Powered by

Συνεργασία Swiss International Air Lines – Amadeus

Σε συμφωνία έφθασαν η Swiss International Air Lines με την Amadeus για τη χρήση της λύση Fare Families για να μεγιστοποιήσει την έκθεση για τις κατηγορίες ναύλου Light, Classic και Flex που διαθέτει και να αυξήσει τις ευκαιρίες merchandising μέσα από πολλαπλά κανάλια διανομής.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση η Swiss είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που θα υιοθετήσει τους ειδικούς ναύλους του Ομίλου Lufthansa σε όλα τα άμεσα και έμμεσα κανάλια και το Fare Families θα ενισχύσει τις δραστηριότητές της.

Η λύση Fare Families θα επιτρέψει την ενοποιημένη χρήση της νέας δομής ναύλων της Swiss, μέσα από την οποία θα παρέχει προσφορές τόσο σε διαμεσολαβητές, όσο και σε ταξιδιώτες. Με το branding και την διαφοροποίηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της, η Swiss θα είναι σε θέση να δείξει την πλήρη αξία της κάθε κατηγορίας ναύλων προσφέροντας μεγαλύτερη διαφάνεια στα χαρακτηριστικά των προϊόντων και στους όρους και προϋποθέσεις των συναλλαγών, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

«Μέσα από αυτή την ενισχυμένη εμπειρία αγορών, τα ταξιδιωτικά γραφεία θα μπορούν να εξυπηρετούν και να συμβουλεύουν καλύτερα τους πελάτες τους, καθώς και να κάνουν upsell από τη μια κατηγορία ναύλου στην επόμενη με βάση τις ξεχωριστές ανάγκες και προτιμήσεις του κάθε ταξιδιώτη. Οι ταξιδιώτες θα ωφεληθούν από την αυξημένη διαφάνεια και την μεγαλύτερη εξειδίκευση μέσα από το κανάλι της επιλογής τους», προστίθεται.

«Είμαστε ευχαριστημένοι που παρουσιάζουμε ταυτόχρονα τους νέους ειδικούς μας ναύλους για τα άμεσα και έμμεσα κανάλια ώστε τα ταξιδιωτικά γραφεία που συνεργάζονται με την Amadeus και οι πελάτες της Swiss να μπορούν να απολαμβάνουν μια ολοκληρωμένη προσφορά και εμπειρία αγοράς. Αυτό αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα μας στην στρατηγικής merchandising, καθώς αναπτύσσουμε και εξελίσσουμε τα προϊόντα μας σύμφωνα με τις ανάγκες των ταξιδιωτών», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Τμήματος Διαχείρισης Εσόδων, Τιμολόγησης και Διανομής της Swiss, Marcus H. Frank.

Ο Αντιπρόεδρος του Τμήματος Marketing Διανομής της Amadeus, Decius Valmorbida προσέθεσε: «Είμαστε χαρούμενοι που υποστηρίζουμε την πολλαπλών καναλιών στρατηγική merchandising της Swiss μέσα από τη λύση Fare Families της Amadeus, η οποία επαναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι αεροπορικές εταιρείες ομαδοποιούν, παρουσιάζουν και κάνουν upsell τα προϊόντα τους στα ταξιδιωτικά γραφεία και στους καταναλωτές. Με μεγάλο βαθμό end-to-end ενοποίησης σε όλα τα περιβάλλοντα και σημεία πώλησης της Amadeus, η λύση αντικατοπτρίζει τον ηγετικό ρόλο που παίζει η τεχνολογία μας στην ταξιδιωτική βιομηχανία και τη δέσμευσή μας για καινοτομία».

Η Swiss είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που θα παρουσιάσει τη λύση μέσα από τη πλατφόρμα Branded Fares της ATPCo και η Amadeus είναι η πρώτη εταιρεία τεχνολογίας που υποστηρίζει το νέο αυτό πρότυπο της βιομηχανίας, προσφέροντας στις αεροπορικές εταιρείες τη δυνατότητα να αρχειοθετούν τα δεδομένα τους κεντρικά ή απευθείας στο σύστημα της Amadeus. 

Η λύση Fare Families Amadeus είναι μια απόλυτα αυτοματοποιημένη λύση που επιτρέπει στις εταιρείες να ξεχωρίζουν, να διαφοροποιούν και να κάνουν  upsell τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στα έμμεσα κανάλια. Είναι πλήρως ενοποιημένη με τα mid- και back-office συστήματα των ταξιδιωτικών γραφείων, ούτως ώστε να διευκολύνουν το reporting και την εξυπηρέτηση των πελατών, καταλήγει η ανακοίνωση. 

Δειτε Επισης

Ebury: Tο δολάριο παραμένει ανεπηρέαστο παρά τη μεγάλη μείωση των επιτοκίων από τη Fed
Χρυσός: Νέο υψηλό ρεκόρ με το βλέμμα στις επόμενες κινήσεις της Fed
Σε νέο υψηλό ρεκόρ η ανεργία στην Κίνα-Τα ποσοστά σε νέους και σε αστικές περιοχές
Συμφωνία στο Κογκρέσο για να αποφευχθεί προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Στο 100% του ΑΕΠ το βρετανικό δημόσιο χρέος-Για πρώτη φορά από τη δεκαετία ‘60
Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός
Πτώση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία-Σκιά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου