EKO: Κληρώθηκε το δεύτερο Hyundai i30

Τον δεύτερο τυχερό για το Hyundai i30 αξίας 15 χιλιάδων 500 ευρώ κλήρωσε η εταιρεία Ελληνικά Πετρέλαια Κύπρου στα πλαίσια της νέας της καμπάνιας.

Η κλήρωση πραγματοποιήθηκε στην Παραμυθούπολη στον Δήμο Στροβόλου στην παρουσία των παρευρισκομένων και μέσων ενημέρωσης.

Συνολικά θα αναδειχθούν τέσσερις τυχεροί σε 8 εβδομάδες. Η συμμετοχή στη κλήρωση γίνεται με τη συμπλήρωση ενός δελτίου που δίνεται με κάθε αγορά άνω των €25 σε καύσιμα κίνησης και άνω των €200 σε καύσιμα θέρμανσης, από οποιοδήποτε πρατήριο ΕΚΟ. Η καμπάνια ισχύει μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2016.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της ΕΚΟ, κάθε δύο βδομάδες συνεργείο συλλέγει τα κουπόνια του διαγωνισμού και τα μεταφέρει σε ειδικά διαμορφωμένα κεντρικά σημεία όπου πραγματοποιείται η κλήρωση.

Τη δεύτερη κλήρωση πραγματοποίησε η νικήτρια του πρώτου αυτοκινήτου, Στυλιάνα Βασιλείου, η οποία δήλωσε πως όταν την πήραν τηλέφωνο για να την ενημερώσουν νόμισε πως της κάνουν πλάκα.

Την ανακοίνωση του νικητή έκαναν από κοινού ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικά Πετρέλαια Κύπρου, Γιώργος Γρηγοράς και ο Δήμαρχος Στροβόλου, Δρ. Λάζαρος Σαββίδης.

Ο κ. Σαββίδης δήλωσε πως η ΕΚΟ με γνώμονα το συμφέρον του Κύπριου καταναλωτή πρωτοπορεί στις καμπάνιες και εκδηλώσεις που πραγματοποιεί ενώ εξήρε το έργο της σε θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και στην προβολή της Κύπρου και του πολιτισμού της.

Ο κ. Γρηγοράς δήλωσε πως με τον ίδιο τρόπο που η ΕΚΟ προσφέρει τα πιο ποιοτικά καύσιμα, δίνει και τα πιο ποιοτικά, ξεχωριστά δώρα κάνοντας αναφορά στην προηγούμενη καμπάνια με δώρο μία Ducati Multistrada.

Το αυτοκίνητο θα παραδοθεί στον νικητή μετά την επιβεβαίωση των προσωπικών του στοιχείων.

Δειτε Επισης

Τα προϊόντα με μηδενικό ΦΠΑ από τις 4 Νοεμβρίου-Τι προβλέπει το Διάταγμα του Υπουργικού Συμβουλίου
Δανάη Ευθυμιοπούλου: Η EDA προσδίδει νέα δυναμική στις online αγορές
Νέα Bentley Continental GT Speed: Περισσότερο στιλ, πολυτέλεια και εκρηκτικές επιδόσεις
Πώς χειρίζεται ο Κύπριος καταναλωτής το ηλεκτρονικό εμπόριο-Μεγάλη έρευνα αποκαλύπτει την online συμπεριφορά του
Νίκη Ζαχαρίου: Το ταξίδι της πλατφόρμας Jinius και οι προτιμήσεις των καταναλωτών
Γ. Μαλέκκος: Η επόμενη γενιά του ηλεκτρονικού εμπορίου-Πρωταγωνιστές το ΑΙ και η ανάλυση δεδομένων
«Sliq» το πρώτο super app της Κύπρου από την G.A.P. Vassilopoulos-Οι ανακοινώσεις από Ανδρέα Βασιλόπουλο
Καίτη Αλεξάνδρου Φωτιάδου: Πελατοκεντρική προσέγγιση στη ψηφιακή εποχή-Πώς να την πετύχουν οι οργανισμοί
Ψηφιακά πορτοφόλια, μελλοντικές τάσεις και αναδυόμενες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου
Η σωστή στρατηγική για να ξεχωρίζετε στο… υπερφορτωμένο ψηφιακό περιβάλλον