Ριζικές αλλαγές στα καταστήματα Public

Οργάνωση στον χώρο και στην ταξινόμηση των προϊόντων με μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων και νέες υπηρεσίες είναι οι μεγάλες αλλαγές που έγιναν στο ανακαινισμένο κατάστημα Public στο The Mall of Cyprus.

Tο Public παρούσιασε το νέο Τμήμα Χαρτοπωλείου – Stationery που περιέχει ό,τι χρειάζονται οι μαθητές, φοιτητές και γονείς για τη νέα χρονιά, το νέο Τμήμα Δράσης και Lifestyle, την πλήρη συλλογή προϊόντων Apple, καθώς και τα ανακαινισμένα Τμήματα Παιχνιδιού, Βιβλίου, Mobile και ΙΤ. Παράλληλα, παρουσίασαν τη στρατηγική και τους στόχους του επόμενου διαστήματος, τα μυστικά της επιτυχημένης παρουσίας τους στην Κύπρο, καθώς και την ηγετική τους ομάδα στο νησί.

Στρατηγική της εταιρίας να προσφέρει ένα χώρο για ολόκληρη την οικογένεια διατηρώντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ποιότητας, των χαμηλών τιμών και της άμεσης εξυπηρέτησης.

«Θέλουμε οι πελάτες μας να φεύγουν με ένα χαμόγελο» δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής Public Κύπρου Δημήτριος Τσανακαλιώτης. «Θέλουμε τα καταστήματά μας να είναι τα καλύτερα στην αγορά, έχοντας αισθητική χώρου και άριστη εξυπηρέτηση», πρόσθεσε.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο brand της Apple με ένα ειδικά σχεδιασμένο χώρο στην είσοδο του κατασήματος. Ο Γενικός Διευθυντής Public Κύπρου σημείωσε πως το κατάστημα διαθέτει όλα τα προϊόντα της Apple καθώς και την μεγαλύτερη ποικιλία αξεσουάρ στη χώρα.

Στις νέες υπηρεσίες του Public στο The Mall of Cyprus περιλαμβάνεται Χαρτοπωλείο το οποίο διαθέτει τετράδια, είδη αρχειοθέτησης και γραφική ύλη, ενισχύοντας την καμπάνια της εταιρίας «Back 2 school».

Τα προϊόντα κινητής τηλεφωνίας έχουν ταξινομηθεί ανά brand για πιο άμεση εξυπηρέτηση. Νέο τμήμα αποτελεί ο χώρος των έξυπνων ρολογιών ο οποίος έχει τοποθετηθεί δίπλα από την κινητή τηλεφωνία. Σύμφωνα με τον κ. Τσανακαλιώτη το Public διαθέτει την μεγαλύτερη ποικιλία έξυπνων ρολογιών σε brands και χρώματα ενώ σύντομα αναμένει την άφιξη του Apple watch.

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν ταξινομηθεί επίσης ανά brand κονσόλας με τα δέκα καλύτερα να αποκτούν τον δικό τους χώρο. Στον ίδιο χώρο υπάρχουν οκτώ πλέον τηλεοράσεις όπου τα παιδιά μπορούν να παίξουν τα αγαπημένα τους βιντεοπαιχνίδια με τους γονείς να συνεχίζουν τα ψώνια τους.

Σημαντική καινοτομία αποτελεί ο εκθεσιακός χώρος με κούκλες, όπου γίνεται «ζωντανή» προβολή στο κοινό της χρήσης και τοποθέτησης διαφόρων προϊόντων τεχνολογίας.

Εξάλλου, μικροί και μεγάλοι μπορούν να αναδείξουν τις χορευτικές τους ικανότητες σε δύο αντί ένα χώρους διαδραστικού παιχνιδιού, ακριβώς δίπλα από τον χώρο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

Καινοτομία αποτελεί και ο ειδικά διαμορφωμένος χώρος για drones και action cameras με μεγάλη ποικιλία σε σχεδιασμό, χρώματα και αξεσουάρ.

Ακόμη, το Public έχει αφιερώσει ειδικό χώρο στα επώνυμα προϊόντα παιχνιδιών για μικρά παιδιά όπως Playmobil και Lego, με ιδιαίτερη έμφαση στις μικρές φιγούρες χαρακτήρων.

Παράλληλα, η στρατηγική συνεργασία με την Primetel αναπτύσσεται με νέες ιδέες που θα εφαρμοστούν στο τέλος του 2015 και το 2016. Ήδη τους πρώτους μήνες του 2015 η συνεργασία υπερέβη και τους πιο αισιόδοξους στόχους κάτι που αφήνει και τα δύο μέρη ιδιαίτερα ικανοποιημένα, ενώ διάχυτη είναι η αίσθηση στην αγορά ότι τα καταστήματα Public αναδεικνύονται στον απόλυτο προορισμό για αγορά έξυπνων κινητών (Smartphones)  και υπηρεσίες Κινητής Τηλεφωνίας.

Η υλοποίηση της μεγάλης διαρρύθμισης στο χώρο θα επεκταθεί και στα άλλα δύο καταστήματα Public σε Λεμεσό και Πάφου στους επόμενους μήνες αλλά σε μικρότερο βαθμό λόγου μεγέθους των καταστημάτων, σημείωσε ο κ. Τσανακαλιώτης.

Δειτε Επισης

Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ
Kiabi: Σε διαδικασία προσλήψεων για το κατάστημα στο Mall of Cyprus-Πότε αναμένεται το grand opening
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο