powered by

«Αδύναμο» το μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις

Οι κυπριακές επιχειρήσεις δε δίνουν την απαραίτητη σημασία στο μάρκετινγκ και αυτοί που έχουν αυτόνομο τμήμα δεν το έχουν στελεχωμένο σωστά, όπως κατέδειξε η πρώτη παγκύπρια έρευνα μάρκετινγκ που έγινε από το Cyprus Institute of Marketing  και την εταιρεία Cypronetwork. 

Ο Αναπληρωτής Διευθυντής του CIM Γιάγκος Χ” Γιάννη, μιλώντας στην κάμερα του ΙnBusinessNews στο πλαίσιο της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της έρευνας, ανέφερε ότι υπάρχει μεγάλη σύγχυση και παρερμηνεία του όρου μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, αφού οι περισσότεροι νομίζουν ότι είναι θέμα πωλήσεων ή διαφήμισης και δεν δίνουν την απαραίτητη βαρύτητα. Ωστόσο, όπως ανέφερε, εξαίρεση αποτελεί ο τομέας του τουρισμού. 

Ο CEO  της Cypronetwork Χρίστος Μιχαηλίδης τόνισε ότι οι εταιρείες που επενδύουν περισσότερο στο μάρκετινγκ έχουν καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερο κύκλο εργασιών βάσει των πορισμάτων της έρευνας. 

Άλλα σημαντικά πορίσματα της έρευνας αναφέρουν ότι:

- Κυρίαρχο μέσο προώθησης αποτελεί η διαφήμιση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και κατά δεύτερο η δράση προβολής και προώθησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
-Μόνο μία στις δέκα επιχειρήσεις διεξάγει εκστρατείες προώθησης προϊόντων και
- Περίπου οκτώ στις δέκα επιχειρήσεις έχουν ετήσιο προϋπολογισμό Μάρκετινγκ και Προώθησης Πωλήσεων αντίστοιχα μέχρι και €30,000. 

Η έρευνα ήταν παγκύπρια με επαρκή κάλυψη από τους κλάδους των υπηρεσιών, εμπορίου, βιομηχανίας και κατασκευών. Το μέγεθος του δείγματος ήταν 400 επιχειρήσεις και καλύφθηκαν όλοι οι κλάδοι και επαρχίες.

Δειτε Επισης

Ο ΤΙΤΑΝ στη λίστα των Financial Times «Europe’s Climate Leaders» για δεύτερη χρονιά
British Council και Invest Cyprus συνεργάζονται για προώθηση της διακρατικής εκπαίδευσης και των επενδυτικών προοπτικών
XM: Στηρίζει την προσπάθεια προώθησης ίσων ευκαιριών και προσβασιμότητας στον αθλητισμό
Ξεκαθαρίζει για την συμμετοχή αθλητών σε διεθνές τουρνουά στην Αθήνα η Ομοσπονδία Wushu Kung Fu
Η Baker Tilly South East Europe φιλοξενεί το Baker Tilly Europe Conference 2025 στην Αθήνα
Cyta: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με το συνέδριο Women in STEAM
MASO Strategic: Στρατηγική συνεργασία με Oneglobal Broking που ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά
Πρώτη επίσημη προβολή του ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία του Χαλκού στην Κύπρο»
Ψηφιακές πληρωμές: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιλέγουν ταχύτητα, αλλά ζητούν ασφάλεια
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική