TheWorx: Επαγγελματικές λύσεις non-traditional marketing
16:58 - 14 Σεπτεμβρίου 2015
Φέτος γιορτάζετε τα 10 χρόνια παρουσίας της TheWorx στον χώρο. Πείτε μας λίγα λόγια για το ξεκίνημα της εταιρείας σας.
Η TheWorx ξεκίνησε να λειτουργεί το 2005 σαν εξειδικευμένο γραφείο προσφοράς υπηρεσιών direct και promotional marketing. Όντας το πρώτο γραφείο που προσέφερε τέτοιου είδους υπηρεσίες στην Κύπρο, κερδίσαμε γρήγορα σημαντικούς πελάτες, τόσο από την τοπική όσο και από τη διεθνή αγορά, που αναζητούσαν επαγγελματικές λύσεις non-traditional marketing. Χάρη στη σύνδεσή μας με την Telia & Pavla BBDO, ήμασταν οι πρώτοι που μπορούσαμε να προσφέρουμε ολιστικές εκστρατείες με μετρήσιμα αποτελέσματα. Έτσι, αποκτήσαμε γρήγορα τη φήμη του γραφείου που έδινε ζωή και απογείωνε τα brands. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, συνειδητοποιήσαμε επίσης ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται αναπόσπαστο μέρος της επικοινωνίας των brands. Έτσι, βαδίζοντας στο μονοπάτι της Proximity Worldwide – το παγκόσμιο δίκτυο με το οποίο συνεργαζόμαστε και θυγατρική της BBDO Worldwide – αρχίσαμε να παρέχουμε έξυπνες και δημιουργικές ψηφιακές λύσεις. Σήμερα η ομάδα μας αποτελείται από νεαρά και δραστήρια άτομα στον χώρο των ψηφιακών μέσων, που ξέρουν τι δουλεύει καλύτερα, προσφέροντας έτσι σε ένα brand πολλά περισσότερα από μια απλή παρουσία στο διαδίκτυο. Γιατί οι υπηρεσίες μας συνδυάζουν δημιουργικότητα και ανάλυση δεδομένων – ένας αχτύπητος συνδυασμός!
Ποια είναι η σημασία του ονόματος TheWorx και πώς συνδέεται με τις υπηρεσίες που προσφέρετε;
Σκεφτείτε μια μηχανή που αποτελείται από διαφορετικά αλλά εξίσου απαραίτητα εξαρτήματα. Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα που εξειδικεύονται σε διαφορετικούς τομείς της επικοινωνίας, όπως διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, διαχείριση εκδηλώσεων, προωθητικές ενέργειες, δημόσιες σχέσεις, ανάλυση περιεχομένου και δεδομένων, και φυσικά μια ανεπανάληπτη ομάδα παραγωγής δημιουργικών ιδεών. Το όνομά μας σημαίνει ότι, σαν ομάδα που αποτελείται από ειδικούς με σύγχρονα εργαλεία ανάλυσης, δουλεύουμε αρμονικά και συνολικά, παρέχοντας τεχνογνωσία που οδηγεί σε δημιουργική δουλειά, με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων.
Μπορείτε να μας μιλήσετε για μερικά projects που έχετε ολοκληρώσει με επιτυχία και για τα αποτελέσματα που πετύχατε;
Τα projects που έχουμε αναλάβει είναι πάρα πολλά, καθώς συνεργαστήκαμε με πολλούς σημαντικούς πελάτες όπως ΟΠΑΠ Κύπρου, Mars Inc., Φώτος Φωτιάδης Διανομείς, CYTA, MetLife, Wrigley’s, Lay’s, Colgate/Palmolive, και Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να αναφέρω μόνο μερικούς. Υπάρχουν, όμως, κάποιες εκστρατείες που ξεχώρισαν και στις οποίες δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ.
Ένα από τα πρώτα projects, ήταν το λανσάρισμα της πρώτης στο είδος της προωθητικής εκστρατείας «Πάθος για Galaxy». Η ανταπόκριση των καταναλωτών σε αυτή την εκστρατεία ήταν τεράστια – 90.000 συμμετοχές – με αποτέλεσμα να σημειωθεί 200% αύξηση στις πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας. Το συγκεκριμένο project αποτέλεσε case study για τη Mars Inc. και παρουσιάστηκε σε παγκόσμιο συνέδριο πωλήσεων.
Ένα ακόμα project που μάλιστα απέσπασε ευρωπαϊκό βραβείο στο “Golden Drum Festival” το 2008, ήταν για τα Lay’s. Η πρόκληση ήταν να βρούμε έναν εναλλακτικό τρόπο να προωθήσουμε τα Lay’s Sensations – ένα προϊόν που απευθυνόταν σε ενήλικες – κατευθείαν στο κοινό μας, κάνοντάς το να αλληλεπιδράσει με το προϊόν. Τα αποτελέσματα; Ενώ το προϊόν προοριζόταν για niche market, έγινε μέρος της κύριας γκάμας προϊόντων, σημειώνοντας αύξηση 32% στις πωλήσεις της κατηγορίας του.
Τα τελευταία χρόνια, τα projects μας έχουν γίνει πιο... ψηφιακά, εντάσσοντας την online παρουσία του brand στο πετσί της επικοινωνίας και της διαδραστικότητας με τον καταναλωτή. Η εκδήλωση Petfest, η οποία δημιουργήθηκε από τη TheWorx για τη Mars Inc., βασίστηκε στην επιτυχημένη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και στην ψηφιακή επικοινωνία, με αποτέλεσμα το Petfest να προσελκύσει 5.000 επισκέπτες την πρώτη χρονιά διοργάνωσής του.
Ένα ακόμα παράδειγμα αποτελεσματικής διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τη TheWorx, είναι τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουμε πετύχει για το Johnnie Walker. Κατά τη διάρκεια του τελευταίου χρόνου που διαχειριζόμαστε την παρουσία του Johnnie Walker στο Facebook, το ποσοστό engagement της σελίδας με τους fans της έχει αυξηθεί κατά 475%.
Τέλος, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στο πρόσφατο project μας για την Carlsberg. Καλεστήκαμε να προσαρμόσουμε σε τοπικό επίπεδο την παγκόσμια πλατφόρμα “If Carlsberg Did”. Η ιδέα ήταν να εμπλέξουμε την Carlsberg εκεί που δεν το περίμενε κανείς. Όπως και έγινε, όταν η Carlsberg έκανε... διανομή πίτσας και... πλύσιμο αυτοκινήτων. Και όλα αυτά βιντεοσκοπήθηκαν και προωθήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι 317,000 μέχρι στιγμής προβολές του υλικού από 323,200 μοναδικούς χρήστες, μας έχουν γεμίσει υπερηφάνεια για τη δουλειά μας.
Τι περιμένετε από τη βιομηχανία που δραστηριοποιείστε στο μέλλον; Πώς βλέπετε τη TheWorx στα επόμενα 10 χρόνια;
Χάρη στην τεχνολογία που υπάρχει, μπορούμε ήδη να προσδιορίσουμε τις τάσεις που θα έρθουν και οι οποίες διαμορφώνονται από τις καταναλωτικές συμπεριφορές του κοινού μας. Ο καταναλωτής θα είναι ακόμα περισσότερο στο επίκεντρο της επικοινωνίας, αφού εκείνος θα προσδιορίζει πλέον την επικοινωνία που θα «αποδέχεται» και θα είναι φτιαγμένη στα μέτρα του. Σε αυτή την περίπτωση, εξαρτάται από εμάς να παρακολουθούμε προσεκτικά τις συνήθειές του, ώστε να μπορούμε να τον προσεγγίζουμε με αποτελεσματικό τρόπο, δημιουργώντας ένα brand relevance για τον κάθε καταναλωτή ξεχωριστά.
Με τη συνεχή παρακολούθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και μελετώντας συνεχώς τις τάσεις στις ξένες αγορές, η TheWorx θα παραμείνει στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, προσφέροντας δημιουργικές, έξυπνες και αποτελεσματικές λύσεις στους πελάτες της.