Powered by

Γερμανία: Επιδείνωση του δείκτη καταναλωτικού κλίματος GfK

Ο γερμανικός δείκτης καταναλωτικού κλίματος GfK υποχώρησε στο 9,9 έναντι του 10,1 τον προηγούμενο μήνα.

Πρόκειται για την χαμηλότερη μέτρηση από τον Μάρτιο, όταν ο δείκτης είχε διαμορφωθεί στο 9,7 αλλά και χαμηλότερα από το 10,1 που ανέμεναν οι αναλυτές.

Πτώση για πρώτη φορά μετά από έξι μήνες καταγράφει το ηθικό των γερμανών καταναλωτών καθώς βαίνουμε προς τον Σεπτέμβριο, με τον δείκτη που καταρτίζει η εταιρεία ερευνών GfK να διαμορφώνεται χαμηλότερα από τις προσδοκίες εν μέσω ανησυχιών για τις οικονομικές εξελίξεις εκτός Γερμανίας.

Ο δείκτης υποχώρησε στο 9,9 έναντι του 10,1 τον προηγούμενο μήνα. Πρόκειται για την χαμηλότερη μέτρηση από τον Μάρτιο του 2015, όταν ο δείκτης είχε διαμορφωθεί στο 9,7 αλλά και χαμηλότερα από το 10,1 που ανέμεναν οι αναλυτές.

Σύμφωνα πάντως με την GfK, οι γερμανοί καταναλωτές εξακολουθούν να εκτιμούν πως η οικονομία της χώρας θα αναπτυχθεί φέτος, αν και ανησυχούν πως οι εξελίξεις στην Κίνα θα επηρεάσουν τη γερμανική οικονομία.

Ο δείκτης «προθυμίας για αγορές» -που «μετρά» το καταναλωτικό κλίμα ως προς τις μεγάλες αγορές- υποχώρησε για τρίτο συνεχόμενο μήνα, ενώ πτωτικά κινήθηκε και ο δείκτης προσδοκιών για τα εισοδήματα.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Ebury: Tο δολάριο παραμένει ανεπηρέαστο παρά τη μεγάλη μείωση των επιτοκίων από τη Fed
Χρυσός: Νέο υψηλό ρεκόρ με το βλέμμα στις επόμενες κινήσεις της Fed
Σε νέο υψηλό ρεκόρ η ανεργία στην Κίνα-Τα ποσοστά σε νέους και σε αστικές περιοχές
Συμφωνία στο Κογκρέσο για να αποφευχθεί προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Στο 100% του ΑΕΠ το βρετανικό δημόσιο χρέος-Για πρώτη φορά από τη δεκαετία ‘60
Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός
Πτώση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία-Σκιά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου