών υιοθετούν νέες τεχνολογίες, και αναπτυγμένες αγορές - ιδιαίτερα οι Σκανδιναβικές χώρες – που υιοθετούν νέες τεχνολογίες με διαφορετικούς ρυθμούς

Έχει ενδιαφέρον ότι οι χρήστες πληρωμών μέσω φορητών συσκευών υποστηρίζουν επίσης ότι νιώθουν άνετα να πραγματοποιούν αγορές ακριβών προϊόντων μέσω φορητών συσκευών όσο και καθημερινές αγορές.

Ανοδος για το mobile banking
Η έρευνα δείχνει επίσης ότι το mobile banking αυξάνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Για πρώτη φορά, περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους που πήραν μέρος στην έρευνα από βαθμίδες όλων των ηλικιών κάνουν χρήση mobile banking. Ενώ οι millennials παραμένουν η πιο δραστήρια κατηγορία, άλλες ηλικιακές ομάδες προσαρμόζονται επίσης γρήγορα καθώς ο υψηλότερος ρυθμός ανάπτυξης σε σχέση με το 2015 αφορά το ηλικιακό γκρουπ 55-64.

Σε όλη την Ευρώπη, η αύξηση της χρήσης του mobile banking δίνει τη δυνατότητα σε περισσότερους χρήστες να διαχειριστούν τα έξοδα και τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, με το 41% να δηλώνουν ότι ελέγχουν το υπόλοιπο του λογαριασμού τους online ή μέσω κάποιας τραπεζικής εφαρμογής.

Ο κος Νίκος Καμπανόπουλος, Γενικός Διευθυντής Visa Europe για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, υπογράμμισε:
"Αυτά τα δεδομένα είναι μία επιβεβαίωση ότι το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι εδώ, με καταναλωτές σε όλα τα μήκη της Ευρώπης να υιοθετούν νέους τρόπους πληρωμών. Τα smartphones και τα wearables είναι η αρχή μίας νέας τάσης, με εκατομμύρια διασυνδεμένες συσκευές να κάνουν πιο απλό και ασφαλές από ποτέ για κάποιον να πραγματοποιεί καθημερινές συναλλαγές μέσα από τη χρήση οποιασδήποτε τεχνολογίας.

"Στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Αγγλία, τη Γαλλία και την Ελβετία, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα το λανσάρισμα του Apple Pay, του Samsung Pay στην Ισπανία και του Android Pay στην Αγγλία. Επίσης, είδαμε μία νέα εποχή στις πληρωμές μέσω wearable smartwatches, βραχιολάκια ακόμη και ρούχα. Είναι προφανές ότι αυτή η τάση θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν τη συσκευή που ταιριάζει στο lifestyle τους."

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Scope: Βελτιώνονται οι μακροπρόθεσμες πιστωτικές προοπτικές της Τουρκίας-Τι προειδοποιεί ο γερμανικός οίκος
Το κόστος δανεισμού της Γαλλίας ξεπέρασε της Ισπανίας για πρώτη φορά από το 2006
Σε υψηλό 12 ετών το ασήμι-Νέο ιστορικό ρεκόρ για χρυσό
Κυρώσεις στον Ρώσο Σεργκέι Σεργκέγιεβιτς Ιβανόφ και στην εταιρεία κρυπτονομισμάτων Cryptex από ΗΠΑ
Καμπανάκι από ING-Κολλημένη σε στασιμότητα η γερμανική οικονομία
Το Κογκρέσο απέτρεψε προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Άνω των 100 εταιρειών υπέγραψαν Σύμφωνο της Ε.Ε. για ΤΝ-Mεταξύ αυτών και διεθνείς κολοσσοί
Η Google προσέφυγε κατά της Microsoft ενώπιον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής-Γιατί την κατηγορεί
Σουηδία: Μείωσε το βασικό επιτόκιό της κατά 25 μονάδες βάσης η Κεντρική Τράπεζα της χώρας
Επιχείρηση Σιμσέκ στη Νέα Υόρκη να καθησυχάσει τις ανησυχίες των επενδυτών-Η κατάσταση της τουρκικής οικονομίας