Leonidas: Ο έρωτας για τη σοκολάτα που έγινε επιχείρηση

Ο έρωτας για τη γυναίκα της ζωής του και μετέπειτα για τη σοκολάτα οδήγησε τον Λεωνίδα Κεστεκίδη στις Βρυξέλλες, όπου συνέδεσε το όνομα του με μια από τις πιο γνωστές σοκολατοβιομηχανίες. Το 1935, ο Βασίλης, ανιψιός του Λεωνίδα, ανέλαβε την επιχείρηση και έκανε σήμα κατατεθέν της εταιρείας τον βασιλιά της Σπάρτης, Λεωνίδα, τιμώντας τον θείο του αλλά και συνδέοντας την επιχείρηση με τις ελληνικές ρίζες της.

Μετρώντας έναν και πλέον αιώνα ιστορίας και παρασκευάζοντας περισσότερα από 100 είδη σοκολάτας στα ζαχαροπλαστεία της επιχείρησης, τα σοκολατάκια Leonidas έφτασαν στην Κύπρο το 1994. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν συνολικά τέσσερα καταστήματα στο νησί μας: ένα στην περιοχή Ακρόπολη, το οποίο μετακόμισε πρόσφατα από τη Λεωφόρο Στροβόλου, ένα στην οδό Στασικράτους στη Λευκωσία το οποίο ανήκει σε μεταπωλητή, ένα στη Λάρνακα και ένα στη Λεμεσό τα οποία διαχειρίζονται -επίσης- μεταπωλητές.

Τα σοκολατάκια έχουν την τιμητική τους την περίοδο των Χριστουγέννων, παραμένουν όμως ένα διαχρονικό γλυκό δώρο για ερωτευμένους και εορτάζοντες. Σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο της σοκολατοβιομηχανίας Leonidas στην Κύπρο, Γιάννη Αντωνίου, τα πιο δημοφιλή σοκολατάκια στην Κύπρο, είναι οι πραλίνες, ενώ το καλοκαίρι εξέχουσα θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών έχει το παγωτό.

Όπως σημειώνει ο ίδιος, οι σοκολάτες παρασκευάζονται από 100% αγνό βούτυρο κακάο και έρχονται αεροπορικώς από το Βέλγιο.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών