powered by

Οι τρεις πυλώνες του Συνδέσμου Διαφημιζομένων

Οι φετινοί στόχοι του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου συνοψίζονται σε τρεις πυλώνες, δήλωσε στην κάμερα του InBusinessNews o Πρόεδρος του Συνδέσμου Γιώργος Ευριπιώτης.

«Πρώτος πυλώνας είναι η εκπαίδευση των μελών όσον αφορά την αποδοτικότητα της εργασίας τους. Δεύτερος πυλώνας είναι η συμμετοχή μας στον Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης (ΦΕΔ) χάρη στην οποία τα μέλη του έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την υπηρεσία copy advice και τρίτος πυλώνας είναι η διοργάνωση των Cyprus Marketing Awards», ανέφερε ο κ. Ευριπιώτης.

Σκοπός, συμπλήρωσε ο κ. Ευριπιώτης, είναι να αναδειχθούν εκστρατείες μάρκετινγκ και επικοινωνίας που διακρίθηκαν για τα μετρήσιμα και τεκμηριωμένα αποτελέσματά τους, καθώς και οι εταιρείες και τα στελέχη που εργάστηκαν για τις εκστρατείες αυτές.

Οι συμμετέχοντες θα διαγωνιστούν στις παρακάτω κατηγορίες: Sales Results, Brand Building, Media driven and/or Digital Led, Cause Related Marketing, International Concept, Locally Enhanced.

H αξιολόγηση θα γίνει από επιτροπή, της οποίας τα μέλη δεν θα ξεπερνούν τα 18. 

Δειτε Επισης

Ο ΤΙΤΑΝ στη λίστα των Financial Times «Europe’s Climate Leaders» για δεύτερη χρονιά
British Council και Invest Cyprus συνεργάζονται για προώθηση της διακρατικής εκπαίδευσης και των επενδυτικών προοπτικών
XM: Στηρίζει την προσπάθεια προώθησης ίσων ευκαιριών και προσβασιμότητας στον αθλητισμό
Ξεκαθαρίζει για την συμμετοχή αθλητών σε διεθνές τουρνουά στην Αθήνα η Ομοσπονδία Wushu Kung Fu
Η Baker Tilly South East Europe φιλοξενεί το Baker Tilly Europe Conference 2025 στην Αθήνα
Cyta: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με το συνέδριο Women in STEAM
MASO Strategic: Στρατηγική συνεργασία με Oneglobal Broking που ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά
Πρώτη επίσημη προβολή του ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία του Χαλκού στην Κύπρο»
Ψηφιακές πληρωμές: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιλέγουν ταχύτητα, αλλά ζητούν ασφάλεια
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική