Powered by

Εγκαίνια του πρώτου Jysk στην Ελλάδα

Ένας ακόμη εκπρόσωπος της σκανδιναβικής «σχολής» στον τομέα της λιανικής οικιακού εξοπλισμού κάνει την είσοδό του στην ελληνική αγορά το 2015, φιλοδοξώντας να αναπτύξει ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων και να εισπράξει μερίδιο από μια φθίνουσα αλλά κατακερματισμένη αγορά.

Η νέα παρουσία αφορά στην αλυσίδα Jysk (Γιούσκ) έκανε την επίσημη πρεμιέρα της την Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου, εγκαινιάζοντας το πρώτο κατάστημά της στην Αθήνα, στα Κάτω Πατήσια (Κουρτίδου 41), παρουσία του ιδρυτή της κ. Lars Larsen και του Δανού Πρέσβη, κ. Michael Braad.

Η Ελλάδα αποτελεί την 38η χώρα όπου ο μητρικός όμιλος αποκτά παρουσία και μία από τις τελευταίες ευρωπαϊκές. Βρισκόταν εδώ και μία εξαετία στο «μόνιτορ» επέκτασης. Στην παρούσα συγκυρία και μετά από μια θεαματική διόρθωση της τοπικής αγοράς οικιακού εξοπλισμού -η οποία βάσει των στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ έχει χάσει από το 2009 το 70% της αξίας της-, κρίθηκε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή για την πραγματοποίηση της επένδυσης.

Στον βραχυχρόνιο σχεδιασμό της Jysk Greece, η οποία αποτελεί 100% θυγατρική του ομώνυμου δανέζικου ομίλου, περιλαμβάνεται η δημιουργία ακόμη τριών φυσικών καταστημάτων έως το τέλος του έτους αλλά και το λανσάρισμα του ηλεκτρονικού της καταστήματος στις 26 Νοεμβρίου. Ειδικότερα προγραμματίζεται η λειτουργία 2 καταστημάτων σε Λάρισα, στο εμπορικό κέντρο "Θεσσαλία", και στη Θεσσαλονίκη, στο εμπορικό κέντρο Florida I, μέσα στον Οκτώβριο, αλλά και ενός ακόμη στην Αθήνα στο Ελληνικό, στα τέλη Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με τον κ. Κ. Δημόπουλο, marketing manager της αλυσίδας, η εταιρεία ξεκίνησε να λειτουργεί από τον Απρίλιο του 2015 και στοχεύει στη δημιουργία καταστημάτων εμβαδού 1.000-1.200 τ.μ. ανά την επικράτεια.

Μεσοπρόθεσμος στόχος είναι η δημιουργία 40 σημείων στην Ελλάδα, υλοποιώντας επένδυση που μπορεί να αγγίξει συνολικά τα 20 εκατ. ευρώ. Η στρατηγική της Jysk είναι η τοποθέτησή της μέσα στον αστικό ιστό -σε αντίθεση με την ΙΚΕΑ- αλλά και εντός εμπορικών κέντρων υψηλής επισκεψιμότητας.

Το προφίλ της Jysk 

Η Jysk είναι μια διεθνής αλυσίδα καταστημάτων που εμπορεύεται «τα πάντα για το σπίτι», αν και ξεκίνησε ως φίρμα που εμπορευόταν προϊόντα ύπνου (στρώματα, μαξιλάρια, παπλώματα). Ιδρύθηκε το 1979 από τον Lars Larsen, σημερινό βασικό μέτοχο του ομίλου που διαθέτει πλέον πάνω από 2.275 καταστήματα, 19.000 υπαλλήλους σε 38 χώρες, και συνολικό τζίρο 2,8 δισ. ευρώ.

Η ανάπτυξη είναι σταθερή και ελεγχόμενη: Η JYSK GROUP έχει καταστήματα σε ∆ανία, Νορβηγία, Σουηδία, Φινλανδία, Πολωνία, Τσεχία, Ουγγαρία, Ολλανδία, Σλοβακία, Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Ισλανδία, Καναδά, Γροιλανδία, Νησιά Φερόε, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία, Ουκρανία, Κόσοβο, Βουλγαρία, Καζακστάν, Ρουμανία, Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία, Σλοβενία, F.Y.R.O.M., Κροατία, Ιταλία, Ισπανία, Βοσνία Ερζεγοβίνη, Κίνα, Σερβία, Ινδονησία, Αρμενία, Μαυροβούνιο και πλέον και στην Ελλάδα.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

 

Δειτε Επισης

Fitch: Επιβεβαίωσε το ελληνικό αξιόχρεο σε ΒΒΒ- με σταθερές προοπτικές-Οι βασικοί παράγοντες της αξιολόγησης
UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα
Θετικό σήμα από Κομισιόν για ελληνική οικονομία-Αβεβαιότητα από την επιβράδυνση της Ευρώπης