Casual Fridays at IMH with brands

Με μπόλικες δόσεις ομορφιάς από τα προϊόντα της Shiseido χρωματίστηκε μια μέρα εργασίας στην ΙΜΗ, αφού η εταιρεία χάρισε απλόχερα καλλυντικά και είδη περιποίησης όπως επίσης μυστικά ομορφιάς κυρίως προς το γυναικείο προσωπικό της επιχείρησης.

Μάλιστα, η Shiseido πέραν των επιτόπιων εφαρμογών προϊόντων της σε όσους ήθελαν να δοκιμάσουν, ετοίμασε και πακέτο με δώρο για κάθε άτομο που εργάζεται στην IMH.

Η παρουσίαση έγινε στα πλαίσια των καθιερωμένων –πλέον- Casual Days at IMH with Brands. Με πλατιά χαμόγελα οι εργαζόμενοι στην εταιρεία απόλαυσαν τα προϊόντα της Shiseido, τα οποία έκαναν τη μέρα στη δουλειά πιο… όμορφη.

Οι αριθμοί της Shiseido
143 χρόνια επιστημονικές καινοτομίες
2.554 πατέντες παγκοσμίως
1.000 ερευνητές
19 Βραβεία IFSCC (βραβεία για τον κόσμο των καλλυντικών)
6 παγκόσμιες καινοτομίες

Ερευνητικά Κέντρα σε όλο τον κόσμο
Βασιζόμενη σε περισσότερο από έναν αιώνα έρευνας και ανάπτυξης, η Shiseido αποτελεί τη Νο1 εταιρία καλλυντικών σε επιστημονικές καινοτομίες, έχοντας λάβει τα περισσότερα βραβεία από το IFSCC (διεθνή επιστημονικά και κοσμητολογικά βραβεία). «Πρωτοπόρος  στη βασική έρευνα, η επιστήμη της Shiseido στην περιποίηση του προσώπου πάει πέρα από την αφυδάτωση και τα δερματολογικά προβλήματα: αναδεικνύει τη βέλτιστη λειτουργία του δέρματός και τονώνει την έμφυτη ικανότητά του για βελτίωση» αναφέρει η εταιρεία περιγράφοντας συγκεκριμένα προϊόντα της.

Η αρχή
Ξεκινώντας ως φαρμακευτική εταιρία στην Ιαπωνία, η Shiseido  αποτελούσε  ανέκαθεν  ξεχωριστό µέλος του κλάδου καλλυντικών καθώς ξεχωρίζει για τις καινοτομίες της, τις μοναδικές υφές των προϊόντων της και κυρίως για την αποτελεσματικότητα τους.

Εξέλιξη
Η φιλοσοφία της Ανατολής  και κατ’ επέκταση της Shiseido υποστηρίζει ότι για να διατηρήσουμε την ομορφιά της επιδερμίδας, πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία στην πρόληψη και να αναδείξουμε τη φυσική ομορφιά που κρύβεται μέσα µας. Από  το πρώτο κιόλας καλλυντικό που δημιούργησε το 1897, υποστηρίζει πως η εμφάνιση  έχει άμεση σχέση µε το πώς αισθανόμαστε και για το λόγο αυτό αντιμετωπίζει την επιστήμη της ομορφιάς ως κάτι που εκτείνεται πολύ βαθύτερα από το δέρμα, αντιμετωπίζοντας τον άνθρωπο ως σύνολο. «Στη Shiseido αντιλαμβανόμαστε ότι  ο άνθρωπος αποτελείται από ένα πολύπλοκο σύστημα και ότι το δέρμα δεν είναι  ανεξάρτητο από το σώμα, το µυαλό και το πνεύμα» τονίζει η εταιρεία.











 

Δειτε Επισης

doValue Cyprus: Εγκαινίασε εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον θεσμό της αιμοδοσίας
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η 4η Διαδρομή Αγάπης-Ενίσχυση του έργου του Συνδέσμου «Ένα Όνειρο, Μια Ευχή»
Πετρολίνα: Διαχρονικός χορηγός της «Διαδρομής Αγάπης» και σύμμαχος του Συνδέσμου «Ένα Όνειρο Μια Ευχή»
Σύνδεσμος Ρευματοπαθών Κύπρου: Εκστρατεία για καλύτερη κατανόηση των νεανικών ρευματικών νοσημάτων
Θεαματική η έναρξη του φετινού Διεθνούς Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου-Αυλαία με Jan Fabre
Το Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου επιστρέφει με παραστάσεις ιδανικές για όλη την οικογένεια
Το «Hope For Children» φιλοξενεί συνάντηση ανταλλαγής καλών πρακτικών με την Κροατία στο Σπίτι του Παιδιού
ΠΑΣΥΚΑΦ: Συνεργασία με ECOMMBX-Εγκαινιάζει το Ambassadors of Life powered by ECOMMBX
Το αποκριάτικο πάρτι της Μαρίνας Αγίας Νάπας-Οι εκδηλώσεις και τα χάπενινγκ
Σειρά συμμετοχικών δράσεων για ενήλικες στο Πολιτιστικό Ίδρυμα Τραπέζης Κύπρου