powered by

Η Βουλή ψηφίζει το ν/σ για τους εγκλωβισμένους αγοραστές

Το νομοσχέδιο για τους εγκλωβισμένους αγοραστές ακινήτων συζητά το απόγευμα της Πέμπτης (3/9) η Ολομέλεια της Βουλής των Αντιπροσώπων, η οποία και αναμένεται ότι θα το ψηφίσει μετά το κλίμα συναίνεσης που επικράτησε στη συνεδρία των αρμόδιων Επιτροπών την Τρίτη (1/9).

Στην Ολομέλεια, όπως διαφάνηκε κατά τη διάρκεια της κοινής συνεδρία των κοινοβουλευτικών Επιτροπών Οικονομικών και Εσωτερικών, θα τεθεί τροπολογία του ΔΗΚΟ, που θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να καταβάλουν τα μεταβιβαστικά τέλη με δόσεις, ενώ το ΑΚΕΛ δήλωσε την πρόθεσή του να καταθέσει πρόταση νόμου για προστασία από εκποίηση των αγοραστών που έχουν καταβάλει άνω του 80% του οφειλομένου ποσού για το ακίνητό τους.

Με πρόνοια του νομοσχεδίου  προστατεύονται από εκποίηση οι αγοραστές που έχουν αποπληρώσει πλήρως ή είναι συνεπείς με τις υποχρεώσεις τους για το ακίνητό τους, αλλά δεν έχουν πάρει τίτλο.

Για την πλειοψηφία των 48,000 περιπτώσεων για τις οποίες δεν έχουν ακόμα εκδοθεί τίτλοι, έχουν κινηθεί ή θα κινηθούν σύντομα οι διαδικασίες, για την όσο το δυνατό συντομότερη έκδοση τίτλου ιδιοκτησίας.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Δημόσια διαβούλευση για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου Στροβόλου-Κάλεσμα προς τους δημότες για εισηγήσεις
Μεγάλη πρόοδος στην ταχύτητα εξέτασης πολεοδομικών αιτήσεων από ΕΟΑ Αμμοχώστου-Τι δείχνουν τα στοιχεία
Δυναμική παρουσία GoGordian στο 7ο Doing Business with Cyprus Summit στο Τελ Αβίβ
Ακίνητα στην Πάφο: Γιατί το μέγεθος, το ύψος και οι παροχές έχουν σημασία
Καθυστερήσεις στην έκδοση πολεοδομικών αδειών και πολεοδομικών ελέγχων συζήτησαν ΕΒΕΛ-ΕΟΑ Λάρνακας
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Πράσινο Υπουργικού για καταβολή εφάπαξ ποσού χορηγίας σε μη συμμετέχοντες δικαιούχους του Σχεδίου «κτίΖΩ»
Horizon Towers: Σε διαβούλευση η ανάπτυξη μαμούθ που θα αναβαθμίσει την περιοχή των διυλιστηρίων Λάρνακας
Στα 18 εκατ. το κόστος για την ανέγερση των γηπέδων της ΚΟΠ στον Κόρνο-Τα χρονοδιαγράμματα του έργου
Κ. Κωνσταντή: Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμη κινητικότητα όσο τα αστικά μας κέντρα λειτουργούν ως πάρκινγκ