powered by

Γίνετε το brand των Κυπρίων millennials

Όλοι όσοι χειρίζονται μάρκες που απευθύνονται στους νέους (millennials 18-35) θα πρέπει να γνωρίζουν τι πραγματικά τους κάνει ευτυχισμένους για να μπορούν να τους αγγίξουν και να τους κερδίσουν με το brand τους. Γι’ αυτό και οι μάρκες που δεν τηρούν έμπρακτα αυτό που θεωρητικά υπόσχονται ή που δεν σέβονται τους καταναλωτές - πελάτες τους, μακροχρόνια, χάνουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους, όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της στο InBusinessNews.com, η Κατερίνα Τσεμπερλίδου, συγγραφέας, inspirational speaker, blogger, πρώην Πρόεδρος Δ.Σ. της ΑΔΕΛ/Saatchi & Saatchi και δημιουργός του site www.tsemperlidou.gr. Η ίδια πρόσθεσε ότι, τους κάνουν ευτυχισμένους οι μάρκες που πρεσβεύουν τις ίδιες αξίες με τους εκπροσώπους της γενιάς αυτής. 

Συγκεκριμένα, οι Κύπριοι millennials, σύμφωνα με τον Marketing & Brand Strategist, Ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Cyprus Marketing Youth Society (Cy.M.Y.S.), Γιώργο Ζερβίδη, είναι πραγματιστές, έξυπνοι, μορφωμένοι και θέλουν να ζήσουν εμπειρίες εδώ και τώρα χωρίς να επηρεάζονται εύκολα από τις παραδοσιακές πρακτικές μάρκετινγκ. Μάλιστα, όπως ο ίδιος αναφέρει σε πρόσφατη συνέντευξή του στο InBusinessNews.com, οι marketeers που θέλουν να κερδίσουν τη συγκεκριμένη γενιά πρέπει να γίνουν «social» αφού το 80% των millennials συμβουλεύεται την άποψη των φίλων του και στη συνέχεια, μοιράζονται την εμπειρία και τη γνώση τους στα social media. Τα brands πρέπει να προσφέρουν τη δυνατότητα στους εκπροσώπους της νέας γενιάς να κοινοποιούν τα σχόλια και τις εντυπώσεις τους για τα προϊόντα που πουλάνε. Δεν αρκεί όμως αυτό. Πρέπει να τους κερδίσουν και να τους κάνουν να τους εμπιστευτούν και γιατί όχι να τους κάνουν να ταυτιστούν μαζί τους. 

Η Κατερίνα Τσεμπερλίδου και ο Γιώργος Ζερβίδης, θα αναλύσουν αυτά και άλλα πολλά μέσα από δύο δυναμικές παρουσιάσεις, σε μια απογευματινή εκδήλωση στις 29 Σεπτεμβρίου 2015 με θέμα: «Τα brands στο κυνήγι της ευτυχίας». Η εκδήλωση απευθύνεται σε στελέχη του marketing, της διαφήμισης και της επικοινωνίας - που χειρίζονται youth brands ή μάρκες που απευθύνονται και στους νέους - διευθυντές marketing, brand managers, στελέχη δημοσίων σχέσεων, διαφημιστικών εταιρειών, digital agencies και mobile marketing.

Πληροφορίες

Οι εγγραφές στην εκδήλωση έχουν ολοκληρωθεί λόγω πληρότητας των θέσεων. Για το πρόγραμμα και περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση του Cy.M.Y.S. κάντε κλικ εδώ.

Οργάνωση: Cy.M.Y.S., Στρατηγικός Συνεργάτης Cy.M.Y.S.: Cytamobile Vodafone. Χορηγοί Cy.M.Y.S.: Ελληνική Τράπεζα και Photos Photiades Distributors. Χορηγός Έρευνας: IMR/University of Nicosia. Χορηγoί Εκδήλωσης: Lidl και Pizza Hut. Υποστηρικτής Cy.M.Y.S.: Cytanet. Συντονισμός: IMH. Για περισσότερες πληροφορίες: ΙΜΗ: τηλ.: 22505555.

Δειτε Επισης

Επίσκεψη Σκουρίδη και ενίσχυση συνεργασίας με ΗΠΑ σε επιστήμη, έρευνα, καινοτομία και επιχειρηματικότητα
Γ. Παπαναστασίου: Διαχειρίσιμο το γεωπολιτικό ρίσκο για GSI-Σαφή στήριξη από ΗΠΑ βλέπει ο Θ. Σκυλακάκης
Ακόμη ένα κρίσιμο βήμα για την κατάργηση της βίζας για ΗΠΑ-Το βασικό προαπαιτούμενο που έχει ολοκληρωθεί
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Επεκτείνει τις συνεργασίες του με ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ασία το ΤΕΠΑΚ-Συμφωνίες με τρία κινέζικα πανεπιστήμια
Επιβεβαίωση οικονομικής και χρηματοπιστωτικής σταθερότητας, αλλά ανάγκη για επαγρύπνηση
Η δυναμική της Λευκωσίας και οι επενδυτικές ευκαιρίες που κάνουν τη διαφορά
23ο Συνέδριο Leadership and HR Management: Ηγεσία, ταλέντο και ανθρώπινο δυναμικό (video)
VTTI: Τα δέκα χρόνια στην Κύπρο και η μεγαλύτερη ξένη άμεση επένδυση στον τομέα της ενέργειας στη χώρα
Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»