Η αλυσίδα POP Life απαντά στον Σύνδεσμο Υπεραγορών

Ανακοίνωση αναφορικά με καταγγελίες που δέχεται από τον Σύνδεσμο Υπεραγορών Κύπρου εξέδωσε η αλυσίδα καταστημάτων POP Life, δίνοντας τις δικές του απαντήσεις επί του «πολέμου» που έχει ξεσπάσει στο κυπριακό εμπόριο. Στην ανακοίνωση της αλυσίδας καταστημάτων αναφέρεται: «Πυρ ομαδόν δέχεται τελευταία η POP Life Supermarkets, από τον Παγκύπριο Σύνδεσμο Υπεραγορών. Οι καταγγελίες εναντίον της σε όλα τα Υπουργεία, τις Εποπτικές Αρχές και την Επίτροπο Διοικήσεως δεν αποτελούν πλέον μυστικό, καθώς ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών έχει φροντίσει να ενημερώσει σχετικά τα Μέσα Ενημέρωσης».

Στη συνέχεια η εταιρεία αναφέρει: «Ποια είναι όμως η POP Life Supermarkets; Η POP Life Supermarkets ιδρύθηκε το 1983 και ξεκίνησε τις εργασίες της σε ένα μικρό κατάστημα, στη Λευκωσία. Το συγκριτικό της πλεονέκτημα είναι η προσφορά της μεγαλύτερης δυνατής ποικιλίας προϊόντων σε τιμές που μπορεί άνετα ο καταναλωτής να πληρώσει».
Στη συνέχεια η εταιρεία αναφέρει ότι σήμερα, η POP Life Supermarkets έχει φτάσει να εργοδοτεί πέραν των 350 ατόμων σε παγκύπρια κλίμακα, διατηρώντας δεκατρείς υπεραγορές με ετήσιο τζίρο πέραν των 50 εκατ. ευρώ και καλύπτοντας όλες τις επαρχίες. «Τρεις υπεραγορές στην επαρχία Λευκωσίας, τρεις υπεραγορές στην επαρχία Λεμεσού, τρεις υπεραγορές στην επαρχία Αμμοχώστου, δύο υπεραγορές στην επαρχία Λάρνακας και δύο υπεραγορές στην επαρχία Πάφου. Αξίζει να σημειωθεί ότι πέντε από τις δεκατρείς υπεραγορές άνοιξαν μέσα στους τελευταίους 18 μήνες» συμπληρώνει η εταιρεία.

Την ίδια στιγμή υπογραμμίζει ότι δίνει μεγάλη σημασία στην υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων καθώς και στην ασφάλεια και υγεία στην εργασία και έχει θέσει ως στόχο τη συνεχή βελτίωσή τους, έχοντας σχεδιάσει και εφαρμόζοντας συστήματα διαχείρισης σύμφωνα με τους νόμους και κανονισμούς περί υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων και ασφάλειας και υγείας στην εργασία.

Μάλιστα, η POP Life Supermarkets σημειώνει: «Η εταιρεία διαθέτει σαφή γνώση της ταυτότητάς της και δεν προσπαθεί να αποδείξει κάτι άλλο. Δεν πρόκειται ούτε για πολυεθνική εταιρεία, ούτε για διαπλεκόμενη εταιρεία συμφερόντων. Δεν οφείλει ούτε σεντ σε Κυβερνητικές Υπηρεσίες, πληρώνει τακτικά και ανελλιπώς όλες τις υποχρεώσεις της που αφορούν τους εργαζομένους της και τα ονόματα των μετόχων και των διευθυντών της δεν βρίσκονται, ούτε πρόκειται να βρεθούν σε καμία λίστα Λαγκάρντ».

Την ίδια ώρα η αλυσίδα καταστημάτων αναφέρει: «Πρόκειται για μία αμιγώς οικογενειακή, κυπριακή εταιρεία, με καταβολές από την κατεχόμενη Αγκαστίνα και τον Αγρό Πιτσιλιάς, που έχει στόχο να συνεχίσει να υπάρχει και στο μέλλον, συνεχίζοντας να στηρίζει τους ανθρώπους της, τους εργαζομένους της. Και ο στόχος αυτός μόνο με ειλικρινή αντιμετώπιση των καταναλωτών μπορεί να επιτευχθεί. Αυτό μεταφράζεται στην προσφορά προϊόντων καλής ποιότητας στις πιο χαμηλές δυνατές τιμές, χωρίς μεσάζοντες, χωρίς σκοπό το μεγάλο κέρδος στις πλάτες του καταναλωτή».

«Οι καταναλωτές είναι η δύναμη που κινεί την POP Life Supermarkets. Η συνεχής στήριξη και εμπιστοσύνη των καταναλωτών είναι ο λόγος που, εν καιρώ κρίσης, η POP Life Supermarkets διπλασίασε σε περίοδο δύο ετών τις Υπεραγορές και τον αριθμό των εργαζομένων που εργοδοτεί» συμπληρώνει η εταιρεία.

Στη συνέχεια της ανακοίνωσής της η εταιρεία εξηγεί ότι τα προϊόντα εισάγονται από όλο τον κόσμο, ενώ σημειώνει ότι: «Συγκεκριμένα όμως όσον αφορά τα τρόφιμα, αυτά εισάγονται αποκλειστικά και μόνο από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Προϊόντα Ευρωπαίων παραγωγών, προσεκτικά επιλεγμένα, αλλά και επώνυμα προϊόντα που συνδυάζουν ποιότητα και προσιτές τιμές».

Όσον αφορά την τοπική αγορά η εταιρεία αναφέρει: «Παράλληλα στηρίζει και εγχώριους προμηθευτές οι οποίοι μπορούν να ταυτιστούν με τη νοοτροπία της Εταιρείας: την εξάλειψη των μεσαζόντων και των παρατρεχάμενων που λειτουργούν εις βάρος του καταναλωτή με την ανεξέλεγκτη οικονομική επιβάρυνση του κόστους των προϊόντων. Σε καιρό ευφορίας και ευημερίας, δυστυχώς δίνεται περιθώριο διατήρησης καταστάσεων που θα μπορούσαν να απλοποιηθούν, να βελτιωθούν και να εξελιχθούν. Σε καιρό κρίσης, η «πολυτέλεια» διατήρησης τέτοιων καταστάσεων και δημιουργίας «golden boys» και μιζών δεν υφίσταται. Η εξυγίανση και η μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας σε κάθε τομέα γίνεται επιτακτική, καθώς είναι πλέον θέμα επιβίωσης».

«Η POP Life Supermarkets αντιμετώπισε την κρίση ως πρόκληση για βελτίωση και ανασύνταξη, οι επιλογές της έγιναν πολύ πιο προσεκτικές και μετρημένες και καταληκτικά, παρά τις αντιξοότητες, βγήκε κερδισμένη μπαίνοντας όμως στο στόχαστρο των παραδοσιακών υπεραγορών. Οι οποίες παραδοσιακές υπεραγορές, ανίκανες να ανταποκριθούν στις νέες προκλήσεις, βλέπουν τον τζίρο τους να μειώνεται καθημερινά και επιλέγουν, ως άμυνα, να επιτεθούν στις αναδυόμενες και ταχέως αναπτυσσόμενες υπεραγορές αντί να βελτιωθούν και να εκσυγχρονιστούν οι ίδιες» συμπληρώνει η εταιρεία.

Καταληκτικά η ανακοίνωση αναφέρει: «Σημειώνεται ότι η POP Life Supermarkets βρίσκεται σε φάση επέκτασης. Άμεσος στόχος είναι  η επέκταση του δικτύου της, καθώς έχει ήδη προχωρήσει σε έρευνα και αξιολόγηση περιοχών σε όλη την Κύπρο, προκειμένου να προβεί σε άνοιγμα νέων υπεραγορών εντός του 2015».

 

Δειτε Επισης

Συστήνει προσοχή η EKO Κύπρου-Ψευδείς και κακόβουλες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Antoniades Farm: Νέο γαλακτοκομείο στο Πισσούρι-Η δυναμικότητα της μονάδας παραγωγής χαλλουμιού
Τα πρώτα εμπορικά αντίμετρα της Ε.Ε. κατά των ΗΠΑ... Δασμοί συνολικής αξίας 22 δισ. ευρώ σε αμερικανικά προϊόντα
Όσα ξεκαθάρισαν οι εταιρείες εισαγωγής οχημάτων στην ερευνητική για τους takata
Αυξήθηκε σε €1,24 δις το εμπορικό έλλειμμα το πρώτο δίμηνο του 2025
Ανέβασαν στροφές οι εγγραφές οχημάτων… Ετήσια αύξηση 4,3% τον Μάρτιο
Βοηθός τεχνητής νοημοσύνης, video streaming και Wi-Fi hotspot περιλαμβάνονται στη νέα ενημέρωση OTA της Kia
CP Herbalist: Δυναμική επέκταση με δύο νέα καταστήματα και κάθοδος στη Λευκωσία-Σε λειτουργία το εργοστάσιο παραγωγής καλλυντικών
Χ. Χριστούδιας: Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις στον Πειραιά, άρχισαν οι ελλείψεις προϊόντων στην κυπριακή αγορά
Οι εμπορικές σχέσεις με ΗΠΑ στο έκτακτο συμβούλιο των Υπουργών Εμπορίου της Ε.Ε.-Η θέση που εξέφρασε η Κύπρος