Επιχειρηματική στροφή για τον όμιλο CAP

Με ξεκάθαρο τρόπο ο όμιλος CAP (Χ.Α.Παπέλληνα) αποκαλύπτει το πλάνο δράσης του για τα επόμενα χρόνια, αλλά και πως ο όμιλος θα καταστεί πιο ισχυρός σε σχέση με την παρουσία του στην κυπριακή αγορά. Ο εκτελεστικός διευθυντής της CAP, Χρήστος Παπαέλληνας σε άρθρο του στο εταιρικό περιοδικό «Μεταξύ μας» αναφέρεται στη λειτουργία νέων καταστημάτων εντός του 2015, στο πλάνο ανάπτυξης αλλά και σε πολλά τα οποία έχουν επιτευχθεί εντός των ετών της κρίσης.

Πιο ειδικά ο κ. Παπαέλληνας αναφέρει ότι πριν το τέλος του τρέχοντος έτους θα λειτουργούν στην Κύπρο συνολικά 14 καταστήματα BeautyLine, 12 Holland & Barett, τέσσερα Yves Rocher, δύο καταστήματα Selekt και ένα πρατήριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης. Μάλιστα, στο άρθρο του ο κ. Παπαέλληνας σημειώνει ότι τα εν λόγω καταστήματα πραγματοποιούν τζίρο της τάξης των 24 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.

Την ίδια ώρα ο κ. Παπαέλληνας αναφέρει ότι ο όμιλος μεταβάλλεται σταδιακά από μια παραδοσιακή εταιρεία διανομής σε μια omni-channel επιχείρηση, η οποία προωθεί τα επώνυμα προϊόντα της στην αγορά μέσω νέων καναλιών και όχι των παραδοσιακών τα οποία φθίνουν.

Μάλιστα, ο Χρήστος Παπαέλληνας στο άρθρο του αναφέρει ότι: «Η επέκταση του οργανισμού μας στη λιανική συνοδεύτηκε και με τη στρατηγική συμμαχία με τη Diakinisis Logistics Services, τη μεγαλύτερη εταιρεία 3PL (Third Party Logistics) στον ελληνικό χώρο. Εκτός των φανερών πλεονεκτημάτων που η στρατηγική αυτή κίνηση προσδίδει στον οργανισμό μας, εκείνο το οποίο πετύχαμε μέσω της απελευθέρωσης δυνάμεων που ήταν στραμμένες στο παραδοσιακό μας μοντέλο του διανομέα, να μπορούμε να στραφούμε ακόμη πιο γρήγορα στο νέο omni-channel μοντέλο που θα αποτελέσει τη βάση της παρουσίας μας στην αγορά τα επόμενα χρόνια».

Παράλληλα, ο κ. Παπαέλληνας δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον σημειώνοντας ότι τόσο ο ίδιος όσο και στελέχη στον όμιλο στηρίζουν την εν λόγω πεποίθηση στα ακόλουθα στοιχεία:
-Πολύ νεαρό και ταλαντούχο ανθρώπινο κεφάλαιο, ίσως ό,τι καλύτερο υπάρχει στην κυπριακή αγορά.
-Ισολογισμός που επιτρέπει την άντληση πόρων για χρηματοδότηση μελλοντικών επενδύσεων.
-Στρατηγική που είναι προσανατολισμένη και ενστερνίζεται την αλλαγή και όχι τη διατήρηση των συνθηκών της αγοράς.   

Δειτε Επισης

Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»