«Αδύναμο» το μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις
08:53 - 05 Ιουνίου 2015
Οι κυπριακές επιχειρήσεις δε δίνουν την απαραίτητη σημασία στο μάρκετινγκ και αυτοί που έχουν αυτόνομο τμήμα δεν το έχουν στελεχωμένο σωστά, όπως κατέδειξε η πρώτη παγκύπρια έρευνα μάρκετινγκ που έγινε από το Cyprus Institute of Marketing και την εταιρεία Cypronetwork.
Ο Αναπληρωτής Διευθυντής του CIM Γιάγκος Χ” Γιάννη, μιλώντας στην κάμερα του ΙnBusinessNews στο πλαίσιο της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της έρευνας, ανέφερε ότι υπάρχει μεγάλη σύγχυση και παρερμηνεία του όρου μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, αφού οι περισσότεροι νομίζουν ότι είναι θέμα πωλήσεων ή διαφήμισης και δεν δίνουν την απαραίτητη βαρύτητα. Ωστόσο, όπως ανέφερε, εξαίρεση αποτελεί ο τομέας του τουρισμού.
Ο CEO της Cypronetwork Χρίστος Μιχαηλίδης τόνισε ότι οι εταιρείες που επενδύουν περισσότερο στο μάρκετινγκ έχουν καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερο κύκλο εργασιών βάσει των πορισμάτων της έρευνας.
Άλλα σημαντικά πορίσματα της έρευνας αναφέρουν ότι:
- Κυρίαρχο μέσο προώθησης αποτελεί η διαφήμιση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και κατά δεύτερο η δράση προβολής και προώθησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
-Μόνο μία στις δέκα επιχειρήσεις διεξάγει εκστρατείες προώθησης προϊόντων και
- Περίπου οκτώ στις δέκα επιχειρήσεις έχουν ετήσιο προϋπολογισμό Μάρκετινγκ και Προώθησης Πωλήσεων αντίστοιχα μέχρι και €30,000.
Η έρευνα ήταν παγκύπρια με επαρκή κάλυψη από τους κλάδους των υπηρεσιών, εμπορίου, βιομηχανίας και κατασκευών. Το μέγεθος του δείγματος ήταν 400 επιχειρήσεις και καλύφθηκαν όλοι οι κλάδοι και επαρχίες.