Α. Αντωνιάδου: Σταθερός υποστηρικτής του γυναικείου επιχειρείν

Την επιτυχημένη πορεία του Ομίλου Voici La Mode, περιγράφει η Διευθύνουσα Σύμβουλος του, Άρτεμις Αντωνιάδου, η οποία παρέλαβε το βραβείο Business Leader στην Κατηγορία Εμπόριο, στα 2α ΚΕΒΕ Business Leader Award.

Σήμερα κατέχει τον τίτλο της διευθύνουσας συμβούλου του Ομίλου Voici La Mode, ο οποίος λειτουργεί τα  τελευταία 55 χρόνια  τα Marks & Spencer στη Λευκωσία, τη γαλλική ανδρική μάρκα  ένδυσης Celio στην Κύπρο, καθώς και τα  καφεστιατόρια Café La Mode σε Λευκωσία και Λεμεσό από το 1998.

Η ίδια δηλώνει πως σημαντικότερο επίτευγμα θεωρεί τη δημιουργία του καταστήματος Marks & Spencer στην περιοχή Ακρόπολη στη Λευκωσία το 1995 σε μια περίοδο όπου υπήρχαν ευκαιρίες προς αξιοποίηση στον  κλάδο ένδυσης. «Η επιτυχημένη απόδοσή του εγχειρήματος έδωσε την ευκαιρία στην επέκταση των δραστηριοτήτων στον τομέα των καφεστιατόριων με τη δημιουργία των CAFE la MODE», συμπληρώνει.

Με ισχυρό ένστικτο, εμπειρία και γνώσεις και ως πρέσβειρα του Ευρωπαϊκού Δικτύου Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, από το 2010, στηρίζει δυναμικά και έμπρακτα τη γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Κύπρο.

Παράλληλα, διατηρεί τη θέση της πρόεδρου του ιδρύματος Αρτεμισίας Παναγιώτου, το οποίο ιδρύθηκε το 2006 εις μνήμην της θείας της και δημιουργού του ομίλου. Στόχος του είναι η προσφορά οικονομικής ενίσχυσης σε παιδιά, ώστε να μπορέσουν να φοιτήσουν σε πανεπιστήμια. Μέχρι τώρα το ίδρυμα βοήθησε 43 παιδιά με το ποσό των €200.000. 

Πέραν της προσωπικής  συμμετοχής της ίδιας σε διάφορα φιλανθρωπικά ιδρύματα, ο όμιλος, ως μέρος της εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης, υλοποιεί το περιβαλλοντικό πρόγραμμα με την ονομασία Plan Α του Marks & Spencer UK. Στο πλαίσιο αυτού, το 2011  αποφάσισε να επιχορηγήσει το Πάρκο Πανδώρα στη Λευκωσία με αγορά εξοπλισμού γυμναστικής για εξωτερική χρήση, ούτως ώστε να ενθαρρύνει την καθημερινή άσκηση σε χώρους πρασίνου.  

Παρόλο που η ημέρα της αφιερώνεται, σχεδόν εξολοκλήρου, στις εργασίες του ομίλου,  δεν παραμελεί τον ρόλο της μητέρας, στο πλαίσιο του οποίου μοιράζεται με τους δυο γιούς της τις αξίες  της οικογένειας και του ομίλου, ούτως ώστε να διασφαλίσουν την ενδυνάμωσή τους μέσα από τον ρόλο που επισήμως θα τους ανατεθεί. Πηγή έμπνευσης αποτελούν και οι πελάτες της, με τους οποίους  συνομιλεί πολύ συχνά εντός των καταστημάτων.

Στον προσωπικό της χρόνο ασχολείται με την τέχνη και της αρέσει να ταξιδεύει με αγαπημένα της πρόσωπα  σε προορισμούς όπου μπορεί να εξερευνήσει νέες κουλτούρες, μέσω των οποίων ανακαλύπτει  νέες γαστρονομικές και οινικές προτάσεις.

Το βίντεο προβλήθηκε κατά τη διάρκεια της βραδιάς των ΚΕΒΕ Business Leader Awards 2015.

 

Δειτε Επισης

Οι 10+1 τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Οι big spenders millennials και οι λάτρεις των διαδικτυακών αγορών Gen Z
Τα προϊόντα με μηδενικό ΦΠΑ από τις 4 Νοεμβρίου-Τι προβλέπει το Διάταγμα του Υπουργικού Συμβουλίου
Δανάη Ευθυμιοπούλου: Η EDA προσδίδει νέα δυναμική στις online αγορές
Νέα Bentley Continental GT Speed: Περισσότερο στιλ, πολυτέλεια και εκρηκτικές επιδόσεις
Πώς χειρίζεται ο Κύπριος καταναλωτής το ηλεκτρονικό εμπόριο-Μεγάλη έρευνα αποκαλύπτει την online συμπεριφορά του
Νίκη Ζαχαρίου: Το ταξίδι της πλατφόρμας Jinius και οι προτιμήσεις των καταναλωτών
Γ. Μαλέκκος: Η επόμενη γενιά του ηλεκτρονικού εμπορίου-Πρωταγωνιστές το ΑΙ και η ανάλυση δεδομένων
«Sliq» το πρώτο super app της Κύπρου από την G.A.P. Vassilopoulos-Οι ανακοινώσεις από Ανδρέα Βασιλόπουλο
Καίτη Αλεξάνδρου Φωτιάδου: Πελατοκεντρική προσέγγιση στη ψηφιακή εποχή-Πώς να την πετύχουν οι οργανισμοί
Ψηφιακά πορτοφόλια, μελλοντικές τάσεις και αναδυόμενες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου