Powered by

Waterworld: Βουτιές με… μούσες και Νηρηίδες

Εμπνευσμένο από την Αρχαία Ελλάδα και τη μυθολογία, το Waterworld Themed Waterpark Ayia Napa άνοιξε και πάλι τις πύλες του, ενόψει της νέας τουριστικής σεζόν, προκαλώντας για παιγνίδι και βουτιές με… θαλάσσιες μούσες και Νηρηίδες. Κάθε μέρα, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, προσφέρει διασκέδαση σε 2.500 Κύπριους και ξένους. Το υδροπάρκο, μάλιστα, φιγουράρει στην 3η θέση των καλύτερων του είδους του στην Ευρώπη και στη 16η στην παγκόσμια κατάταξη, όπως επεσήμανε ο γενικός διευθυντής του, Joseph Petrou.
Όταν ξεκινούσε το 1996 αποτελούσε ένα καινοτόμο θεματικό υδροπάρκο, το πρώτο σε Κύπρο και Ευρώπη. Εμπνευστής του ήταν ο Γιώργος Μελάς, που αποφάσισε να κάνει ένα όραμά του πραγματικότητα, σε συνεργασία με τον Αυστραλό Richard Hill. Το θέμα του είναι η Αρχαία Ελλάδα και άνοιξε τις πόρτες του στον κόσμο στις 21 Ιουλίου 1996. «Πρόκειται για το μεγαλύτερο θεματικό υδροπάρκο, έκτασης 70 - 80 σκάλων, με δραστηριότητες και παιχνίδια για όλες τις ηλικίες», τόνισε ο κ. Petrou.

 

