Creta Farms: Αυξημένες πωλήσεις και μειωμένα κέρδη

Αύξηση πωλήσεων κατά 5,2% και μείωση των κερδών προ φόρων, επιτοκίων και απόσβεσης (ebitda) εμφάνισε ο όμιλος Creta Farms κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, με την εταιρεία να σημειώνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αύξηση των πωλήσεων με ταυτόχρονη αύξηση του μεριδίου αγοράς.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 50,4 εκατ. ευρώ εμφανίζοντας αύξηση 5,2% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη για τη μητρική εταιρεία ανήλθαν σε 50,1 εκατ. ευρώ την περίοδο του 2015 και 47,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, ήτοι αυξημένα κατά 5%, γεγονός που δεδομένης της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα προϊόντα της εταιρείας.

Σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η καινοτόμα σειρά προϊόντων "ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ" που συνεχίζει να καταγράφει δυναμική παρουσία στην αγορά, η δημιουργία νέας σειράς προϊόντων, με πιο σημαντικό το "ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ κοτόπουλο ψητό" καθώς και η αύξηση του δικτύου διανομών της εταιρίας.

Με αυτόν τον τρόπο μερίδιο του brand "ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ" ανήλθε σε 14,5% σε αξία (IRI), ενώ το στο σύνολο της εταιρείας ενισχύθηκε το μερίδιο (YTD Ιούνιος) σε 25,5% σε αξία, πλέον 1,2 μονάδες σε σχέση με το 2014 και Ιούνιο MTD σε 26,4%. Παράλληλα, η αγορά των αλλαντικών κινήθηκε +4,1% έναντι του προηγούμενου έτους, ενώ η εταιρεία αναπτύχθηκε με ρυθμούς +9,4%.

Το EBITDA του Ομίλου ανήλθε σε 5,3 εκατ. ευρώ, έναντι 7,1 εκατ. ευρώ το 2014 σημειώνοντας περιθώριο 10,4%. Τα αντίστοιχα μεγέθη της εταιρείας ανήλθαν σε 5,4 εκατ. ευρώ για την περίοδο 1/1-30/6/2015 έναντι 7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, με την διαφορά να προκύπτει από την ασφαλιστική αποζημίωση που έλαβε η εταιρεία το 2014.

Ο πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Εμμανουήλ Δομαζάκης,, δήλωσε: "Τα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου του έτους, επηρεάστηκαν από την αβεβαιότητα τόσο του πολιτικού όσο και του οικονομικού περιβάλλοντος αλλά και της αδυναμία πρόβλεψης για την επίτευξη συμφωνίας με τους θεσμούς, Στην Ελλάδα διευρύναμε εκ νέου το μερίδιο αγοράς μας ενώ προχωρήσαμε και με το λανσάρισμα νέων προϊόντων ενισχύοντας σημαντικά την προϊοντική μας γκάμα και ικανοποιώντας παράλληλα μια ακόμα μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών. Σε διεθνές επίπεδο η δραστηριότητα μας στην Αυστραλία μέσω της Primo Smallgoods συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία ενώ κερδίσαμε μερίδιο αγοράς πέραν του 3% μέσα σε λίγους μήνες από το λανσάρισμα των προϊόντων μας".

Ο αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Δομαζάκης, δήλωσε επίσης: «Παρά το δυσμενές εξάμηνο με σημαντική ύφεση στην Οικονομία, και με την επίδραση των capital controls στα τέλη του Ιουνίου, γεγονός που επηρέασε και την καταναλωτική δύναμη αλλά και τη δυνατότητα εισαγωγής πρώτων υλών, συνεχίσαμε να επενδύουμε στην έρευνα και ανάπτυξη με συνεχή προσήλωση στους στόχους μας για κερδοφόρα ανάπτυξη σε τοπικό και διεθνές επίπεδο».

ΠΗΓΗ: capital.gr

Δειτε Επισης

Πώς προχωρά η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της Ancoria Bank από τον Κώστα Κλεάνθους
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Ξεκάθαρος και απόλυτος για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν ο Χριστοδουλίδης-«Θα μπούμε το 2026»
Άστραψε και βρόντηξε για το ΤΚΑ ο Κεραυνός-«Κάποιοι ανέλαβαν να υποκαταστήσουν τους οίκους αξιολόγησης»
Στ. Γαβριήλ: Βασικός μοχλός ανάπτυξης της κυπριακής οικονομίας ο κατασκευαστικός τομέας-Ατεκμηρίωτη στοχοποίηση
Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Πόπη Τάντα: Τα 35 χρόνια καριέρας στον όμιλο Louis Hotels και ο τομέας της φιλοξενίας ως τρόπος ζωής
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Eurobank Holdings: Ενισχυμένα καθαρά κέρδη στην Κύπρο με Eurobank Cyprus και Ελληνική-Πάνω κατά 31,3% και στα €121 εκ.
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά