powered by

Η ΚΕΟ εγκαταλείπει τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων

Εκτός Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ) έχει τεθεί η ΚΕΟ, έπειτα από δική της απόφαση λόγω διαφωνιών αναφορικά με υπόθεση διαφημιστικής εκστρατείας και του χειρισμού που έτυχε από τον Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης.

Μάλιστα, ο μάρκετινγκ μάνατζερ της ΚΕΟ, Γιώργος Ευρυπιώτης ήταν και πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων και εγκατέλειψε τη θέση όπως αντιστοίχως έπραξε και η εταιρεία του από τον ΣΔΚ.

Η υπόθεση με τους στρατιώτες της καμπάνιας
Όπως πληροφορείται το InBusinessNews η ΚΕΟ εγκατέλειψε τον Σύνδεσμο λόγω έντονης διαφωνίας αναφορικά με καταγγελία που υποβλήθηκε στον Φορέα Ελέγχου Διαφημίσεων, ο οποίος χωρίς να προχωρεί σε αυστηρές παρατηρήσεις προς την εταιρεία έκανε κάποιες συστάσεις προς την ΚΕΟ. Πιο ειδικά αναφέρεται ότι καταγγελία αφορούσε μηνύματα σε καμπάνια της εταιρείας για τα οποία η ΚΕΟ δεν θεωρεί ότι υπάρχει κάτι μεμπτό, ενώ ο Φορέας Ελέγχου Διαφήμισης επιδιώκοντας να βρει τη χρυσή τομή, όπως αναφέρεται σε σχετική απόφαση, έκανε σύσταση προς την εταιρεία να αφαιρέσει κομμάτια της διαφήμισής της. Η καταγγελία αφορούσε μήνυμα σε σχέση με άτομα που κλαίνε κατά τη στρατιωτική τους θητεία, ενώ έχουν πάντα παρέα την ΚΕΟ, όπως ήταν και το μήνυμα της καμπάνιας με το hashtag #pantaparea.  

Η ΚΕΟ διαφωνώντας με τον τρόπο αντιμετώπισης που έτυχε από τον Φορέα αποχώρησε από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων, ο οποίος μαζί με τον Σύνδεσμο Διαφήμισης και Επικοινωνίας και κάποια ΜΜΕ προχώρησαν στη δημιουργία του Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης.

Σημειώνεται ότι η ΚΕΟ ήταν από τα μεγαλύτερα μέλη στον ΣΔΚ, ο οποίος αριθμεί κάπου 30 μέλη που αποτελούν ουσιαστικά τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στην Κύπρο, όπως τράπεζες, υπεραγορές και μεγάλες εμπορικές εταιρείες.

Πιο κάτω η διαφήμιση της ΚΕΟ με το «επίμαχο» κατά την καταγγελία περιεχόμενο. 

Δειτε Επισης

Crown Iris: Στο λιμάνι Λεμεσού την Πέμπτη το κρουαζιερόπλοιο για μεταφορά 1.600 Ισραηλινών
Έδρα ινδικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας-Υπογράφηκε μνημόνιο συνεργασίας
Game changing προσθήκη στο dream team της Partners Connected Communications-Media director η Μελίνα Τσιγαρίδου
Μηνύματα για πρόοδο, γνώση και ενεργό ρόλο στην κοινωνία κατά τη δεύτερη τελετή αποφοίτησης του ΤΕΠΑΚ
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Η νομική επιστήμη στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Από τα δεδομένα στην απόφαση: Η εξέλιξη της επιχειρηματικής νοημοσύνης
Baker Tilly South East Europe: Βασικός πυλώνας της ανθρωποκεντρικής μας προσέγγισης τα People Analytics
Έναρξη εγγραφών για το Executive Education Programme του University of Cambridge σε συνεργασία με το CIM
Make the most of your mind: Η Innovation Leo Burnett εμβαθύνει στη στρατηγική με workshop από τον Mark Pollard
Δώδεκα χρόνια στρατηγικής προόδου για το οικοσύστημα επενδυτικών ταμείων της Κύπρου