Το πάρκο είναι μόνο έξι μήνες ανοικτό για το κοινό. Τους υπόλοιπους έξι εκτελούνται εργασίες συντήρησης και ασφάλειας, ώστε όλα να είναι έτοιμα για την επανέναρξη των δραστηριοτήτων του. Όπως είπε, είναι πολύ σημαντικό να τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφάλειας.  «Βλέπουμε τα λάθη της προηγούμενης χρονιάς και τα διορθώνουμε, λειτουργούμε νόμιμα, είμαστε πιστοποιημένοι με ISO και τηρούμε όλους τους ελέγχους βάσει και της Κυπριακής Εταιρείας Πιστοποίησης (ΚΕΠ)», επεσήμανε. Και πρόσθεσε: «Τα τέσσερα πράγματα που μας ενδιαφέρουν είναι: Η ασφάλεια, η ευγένεια, το σωστό δηλαδή, customer service, η αποδοτικότητα και η διασκέδαση. Να νιώθει κανείς πως εδώ είναι διαφορετικά. Ξοδεύουμε χιλιάδες για τη συντήρηση του πάρκου, την ασφάλεια, την καθαριότητα και τη σωστή εμφάνιση. Η πολιτική μας αυτή αναγνωρίζεται από το κοινό, εξού και  από τη μέρα που ανοίξαμε μέχρι σήμερα μας επισκέφτηκαν δύο εκατομμύρια άτομα, Κύπριοι και ξένοι, με τους τουρίστες να υπερνικούν κατά 80 - 90%».
Θεματικά με μέλλον
Τίποτα, όμως, δεν κερδίζεται εύκολα και ακόμα πιο δύσκολα διεκπεραιώνεται, ειδικά όταν έχει κανείς να κάνει με γραφειοκρατικές διαδικασίες, που επιβραδύνουν τους ρυθμούς μιας εταιρείας: «Η ανανέωση της άδειας λειτουργίας θα μπορούσε να γίνεται κάθε δύο χρόνια, αντί για ένα, ώστε να αποφεύγεται η ταλαιπωρία. Εξάλλου, πρώτος απ’ όλους εγώ επιδιώκω έλεγχο στις εγκαταστάσεις μας, γιατί θέλω να λύνονται αμέσως τα οποιαδήποτε προβλήματα του πάρκου και να υπάρχει πάντοτε ασφάλεια».
Τα θεματικά πάρκα, επεσήμανε ο κ. Petrou, πρέπει να αποτελούν σήμερα τη ναυαρχίδα του τουρισμού: «Γι’ αυτό δημιουργήσαμε, σε συνεργασία με το ΚΕΒΕ, τον Cyprus Association of Leisure Parks and Attractions (C.A.L.P.A.), στον οποίο υπάγονται όλα τα πάρκα στην Κύπρο, όπως τα Palazzo Park, Camel Park, Santa Marina Resort και Extreme Park. Προσπαθούμε να εντάξουμε και το Play4Kids, το Aquarium, αλλά και τον ζωολογικό κήπο στην Πάφο. Στο παρόν στάδιο είναι εγγεγραμμένα εννιά μέλη, αλλά στόχος είναι να αυξηθούν και να ενδυναμωθούν, ώστε να γίνει ένας σύνδεσμος όπως ο ΠΑΣΥΞΕ και να μπορούν να υπάγονται σε μια κατηγορία. Ήδη βρισκόμαστε σε συζητήσεις με το Γραφείο Εργασίας και το Τμήμα Ασφάλειας και Υγείας. Πρέπει να ενδυναμώσουμε τα αξιοθέατά μας και να δημιουργήσουμε και άλλα, γιατί ο ήλιος κι η άμμος κρατάνε για έξι μήνες. Θεωρώ ότι πρέπει να ενθαρρύνουμε τον κόσμο προς αυτή την κατεύθυνση».
Για όλα τα γούστα
Στο πάρκο λειτουργούν διάφορα εστιατόρια, που ικανοποιούν όλα τα γούστα, με γνώμονα την ποιότητα και τις λογικές τιμές. Υπάρχουν έξι units για φαγητό και ποτό: Μεγάλο εστιατόριο, fast food με χάμπουργκερ, fish & chips, πιτσαρία, κρεπερί και παγωταρία που προσφέρει, επίσης, καφέδες και ποτά. Πέραν των παιχνιδιών, ο επισκέπτης μπορεί να χρησιμοποιήσει το fish spa, ενώ παράλληλα υπάρχει entertainer, ο οποίος απασχολεί τα παιδιά με διάφορα παιχνίδια. «Φέτος, θα εντάξουμε στο πρόγραμμα των δραστηριοτήτων μας και aerobics για τις μητέρες, ενώ ήδη, κάποιες φορές, διοργανώνονται χοροί disco μέσα στο wave pool», είπε ο ίδιος. Επεσήμανε, επίσης, ότι φέτος πραγματοποιείται άλλη μια καινοτομία στο waterpark. Πρόκειται για ένα 70’s cinema με χαμηλή τιμή για το κοινό και σε ξεχωριστή τοποθεσία, όπου θα προβάλλονται ταινίες σχετικές με την Αρχαία Ελλάδα. Αξίζει να αναφερθεί ότι τα παιδιά κάτω των τριών χρονών δεν πληρώνουν είσοδο στο πάρκο και τα περισσότερα παιχνίδια μπορούν να χρησιμοποιηθούν απ’ όλους, αφού το ύψος τους είναι 1 μέτρο και 5 εκατοστά.
«Θέτουμε πολύ ψηλά standards για να ξεπερνούμε τον ανταγωνισμό, που είναι καλό να υπάρχει», τόνισε, προσθέτοντας πως «το γεγονός ότι τα ξενοδοχεία με concept all inclusive λαμβάνουν, πλέον, άδειες για μικρές τσουλήθρες, αποτελεί απλώς μια υπενθύμιση στους πελάτες πως υπάρχουμε εμείς που είμαστε μεγάλο πάρκο με πολλά παιχνίδια». Όταν κρατάς σωστό επίπεδο και όταν τα θεμέλια σου είναι γερά δεν φοβάσαι, είπε, καταλήγοντας με την επισήμανση πως παρόλο που επισκέφθηκε αμέτρητα πάρκα στο εξωτερικό δεν ήθελε να αντιγράψει κάποιο. Το σκέφτηκε, έβαλε σωστά θεμέλια κι έκανε τις απαραίτητες μελέτες. «Έτσι κι αλλιώς, ό,τι έρχεται δεύτερο είναι πάντα αντιγραφή κι εμείς φροντίζουμε να κρατάμε πάντα τα επίπεδα μας ψηλά», κατέληξε.
Οικογενειακές  επιχειρήσεις
Η οικογένεια Μελά, εκτός από το Waterworld Themed Waterpark Ayia Napa, διαθέτει και άλλες επιχειρήσεις, που όλες έχουν σχέση με τουρισμό και entertainment - events. Chief executive director είναι ο Γιώργος Μελάς, assistant chief executive director ο γιος του, Antony Melas και γενικός διευθυντής από το 1998 ο Joseph Petrou. Ο Γιώργος Μελάς εκπροσωπεί τα τρία αδέλφια του, που είναι συνέταιροι στην επιχείρηση μαζί με τον Richard Hill. Στην οικογένεια ανήκουν, επίσης, τα clubs της Αγίας Νάπας: Black & White, Club Eyes και Club Shuffle, τα Go - Karts και η δισκογραφική εταιρεία 3fifty7 Group, chief executive director της οποίας είναι ο Antony Melas.
Facts & Figures
Το υδροπάρκο εργοδοτεί 35 άτομα ολόχρονα και έως 150 κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Το Waterworld Themed Waterpark Ayia Napa έχει λάβει 25 διεθνή βραβεία. Μεταξύ άλλων, βραβεύτηκε από τα People’s Choice Awards του Trip Advisor.

Δειτε Επισης

ΠΑΣΥΔΙΞΕ: Η σημασία του τουρισμού ως πυλώνα για προώθηση της ειρήνης-Σημαντικός ο ρόλος της Κύπρου
Επενδυτικό ενδιαφέρον για εξαγορά του «Ρόδον» στον Αγρό-Αξιολογείται από το Δ.Σ. της «Πρόοδος»
ΣΤΕΚ: Ισχυρό ανάχωμα ο τουρισμός...Να εργαστούμε για ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος
I-STARS: Καίριος ο ρόλος του τουρισμού στην προώθηση της ειρήνης και της βιωσιμότητας
Γιώργος Τοφινής: Η επιτυχημένη πορεία του NissiBlu Beach Resort και τα σχέδια για περισσότερα ξενοδοχεία
Hermes Airports: Δεσμευμένα στην προώθηση του τουρισμού τα αεροδρόμια της Κύπρου-Στόχος η συνεχής βελτίωση
Γιατί δεν κατέθεσε μεσολαβητική πρόταση για τα ξενοδοχεία ο Παναγιώτου-«Ένα βήμα πίσω, για να γίνουν δύο μπροστά»
Orthodoxou Travel: Πενταετές συμβόλαιο συνεργασίας με Journey Mentor-Τι προβλέπει η συμφωνία
Θάνος Μιχαηλίδης: Θεμέλιος λίθος για την ενδυνάμωσή του το rebranding του τουριστικού μας προϊόντος
H Handwritten Collection της Accor τώρα και στην Κύπρο