MYMALL Limassol: ΚΕΠ, Υπεραγορά και Κλινική στις εγκαταστάσεις

Το MYMALL Limassol προσέλκυσε, κατά το 2014, 4 εκατομμύρια επισκέπτες, ενώ το 2015 η τάση των πρώτων έξι μηνών δείχνει αύξηση της τάξεως του 5%. 

Το εμπορικό κέντρο συνεχίζει να αναπτύσσεται με την εισαγωγή νέων καταστημάτων, ενώ σύμφωνα με τον Yoram Kedem, γενικό διευθυντή του MYMALL, η διοίκηση μελετά το ενδεχόμενο φιλοξενίας αλυσίδας υπεραγορών, κυβερνητικών υπηρεσιών, όπως το Κέντρο Εξυπηρέτησης του Πολίτη και ενδεχομένως μιας ιδιωτικής κλινικής.

Σημειώνεται ότι στο MYMALL κυριαρχεί η μόδα και κυρίως ο ρουχισμός, που αποτελεί το 45%, περίπου, των μονάδων και είναι πάντα η πιο σημαντική κατηγορία. Τα αξεσουάρ και οι τσάντες αποτελούν το 15%, η υπόδηση το 10% και τέλος οι κατηγορίες ομορφιά και φροντίδα, αθλήματα και εξωτερικός εξοπλισμός, lifestyle και ηλεκτρονικά, παιδικά ρούχα και παιχνίδια το υπόλοιπο 30%. 

Ο κ. Kedem πιστεύει ότι η αγορά της Κύπρου υπολείπεται εμπορικών κατηγοριών, όπως η επιλεγμένη ανδρική μόδα, τα υψηλής ποιότητας εσώρουχα, αξεσουάρ και βρεφικά είδη, ενώ σε άλλους τομείς, όπως η γυναικεία μόδα, ο ανταγωνισμός είναι υψηλός. 

Δειτε Επισης

Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)