powered by

Γίνετε το brand των Κυπρίων millennials

Όλοι όσοι χειρίζονται μάρκες που απευθύνονται στους νέους (millennials 18-35) θα πρέπει να γνωρίζουν τι πραγματικά τους κάνει ευτυχισμένους για να μπορούν να τους αγγίξουν και να τους κερδίσουν με το brand τους. Γι’ αυτό και οι μάρκες που δεν τηρούν έμπρακτα αυτό που θεωρητικά υπόσχονται ή που δεν σέβονται τους καταναλωτές - πελάτες τους, μακροχρόνια, χάνουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους, όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της στο InBusinessNews.com, η Κατερίνα Τσεμπερλίδου, συγγραφέας, inspirational speaker, blogger, πρώην Πρόεδρος Δ.Σ. της ΑΔΕΛ/Saatchi & Saatchi και δημιουργός του site www.tsemperlidou.gr. Η ίδια πρόσθεσε ότι, τους κάνουν ευτυχισμένους οι μάρκες που πρεσβεύουν τις ίδιες αξίες με τους εκπροσώπους της γενιάς αυτής. 

Συγκεκριμένα, οι Κύπριοι millennials, σύμφωνα με τον Marketing & Brand Strategist, Ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Cyprus Marketing Youth Society (Cy.M.Y.S.), Γιώργο Ζερβίδη, είναι πραγματιστές, έξυπνοι, μορφωμένοι και θέλουν να ζήσουν εμπειρίες εδώ και τώρα χωρίς να επηρεάζονται εύκολα από τις παραδοσιακές πρακτικές μάρκετινγκ. Μάλιστα, όπως ο ίδιος αναφέρει σε πρόσφατη συνέντευξή του στο InBusinessNews.com, οι marketeers που θέλουν να κερδίσουν τη συγκεκριμένη γενιά πρέπει να γίνουν «social» αφού το 80% των millennials συμβουλεύεται την άποψη των φίλων του και στη συνέχεια, μοιράζονται την εμπειρία και τη γνώση τους στα social media. Τα brands πρέπει να προσφέρουν τη δυνατότητα στους εκπροσώπους της νέας γενιάς να κοινοποιούν τα σχόλια και τις εντυπώσεις τους για τα προϊόντα που πουλάνε. Δεν αρκεί όμως αυτό. Πρέπει να τους κερδίσουν και να τους κάνουν να τους εμπιστευτούν και γιατί όχι να τους κάνουν να ταυτιστούν μαζί τους. 

Η Κατερίνα Τσεμπερλίδου και ο Γιώργος Ζερβίδης, θα αναλύσουν αυτά και άλλα πολλά μέσα από δύο δυναμικές παρουσιάσεις, σε μια απογευματινή εκδήλωση στις 29 Σεπτεμβρίου 2015 με θέμα: «Τα brands στο κυνήγι της ευτυχίας». Η εκδήλωση απευθύνεται σε στελέχη του marketing, της διαφήμισης και της επικοινωνίας - που χειρίζονται youth brands ή μάρκες που απευθύνονται και στους νέους - διευθυντές marketing, brand managers, στελέχη δημοσίων σχέσεων, διαφημιστικών εταιρειών, digital agencies και mobile marketing.

Πληροφορίες

Οι εγγραφές στην εκδήλωση έχουν ολοκληρωθεί λόγω πληρότητας των θέσεων. Για το πρόγραμμα και περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση του Cy.M.Y.S. κάντε κλικ εδώ.

Οργάνωση: Cy.M.Y.S., Στρατηγικός Συνεργάτης Cy.M.Y.S.: Cytamobile Vodafone. Χορηγοί Cy.M.Y.S.: Ελληνική Τράπεζα και Photos Photiades Distributors. Χορηγός Έρευνας: IMR/University of Nicosia. Χορηγoί Εκδήλωσης: Lidl και Pizza Hut. Υποστηρικτής Cy.M.Y.S.: Cytanet. Συντονισμός: IMH. Για περισσότερες πληροφορίες: ΙΜΗ: τηλ.: 22505555.

Δειτε Επισης

Make the most of your mind: Η Innovation Leo Burnett εμβαθύνει στη στρατηγική με workshop από τον Mark Pollard
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση
Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Τελετή βράβευσης προγράμματος «Οικολογικά σχολεία» 2025 στο κτήριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life