Στέλιος Κυθρεώτης: O deliveryman χτύπησε
11:25 - 24 Αυγούστου 2015
Χρειάστηκε προεργασία ενός έτους, για να λανσαριστεί η πλατφόρμα διαδικτυακών παραγγελιών φαγητού, Delivery Man. Μέσα σε τρεις μήνες λειτουργίας έχει αναπτύξει μια ευρεία γκάμα καταστημάτων - συνεργατών και εξυπηρετεί καθημερινά δεκάδες καταναλωτές. Η ιδέα της δημιουργίας μιας επαγγελματικής πλατφόρμας, για online delivery, γεννήθηκε το 2014, όταν οι μετέπειτα ιδρυτές της εντόπισαν κενό στην αγορά της Κύπρου, σε αντίθεση με εκείνες όλων των ανεπτυγμένων χωρών. Το deliveryman.com.cy εργοδοτεί σήμερα έξι υπαλλήλους και βρίσκεται στο δεύτερο στάδιο ανάπτυξης, που είναι η επέκταση πέρα από τη Λευκωσία και σε Λεμεσό και Λάρνακα.
Η λειτουργία και κατ’ επέκταση η χρήση της ιστοσελίδας, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της εταιρείας, Στέλιο Κυθρεώτη, είναι απλή: «Αφού γίνει εγγραφή στην πλατφόρμα, ο χρήστης εισάγει τη διεύθυνση όπου θέλει να γίνει η παράδοση. Αμέσως εμφανίζονται οι επιλογές καταστημάτων βάσει της διεύθυνσης. Επιλέγει κατάστημα, μπαίνει στο μενού, κάνει τη λεπτομερή παραγγελία του - απλή ή σύνθετη - και την αποστέλλει στο κατάστημα». Ο πελάτης λαμβάνει αμέσως επιβεβαίωση, μέσω μηνύματος sms και e-mail, ότι η παραγγελία του έχει γίνει αποδεκτή και αναμένει την παράδοση από το delivery του καταστήματος απ’ όπου επέλεξε να παραγγείλει. Για την υπηρεσία που απολαύει, μέσω του Delivery Man, δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.
Αυτό που κάνει την πλατφόρμα να ξεχωρίζει, σύμφωνα με τον κ. Κυθρεώτη, είναι ο επαγγελματισμός της: «Δεν είναι μια απλή ιστοσελίδα αλλά μια custom made πλατφόρμα, που σχεδιάστηκε με βάση τη νοοτροπία του Κύπριου καταναλωτή. Μελετήσαμε πλατφόρμες σε Αγγλία, Γερμανία και Ελλάδα και απευθυνθήκαμε στο εξωτερικό για τη δημιουργία της, αφού θεωρήσαμε ότι για να έχουμε καλό αποτέλεσμα έπρεπε να επενδύσουμε».
Η πλατφόρμα deliveryman.com.cy βγήκε στην αγορά τον περασμένο Μάιο, προσφέρει επιλογές από 76 καταστήματα και επιτρέπει σύνθετες παραγγελίες σε μία, ακόμα και από διάφορα καταστήματα. Επίσης, τα μενού που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα είναι λεπτομερέστατα, με φωτογραφίες και περιγραφές. Προσφέρει, ακόμα, στον χρήστη τη δυνατότητα προσθαφαίρεσης υλικών και πρόσθετων σχολίων στην παραγγελία του. Υπάρχει, συνάμα, αρχείο παραγγελιών, λίστα με αγαπημένες επιλογές για εύκολη επανάληψη, ενώ μπορεί κανείς να επωφεληθεί από προσφορές που ισχύουν ειδικά μέσω του Delivery Man.
Η επένδυση που απαιτείται για σοβαρές προσπάθειες στο χώρο είναι μεγάλη, σύμφωνα με τον κ. Κυθρεώτη. «Αυτός είναι και ο λόγος που μας κάνει να πιστεύουμε ότι μπορεί να γίνονται απόπειρες από πολλούς, αλλά τελικά θα επικρατήσουν ελάχιστοι», επισημαίνει και προσθέτει: «Για να στήσεις και να συντηρήσεις μια λειτουργική πλατφόρμα online παραγγελιών σε επαγγελματική βάση και με πολλές επιλογές, λόγω του μικρού μεγέθους της κυπριακής αγοράς και του χρόνου που απαιτείται για να συνηθίσει ο Κύπριος τη νέα διαδικασία, παρόλο που είναι απλή, χρειάζεται υπομονή, δηλαδή, επένδυση σε χρόνο και κόστος». Πάντως, ο Delivery Man εργάζεται με στόχο να μπει στη ζωή του καταναλωτή και να παραμείνει στην κορυφή της αγοράς, ξεπερνώντας τα 180 σημεία πώλησης μέσα στο 2016.