Casual Fridays at IMH with brands

Με μπόλικες δόσεις ομορφιάς από τα προϊόντα της Shiseido χρωματίστηκε μια μέρα εργασίας στην ΙΜΗ, αφού η εταιρεία χάρισε απλόχερα καλλυντικά και είδη περιποίησης όπως επίσης μυστικά ομορφιάς κυρίως προς το γυναικείο προσωπικό της επιχείρησης.

Μάλιστα, η Shiseido πέραν των επιτόπιων εφαρμογών προϊόντων της σε όσους ήθελαν να δοκιμάσουν, ετοίμασε και πακέτο με δώρο για κάθε άτομο που εργάζεται στην IMH.

Η παρουσίαση έγινε στα πλαίσια των καθιερωμένων –πλέον- Casual Days at IMH with Brands. Με πλατιά χαμόγελα οι εργαζόμενοι στην εταιρεία απόλαυσαν τα προϊόντα της Shiseido, τα οποία έκαναν τη μέρα στη δουλειά πιο… όμορφη.

Οι αριθμοί της Shiseido
143 χρόνια επιστημονικές καινοτομίες
2.554 πατέντες παγκοσμίως
1.000 ερευνητές
19 Βραβεία IFSCC (βραβεία για τον κόσμο των καλλυντικών)
6 παγκόσμιες καινοτομίες

Ερευνητικά Κέντρα σε όλο τον κόσμο
Βασιζόμενη σε περισσότερο από έναν αιώνα έρευνας και ανάπτυξης, η Shiseido αποτελεί τη Νο1 εταιρία καλλυντικών σε επιστημονικές καινοτομίες, έχοντας λάβει τα περισσότερα βραβεία από το IFSCC (διεθνή επιστημονικά και κοσμητολογικά βραβεία). «Πρωτοπόρος  στη βασική έρευνα, η επιστήμη της Shiseido στην περιποίηση του προσώπου πάει πέρα από την αφυδάτωση και τα δερματολογικά προβλήματα: αναδεικνύει τη βέλτιστη λειτουργία του δέρματός και τονώνει την έμφυτη ικανότητά του για βελτίωση» αναφέρει η εταιρεία περιγράφοντας συγκεκριμένα προϊόντα της.

Η αρχή
Ξεκινώντας ως φαρμακευτική εταιρία στην Ιαπωνία, η Shiseido  αποτελούσε  ανέκαθεν  ξεχωριστό µέλος του κλάδου καλλυντικών καθώς ξεχωρίζει για τις καινοτομίες της, τις μοναδικές υφές των προϊόντων της και κυρίως για την αποτελεσματικότητα τους.

Εξέλιξη
Η φιλοσοφία της Ανατολής  και κατ’ επέκταση της Shiseido υποστηρίζει ότι για να διατηρήσουμε την ομορφιά της επιδερμίδας, πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία στην πρόληψη και να αναδείξουμε τη φυσική ομορφιά που κρύβεται μέσα µας. Από  το πρώτο κιόλας καλλυντικό που δημιούργησε το 1897, υποστηρίζει πως η εμφάνιση  έχει άμεση σχέση µε το πώς αισθανόμαστε και για το λόγο αυτό αντιμετωπίζει την επιστήμη της ομορφιάς ως κάτι που εκτείνεται πολύ βαθύτερα από το δέρμα, αντιμετωπίζοντας τον άνθρωπο ως σύνολο. «Στη Shiseido αντιλαμβανόμαστε ότι  ο άνθρωπος αποτελείται από ένα πολύπλοκο σύστημα και ότι το δέρμα δεν είναι  ανεξάρτητο από το σώμα, το µυαλό και το πνεύμα» τονίζει η εταιρεία.











 

Δειτε Επισης

Arla Protein: Έδωσε το σύνθημα για ένα καλοκαίρι γεμάτο ενέργεια στο «Feed your Jump»
ENAVSMA...για μια ξεχωριστή βραδιά Wine and Dine στο ολοκαίνουριο Amyth of Nicosia
Η RSM Cyprus στέλνει μηνύματα ελπίδας στο συμβολικό ταξίδι μεταφοράς της «Βαλίτσας της Χριστοδούλας»
Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου (CITF): Σε τελική ευθεία με δυναμικές παραστάσεις και ενδιαφέροντα workshops
Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus: Επιτυχής διοργάνωση της κοινωνικής δράσης «Τρέχω για τον τόπο μου»
Goal αποδοχής και συμπερίληψης στον τελικό Κυπέλλου Coca-Cola Γ' Κατηγορίας & Επίλεκτης Κατηγορίας ΣΤΟΚ 2024-2025
Biography Month στο Movies Best-Οι ταινίες που θα προβληθούν τον Μάιο
Παρουσίασε το βιβλίο της «Φαγητάρες» η Brand Ambassador των υπεραγορών Αλφαμέγα, σεφ Χριστίνα Χριστοφή
Το ντοκιμαντέρ «The (M) Factor: Shredding the Silence on Menopause» σε αποκλειστική προβολή στην Κύπρο
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation γιόρτασε το Πάσχα με πράξεις γενναιοδωρίας