Powered by

Celestyal Cruises: Κρουαζιερόπλοια που πάνε παντού

Με θεματικές κρουαζιέρες αλλά και πλοία «ανθρώπινου» μεγέθους, ώστε να χωράνε ακόμα και στα μικρά λιμάνια των ελληνικών νησιών η Celestyal Cruises,του ομίλου Louis, παρουσίασε την νέα της ανανεωμένη ταυτότητα, τα θετικά αποτελέσματα του 2015 σε όλες αγορές όπου δραστηριοποιείται και ανακοίνωσε το μελλοντικό της σχεδιασμό. 
Αναλύοντας τη νέα στρατηγική τοποθέτηση της εταιρείας η διευθύντρια marketing Σαλώμη Πνευματικού, εξήγησε πως το νέο brand name ‘Celestyal Cruises’ αποτυπώνει τη συστηματική προσπάθεια της εταιρείας για αναβάθμιση της αυθεντικής εμπειρίας των επιβατών της. 
 

Αναλύοντας τη νέα στρατηγική τοποθέτηση της εταιρείας η διευθύντρια marketing Σαλώμη Πνευματικού, εξήγησε πως το νέο brand name ‘Celestyal Cruises’ αποτυπώνει τη συστηματική προσπάθεια της εταιρείας για αναβάθμιση της αυθεντικής εμπειρίας των επιβατών της.
Όπως υπογράμμισε, η Celestyal Cruises είναι η μόνη εταιρεία κρουαζιέρας που μπορεί να μεταφέρει τους επιβάτες σε τόσους πολλούς προορισμούς στο Αιγαίο σε μόνο τρεις ή τέσσερις ημέρες, ενώ έχουν τη δυνατότητα να συνδυάσουν κρουαζιέρα και διαμονή στην ξηρά. «Παράλληλα με τις επισκέψεις σε όμορφους προορισμούς,  οι επιβάτες απολαμβάνουν εξαιρετική φιλοξενία, αυθεντικό ελληνικό φαγητό, κρασί  και γνήσια ελληνική ψυχαγωγία», πρόσθεσε. 

Ιδιαίτερα επισήμανε την επένδυση της εταιρείας στη συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας όχι μόνο πάνω στο πλοίο αλλά και στις εκδρομές. Αυτό σημαίνει ότι πλέον στον επίσημο προγραμματισμό της εταιρείας έχουν ενταχθεί μοναδικές θεματικές κρουαζιέρες και θεματικές εκδρομές με πυλώνες το κρασί, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τη διασκέδαση. Χαρακτηριστικά ανέφερε τη συνεργασία με το Θανάση Πολυκανδριώτη, το Λύκειο Ελληνίδων αλλά και  δημοφιλείς τραγουδιστές  όπως  ο Ηλίας Βρεττός, η Ελένη Φουρέιρα και ο Κώστας Μαρτάκης.

Από την πλευρά του ο κ. Πυθαγόρας Νάγος, αντιπρόεδρος πωλήσεων της Celestyal Cruises, αναφέρθηκε  στην αύξηση κατά 20% στη διακίνηση επιβατών σε σχέση με το 2014, καθώς  η εταιρεία μετέφερε με τα κρουαζιερόπλοιά της συνολικά 129.731 επιβάτες που αντιστοιχούν σε 516.000 διανυκτερεύσεις ξένων επιβατών. Όπως είπε, σημειώθηκε σημαντική άνοδος σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία. Συγκεκριμένα, 13% στη Βόρεια Αμερική, 17% στη Νότια Αμερική και 25% στην Ευρώπη».  Επίσης, αναφέρθηκε στους νέους προορισμούς που σταθερά επενδύει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και στα μελλοντικά σχέδια για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου με χειμερινές κρουαζιέρες. Όπως είπε, η εταιρεία για τρίτη χρονιά δραστηριοποιείται στην Κούβα με την Cuba Cruise, η οποία πλέον επεκτείνεται για τέσσερις εβδομάδες και απολαμβάνει αυξανόμενο ενδιαφέρον από την αγορά της Αμερικής και του Καναδά. Εξάλλου, είναι η μοναδική εταιρεία παγκοσμίως που επισκέπτεται συνολικά τέσσερα λιμάνια στην Κούβα. 

Τέλος, ο υπεύθυνος πωλήσεων για την κυπριακή αγορά, Μάριος Σιεκερής, μίλησε για την ένταξη της Κύπρου στις σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές της εταιρείας, την ανάπτυξη του δικτύου πώλησης της Celestyal Cruises στην Κύπρο, καθώς και για την εναλλακτική πρόταση διακοπών που προσφέρει η εταιρεία στον Κύπριο ταξιδιώτη. 

H Celestyal Cruises στα 30 χρόνια λειτουργίας της έχει μεταφέρει 6 εκατ. επιβάτες 140 διαφορετικών εθνοτήτων. Σήμερα είναι η μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας η οποία εδρεύει στην Ελλάδα και επισκέπτεται συνολικά 30 λιμάνια. 

Διαχειρίζεται πέντε κρουαζιερόπλοια εκ των οποίων τα τρία (Celestyal Olympia, Celestyal Crystal, Celestyal Nefeli) εκκινούν από ελληνικά λιμάνια ενώ τα άλλα δύο είναι ναυλωμένα στον μεγάλο τουριστικό όμιλο TUI. Εργοδοτεί 200 άτομα στη στεριά και 300 έλληνες ναυτικούς. 

Το 2015 πραγματοποίησε 977 ταξίδια σε ελληνικά νησιά, το 25% του συνόλου των κρουαζιέρων στην Ελλάδα, δημιουργώντας έσοδα €37 εκατ. για τις τοπικές κοινότητες. Μόνο στην Ελλάδα επισκέφτηκε 21 προορισμούς και μετέφερε 598.000 επιβάτες. Τα έξοδά της ανήλθαν σε €33 εκατ . εκ των οποίων τα €8 εκατ. αφορούσαν έξοδα για την προμήθεια τροφίμων και ποτών από ελληνικές βιομηχανίες και τα €3.3 εκατ. έξοδα για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. 

Δειτε Επισης

Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά