P&G: Πουλάει 43 Brands ομορφιάς για $12.5 δισ.
16:57 - 09 Ιουλίου 2015
Η Procter & Gamble Co (PG.N) πουλάει το τμήμα ομορφιάς της στην Coty Inc (COTY.N) σε μια συμφωνία που αποτιμάτε την επιχείρηση σε $12.5 δισ.
Η συμφωνία περιλαμβάνει 43 brands μεταξύ άλλων, P & G Salon Professional, τις βαφές μαλλιών Clairol , καλλυντικά όπως το CoverGirl και εκλεκτά αρώματα όπως Dolce & Gabbana και Gucci και ορισμένα brands styling μαλλιών.
Μόλις ολοκληρωθεί, οι μέτοχοι της P & G θα κατέχουν το 52% της συνδυασμένης εταιρείας, ενώ οι υφιστάμενους μέτοχοι της Coty θα κατέχουν το υπόλοιπο 48%.
«Η συγχώνευση με την Coty, ένα στρατηγικό αγοραστή, θα αποτελέσει ένα εξαιρετικό νέο σπίτι για αυτές τις επιχειρήσεις και τα εμπορικά σήματα», δήλωσε η Διευθύνων Σύμβουλος της P & G, AG Lafley.
Η εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων έχει εργαστεί ώστε να μειώσει το χαρτοφυλάκιο της σε μόλις 65 μάρκες πιστεύοντας ότι θα οδηγήσει την εταιρία σε ανάπτυξη. Μόνο τον περασμένο χρόνο πούλησε το brand της για τροφές κατοικίδιων, τις μπαταρίες Duracell και τα brands σαπουνιών της.
Η βασισμένη στη Νέα Υόρκη-Coty κατέχει ήδη μεγάλες μάρκες που κυμαίνονται από βερνίκι νυχιών μέχρι τα καλλυντικά Rimmel και τα αρώματα Calvin Klein.
ΠΗΓΗ: forbes.com