powered by

«Αδύναμο» το μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις

Οι κυπριακές επιχειρήσεις δε δίνουν την απαραίτητη σημασία στο μάρκετινγκ και αυτοί που έχουν αυτόνομο τμήμα δεν το έχουν στελεχωμένο σωστά, όπως κατέδειξε η πρώτη παγκύπρια έρευνα μάρκετινγκ που έγινε από το Cyprus Institute of Marketing  και την εταιρεία Cypronetwork. 

Ο Αναπληρωτής Διευθυντής του CIM Γιάγκος Χ” Γιάννη, μιλώντας στην κάμερα του ΙnBusinessNews στο πλαίσιο της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της έρευνας, ανέφερε ότι υπάρχει μεγάλη σύγχυση και παρερμηνεία του όρου μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, αφού οι περισσότεροι νομίζουν ότι είναι θέμα πωλήσεων ή διαφήμισης και δεν δίνουν την απαραίτητη βαρύτητα. Ωστόσο, όπως ανέφερε, εξαίρεση αποτελεί ο τομέας του τουρισμού. 

Ο CEO  της Cypronetwork Χρίστος Μιχαηλίδης τόνισε ότι οι εταιρείες που επενδύουν περισσότερο στο μάρκετινγκ έχουν καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερο κύκλο εργασιών βάσει των πορισμάτων της έρευνας. 

Άλλα σημαντικά πορίσματα της έρευνας αναφέρουν ότι:

- Κυρίαρχο μέσο προώθησης αποτελεί η διαφήμιση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και κατά δεύτερο η δράση προβολής και προώθησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
-Μόνο μία στις δέκα επιχειρήσεις διεξάγει εκστρατείες προώθησης προϊόντων και
- Περίπου οκτώ στις δέκα επιχειρήσεις έχουν ετήσιο προϋπολογισμό Μάρκετινγκ και Προώθησης Πωλήσεων αντίστοιχα μέχρι και €30,000. 

Η έρευνα ήταν παγκύπρια με επαρκή κάλυψη από τους κλάδους των υπηρεσιών, εμπορίου, βιομηχανίας και κατασκευών. Το μέγεθος του δείγματος ήταν 400 επιχειρήσεις και καλύφθηκαν όλοι οι κλάδοι και επαρχίες.

Δειτε Επισης

Πετρολίνα: Πού βρίσκεται η εξαγορά της ExxonMobil Cyprus, τα κέρδη για το 2024 και η διανομή μερίσματος
Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Άνοιξε η πλατφόρμα για επιβεβαίωση της απομείωσης κουρεμένων καταθετών-Όλες οι πληροφορίες
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα και τους ορίζοντές μας»
CNP Ασφαλιστική και Yπουργείο Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης
Ψηφιακό μάρκετινγκ: Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Το πλαίσιο στρατηγικών πρωτοβουλιών της Eurobank για ενίσχυση της επιχειρηματικής διασύνδεσης με Ινδία