Powered by

Στο κυνήγι Κινέζων τουριστών

Την ώρα που αφίξεις από παραδοσιακές αγορές ενισχύονται, όπως για παράδειγμα από Βρετανία, Γερμανία και Ελλάδα, αλλά και η ροή τουριστών από τη Ρωσία έχει επιβραδυνθεί και μάλιστα σε μεγάλο ποσοστό, τόσο ο ΚΟΤ όσο και το υπουργείο Ενέργειας στρέφονται σε άλλες αγορές. Η Κίνα και οι ΗΠΑ αποτελούν μεγάλο στοίχημα για τους εμπλεκόμενους, με τον τουρισμό, φορείς.

Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το InBusinessNews έντονες διεργασίες γίνονται σε επίπεδο προσέλκυσης τουριστών από την Κίνα. Πρόκειται για μια αγορά η οποία διακινεί κάπου 100 εκατομμύρια επιβάτες σε ετήσια βάση, αριθμός ο οποίος αυξάνεται όσο η κινεζική οικονομία «τρέχει». Την ίδια στιγμή η Κύπρος εξασφαλίζει ελάχιστους τουρίστες από την αχανή, ασιατική χώρα.

Πιο ειδικά αναφέρεται ότι το 2014 έφτασαν από την Κίνα 1.837 τουρίστες, αριθμός ρεκόρ για την κυπριακή, τουριστική βιομηχανία από τη συγκεκριμένη χώρα, βάσει των διαχρονικών στοιχείων της Στατιστικής Υπηρεσίας. Σημειώνεται πάντως ότι τα τελευταία χρόνια έχει –σχετικά- αυξηθεί ο αριθμός των Κινέζων τουριστών, έχοντας ξεφύγει από τον αριθμό των 500 τουριστών από την Κίνα που έφταναν τα προηγούμενα χρόνια.

Βίζα και οργανωμένα ταξίδια
Ζητήματα που ευρύτερα η κυπριακή Πολιτεία καλείται να λύσει προκειμένου να «ξεκλειδώσει» την κινεζική, τουριστική αγορά αφορούν τη μείωση του χρόνου έκδοσης βίζας, τη σύναψη συμφωνιών με διοργανωτές ταξιδίων αλλά και την προώθηση της Κύπρου σε δυνητικούς επισκέπτες στην Κίνα.

Αναφορικά με το θέμα της βίζας απαιτείται και η συνδρομή του Υπουργείου Εξωτερικών και της Πρεσβείας της Κύπρου στην Κίνα, σε συνεργασία με τον ΚΟΤ και το αρμόδιο για τουριστικά θέματα, το Υπουργείο Ενέργειας.

Η «ταυτότητα» των Κινέζων τουριστών
Την ίδια στιγμή από πλευράς ΚΟΤ επιχειρούν πιο ενδελεχή μελέτη της κινεζικής αγοράς, προκειμένου να ξεκαθαρίσουν θέματα όπως:
-Με ποιο τρόπο επιλέγουν να ταξιδεύουν οι Κινέζοι
-Ποια είναι η μέση διάρκεια παραμονής τους στο εξωτερικό
-Πόσα ξοδεύουν και για ποιους σκοπούς
-Τι τους αρέσει να κάνουν στις διακοπές

Οι απαντήσεις στα άνωθεν ερωτήματα θα δώσει πολλές απαντήσεις αναφορικά και με το είδος και το περιεχόμενο προωθητικών ενεργειών που ίσως πραγματοποιηθούν στη χώρα.

 «Επιδιώκουμε να στραφούμε σε αγορές, όπου ποτέ δεν έγιναν προωθητικές ενέργειες και να προσελκύσουμε τουρίστες από χώρες που δεν εξασφαλίζουμε σημαντικό αριθμό τουριστών» τόνισε στο InBusinessNews, ο πρόεδρος του ΚΟΤ Άγγελος Λοΐζου, σχολιάζοντας τις ενέργειες του Οργανισμού για νέες αγορές.

 

Δειτε Επισης

Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά