Fysair: Οι εταιρικές κινήσεις που την «ανέβασαν»

Η Fysair ιδρύθηκε το 1978 και λειτούργησε εμπορικά το 1985, με κύριο τομέα δραστηριότητας την εισαγωγή κλιματιστικών συστημάτων. Το 1997, η εταιρεία ανέλαβε την αντιπροσωπία των κλιματιστικών Haier στην Κύπρο και μετά από μια επιτυχημένη πορεία τριών ετών, η Haier Κίνας διόρισε τη Fysair ως σύμβουλο μάρκετινγκ για Ελλάδα και Ανατολική Ευρώπη. 

Το 2002, η εταιρεία ανέλαβε, επίσης, την αντιπροσωπία των ηλεκτρικών και οικιακών συσκευών της Haier, όπως, ψυγεία, πλυντήρια πιάτων και ρούχων, ενώ 11 χρόνια μετά πήρε κι εκείνη των οικιακών και ημικεντρικών κλιματιστικών της Toshiba Ιαπωνίας, καθώς επίσης τα συστήματα VRF και τις αντλίες θερμότητας. 

Φέτος, η εταιρεία άρχισε μια ακόμα συνεργασία, με ρωσική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα του κλιματισμού και των θερμάνσεων. «Ως αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, προστίθεται, πλέον, στην γκάμα των προϊόντων μας μια ακόμη σειρά κλιματιστικών μονάδων με το όνομα Ballu. Διαθέτουμε, επίσης, στην αγορά τις οικιακές συσκευές IKON», αναφέρει ο διευθύνων Σύμβουλος της Fysair, Αλέξανδρος Φύσας. 

Στόχος των νέων συνεργασιών με τα δύο μεγάλα εργοστάσια Toshiba και Ballu, επισημαίνει, είναι ο εμπλουτισμός των προϊόντων, κυρίως κλιματισμού, που διαθέτει η εταιρεία στην αγορά. Οι νέες φιλικές προς το περιβάλλον σειρές προϊόντων έχουν ως κύριο χαρακτηριστικό τη χαμηλή κατανάλωση ρεύματος και την υψηλή τεχνολογία. Αξίζει να σημειωθεί ότι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο η εταιρεία έχει αναλάβει διεκπεραίωση μεγάλων έργων σε σχολεία, ξενοδοχεία, σπίτια, καταστήματα και εργασιακούς χώρους για εγκαταστάσεις οικιακών και ημικεντρικών μονάδων. 

Ερωτηθείς για τις ενεργειακές χορηγίες, που έχει ανακοινώσει η Κυβέρνηση, και αν αυτές εμπίπτουν στον κύκλο των δραστηριοτήτων της εταιρείας του, ο κ. Φύσας διευκρινίζει ότι ακολουθώντας τις ευρωπαϊκές οδηγίες, η Κυβέρνηση έχει δημιουργήσει σχέδιο επιχορήγησης για αύξηση του ενεργειακού συντελεστή των σπιτιών. Η εταιρεία του, προσθέτει, διαθέτει προϊόντα που εμπίπτουν σε αυτούς τους κανονισμούς με ενεργειακή σήμανση Α++ και Α+++. 

Αναφερόμενος στην οικονομική κρίση και πόσο άγγιξε τον τομέα δραστηριότητας της εταιρείας του, ο κ. Φύσας αναφέρει ότι από το 2009 και με αποκορύφωμα το 2013 τόσο ο κλάδος γενικά όσο και η Fysair ειδικότερα, επηρεάστηκαν σε σημαντικό βαθμό. Οι εταιρικές κινήσεις, όμως, και κυρίως οι συνεργασίες στις οποίες προχώρησε η επιχείρηση, συνέβαλαν στη σταδιακή της ανάκαμψη. 

Δειτε Επισης

Nicosia Mall: Στήριξη στην κοινωνία και το περιβάλλον
Έσπασε κάθε ρεκόρ το παγκόσμιο εμπόριο το 2024-Άγγιξε τα 33 τρις δολάρια
Η DeLeMa McCann υπογράφει την επετειακή καμπάνια των 80χρονων της Χαραλαμπίδης Κρίστης
So-Easy Stores... Αέρας άνοιξης στα βολικά και γρήγορα ψώνια
Φάνος Ν. Επιφανίου και ALUMINCO ενώνουν δυνάμεις και ενισχύσουν την παρουσία τους στην αγορά των συστημάτων αλουμινίου
Εδραιώνουν τη δυναμική τους τα υβριδικά αυτοκίνητα με μερίδιο αγοράς 44%-Ποιες μάρκες προτιμούν οι αγοραστές
Κωτσόβολος: Ενώνει δυνάμεις και καλεί τους καταναλωτές να κάνουν react σε μια μεγάλη δράση ανακύκλωσης
Μικρή άνοδος στο χονδρικό εμπόριο το δ’ τρίμηνο του 2024, μεγαλύτερη αύξηση στα οχήματα
Kings Avenue Mall: Φιλανθρωπικές δράσεις και πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης
Τα προϊόντα Doctor’s Formulas η νέα προσθήκη στην γκάμα της KYPROPHARM