Αφιέρωμα στην ΕΚΕ με το IN Business Αυγούστου
10:01 - 17 Ιουλίου 2015
Το ειδικό ένθετο «Εμείς και η ΕΚΕ» κυκλοφορεί μαζί με το IN Business Αυγούστου την Κυριακή, 2 του μηνός.
Το ένθετο, με κύριο χορηγό τον ΟΠΑΠ Κύπρου, είναι αφιερωμένο στις πρακτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) στην Κύπρο, το οποίο δημιουργήθηκε στα πλαίσια του 8oυ Συνέδριου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, που διοργανώθηκε στις 8 Ιουλίου 2015, από την IMH.
Στο συγκεκριμένο αφιέρωμα «Εμείς και η ΕΚΕ», οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν στο 8ο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης είχαν τη δυνατότητα να αναφερθούν στη στρατηγική εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, που έχουν υιοθετήσει, καθώς και στις σημαντικές δράσεις που ανέλαβαν στο πλαίσιο αυτό.
Στο ειδικό αφιέρωμα περιλαμβάνονται γνωστές και σημαντικές στον κλάδοτ τους, κυπριακές εταιρίες και πιο ειδικά: ΟΠΑΠ Κύπρου, Alpha Bank Cyprus Ltd, Carrefour Κύπρου, McDonald’s, Microsoft Κύπρου, Petrolina (Holdings) Public Ltd, pr partners ltd, Remedica Ltd, Shacolas Group, Τράπεζα Κύπρου, Τράπεζα Πειραιώς Κύπρου, USB Bank, Χαραλαμπίδης Κρίστης και Intercollege.
Το ένθετο αποτελεί ένα εγχειρίδιο καλών πρακτικών ΕΚΕ από διάφορους τομείς δραστηριοποίησης για άλλες επιχειρήσεις, ώστε αυτές να παραδειγματιστούν και να αναπτύξουν παρόμοιες ενέργειες. Επιπρόσθετα, εμπλέκοντας το προσωπικό τους σε όλα τα επίπεδα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, μπορούν να καταστούν πιο κερδοφόρες και συνάμα πιο φιλικές προς το περιβάλλον και την κοινωνία του τόπου μας.
Η σημαντικότητα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στις μέρες μας
Κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους και τομέα δραστηριοποίησης, για να μπορέσει να εδραιωθεί και κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, θα πρέπει να βγάζει προς τα έξω ένα καλό εταιρικό προφίλ. Αναμφισβήτητα, το προφίλ αυτό συνδέεται άρρηκτα με την εταιρική κοινωνική ευθύνη, μία έννοια που αφορά στην υπευθυνότητα και την επιχειρηματική ηθική που διέπει τις εργασίες κάθε επιχείρησης. Για το λόγο αυτό, τα επιχειρηματικά στελέχη, που έχουν κατανοήσει τη σημαντικότητα της συγκεκριμένης έννοιας, την έχουν εντάξει στη στρατηγική της εταιρείας τους.
Είναι σημαντικό να κατανοήσει κανείς γιατί η κάθε επιχείρηση έχει ανάγκη την ΕΚΕ, πώς αυτή η ανάγκη μετατρέπεται σε εταιρικό όφελος και τι θα πρέπει να κάνει, ώστε το όφελος να αγγίξει την κοινωνία, σε σημείο που να κερδίσει τον καταναλωτή και την εκτίμησή του.