Creta Farms: Αυξημένες πωλήσεις και μειωμένα κέρδη

Αύξηση πωλήσεων κατά 5,2% και μείωση των κερδών προ φόρων, επιτοκίων και απόσβεσης (ebitda) εμφάνισε ο όμιλος Creta Farms κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, με την εταιρεία να σημειώνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αύξηση των πωλήσεων με ταυτόχρονη αύξηση του μεριδίου αγοράς.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 50,4 εκατ. ευρώ εμφανίζοντας αύξηση 5,2% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη για τη μητρική εταιρεία ανήλθαν σε 50,1 εκατ. ευρώ την περίοδο του 2015 και 47,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, ήτοι αυξημένα κατά 5%, γεγονός που δεδομένης της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα προϊόντα της εταιρείας.

Σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η καινοτόμα σειρά προϊόντων "ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ" που συνεχίζει να καταγράφει δυναμική παρουσία στην αγορά, η δημιουργία νέας σειράς προϊόντων, με πιο σημαντικό το "ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ κοτόπουλο ψητό" καθώς και η αύξηση του δικτύου διανομών της εταιρίας.

Με αυτόν τον τρόπο μερίδιο του brand "ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ" ανήλθε σε 14,5% σε αξία (IRI), ενώ το στο σύνολο της εταιρείας ενισχύθηκε το μερίδιο (YTD Ιούνιος) σε 25,5% σε αξία, πλέον 1,2 μονάδες σε σχέση με το 2014 και Ιούνιο MTD σε 26,4%. Παράλληλα, η αγορά των αλλαντικών κινήθηκε +4,1% έναντι του προηγούμενου έτους, ενώ η εταιρεία αναπτύχθηκε με ρυθμούς +9,4%.

Το EBITDA του Ομίλου ανήλθε σε 5,3 εκατ. ευρώ, έναντι 7,1 εκατ. ευρώ το 2014 σημειώνοντας περιθώριο 10,4%. Τα αντίστοιχα μεγέθη της εταιρείας ανήλθαν σε 5,4 εκατ. ευρώ για την περίοδο 1/1-30/6/2015 έναντι 7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, με την διαφορά να προκύπτει από την ασφαλιστική αποζημίωση που έλαβε η εταιρεία το 2014.

Ο πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Εμμανουήλ Δομαζάκης,, δήλωσε: "Τα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου του έτους, επηρεάστηκαν από την αβεβαιότητα τόσο του πολιτικού όσο και του οικονομικού περιβάλλοντος αλλά και της αδυναμία πρόβλεψης για την επίτευξη συμφωνίας με τους θεσμούς, Στην Ελλάδα διευρύναμε εκ νέου το μερίδιο αγοράς μας ενώ προχωρήσαμε και με το λανσάρισμα νέων προϊόντων ενισχύοντας σημαντικά την προϊοντική μας γκάμα και ικανοποιώντας παράλληλα μια ακόμα μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών. Σε διεθνές επίπεδο η δραστηριότητα μας στην Αυστραλία μέσω της Primo Smallgoods συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία ενώ κερδίσαμε μερίδιο αγοράς πέραν του 3% μέσα σε λίγους μήνες από το λανσάρισμα των προϊόντων μας".

Ο αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Δομαζάκης, δήλωσε επίσης: «Παρά το δυσμενές εξάμηνο με σημαντική ύφεση στην Οικονομία, και με την επίδραση των capital controls στα τέλη του Ιουνίου, γεγονός που επηρέασε και την καταναλωτική δύναμη αλλά και τη δυνατότητα εισαγωγής πρώτων υλών, συνεχίσαμε να επενδύουμε στην έρευνα και ανάπτυξη με συνεχή προσήλωση στους στόχους μας για κερδοφόρα ανάπτυξη σε τοπικό και διεθνές επίπεδο».

ΠΗΓΗ: capital.gr

Δειτε Επισης

Ο Πόλυς Μιχαηλίδης στα Δ.Σ. CTC, Ermes και Woolworth-Ο Μενέλαος Σιακόλας μέλος της Επιτροπής Διορισμών
Πώς κινήθηκαν οι τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων τον Μάιο...Μεγάλη αύξηση σε μαλάκια και λάδι
Έκθεση KPMG: Χαμένα έσοδα ύψους 22 εκατ. από την κατανάλωση παράνομων τσιγάρων το 2024 για την Κύπρο
Μαρίνα Χατζημανώλη: Τι θα επιφέρει ένα ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Αλυσιδωτές οι επιπτώσεις
Κάγια Κάλας: Εξαιρετικά επικίνδυνο το κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Δεν θα ήταν καλό για κανένα
Δυσαρεστημένοι με το e-kalathi οι καταναλωτές… «Κατώτερο των προσδοκιών, περιορισμένη η χρησιμότητά του»
Public: Νέο κλιματιστικό χωρίς άγχος και με εγγύηση χαμηλότερης τιμής
Στενά του Ορμούζ: Τι σημαίνει το κλείσιμό τους και πώς επηρεάζει το εμπόριο
Πράσινο ιρανικής Βουλής, αλλά στο Ανώτατο Συμβούλιο Ασφαλείας η τελική απόφαση για κλείσιμο των στενών του Ορμούζ
Σήμα κινδύνου από ΤΟΜ προς ιδιοκτήτες υπό ανάκληση Citroën κατασκευής 2008 έως 2019-Πρέπει να ακινητοποιηθούν