Τα δύο στρατόπεδα των Κυριακών

Μπάχαλο επικρατεί στο χώρο του λιανεμπορίου. Κάποιοι επιλέγουν να μένουν ανοιχτοί τις Κυριακές- όπως οι υπεραγορές όπου γίνεται χαμός- και κάποια άλλα καταστήματα- μεγάλες αλυσίδες ένδυσης- επιλέγουν να κλείνουν.

Το αδιαχώρητο γίνεται τις Κυριακές σε όλες τις Υπεραγορές που μένουν ανοιχτές. Φαίνεται ότι ο καταναλωτής δράττεται της ευκαιρίας τις Κυριακές να κάνει τα ψώνια της βδομάδας.

Διαφορετική όμως είναι η εικόνα στις αλυσίδες ένδυσης και υπόδησης. Κάποιες αλυσίδες (Ζara) επιλέγουν να ακολουθήσουν το γράμμα του νόμου μέχρι να ξεκαθαρίσει στο Ανώτατο το ζήτημα και να μην πληρώσουν τις «καμπάνες» που τους αναλογεί σε περίπτωση παραβίασης της νομοθεσίας.

Κατά το δοκούν, λοιπόν, η εφαρμογή της νομοθεσίας για τη λειτουργία των καταστημάτων μέχρι να αποφασίσει το Ανώτατο. Ωστόσο, οι εργαζόμενοι είναι τα μεγαλύτερα θύματα, καθώς οι αλλαγές στα ωράρια, επηρεάζει και τα δικά τους ωράρια εργασίας και τις δικές τους θέσεις εργασίας.

Δειτε Επισης

Η Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων τον Μάιο…(video)
ΑΛΜΑ στο… κενό-Πριν αλέκτορα φωνήσαι επιβεβαίωσε εαυτόν ο Οδυσσέας
Τα βαρυσήμαντα μηνύματα στην τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Η έξυπνη και γεμάτη νόημα ανάρτηση της Ελληνικής για την Γιορτή της Μητέρας-«Αν η μαμά ήταν κάρτα…»
Μαξιμαλιστικές προσεγγίσεις από συντεχνίες και προς θερμό καλοκαίρι στα εργασιακά με καυτή πατάτα την ΑΤΑ
Τρικούβερτος καβγάς Κουμή-Καρούσου στα social media…Η κόντρα και η αφορμή για να διασταυρώσουν τα ξίφη τους
Παζαράκι PwC Foundation με πολλαπλασιαστικό όφελος
Η καθηλωτική εμπειρία του Μιχάλη Αντωνίου που δεν περιγράφεται με λόγια (pics)
«Ο επαγγελματικός καθαρισμός στα καλύτερά του» και τα εύσημα από Χριστόδουλο Αγκαστινιώτη
Σε δείπνο με μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και στελεχών της διοίκησης της Eurobank ο Νίκος Χριστοδουλίδης