Οι τρεις πυλώνες του Συνδέσμου Διαφημιζομένων
09:44 - 09 Ιουνίου 2015
«Πρώτος πυλώνας είναι η εκπαίδευση των μελών όσον αφορά την αποδοτικότητα της εργασίας τους. Δεύτερος πυλώνας είναι η συμμετοχή μας στον Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης (ΦΕΔ) χάρη στην οποία τα μέλη του έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την υπηρεσία copy advice και τρίτος πυλώνας είναι η διοργάνωση των Cyprus Marketing Awards», ανέφερε ο κ. Ευριπιώτης.
Σκοπός, συμπλήρωσε ο κ. Ευριπιώτης, είναι να αναδειχθούν εκστρατείες μάρκετινγκ και επικοινωνίας που διακρίθηκαν για τα μετρήσιμα και τεκμηριωμένα αποτελέσματά τους, καθώς και οι εταιρείες και τα στελέχη που εργάστηκαν για τις εκστρατείες αυτές.
Οι συμμετέχοντες θα διαγωνιστούν στις παρακάτω κατηγορίες: Sales Results, Brand Building, Media driven and/or Digital Led, Cause Related Marketing, International Concept, Locally Enhanced.
H αξιολόγηση θα γίνει από επιτροπή, της οποίας τα μέλη δεν θα ξεπερνούν τα 18.