CyMYS: Έρευνα για τη σχέση brands και αναγκών των νέων
12:05 - 05 Ιουνίου 2015
Νέα παγκύπρια έρευνα θα «τρέξει» Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS) αυτό τον Ιούνιο με θέμα «Brands στην αναζήτηση δημιουργίας ευφορίας».
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η έρευνα καταπιάνεται με της ανάγκες των νέων 18 -35 (millennials) ως προς την αναζήτηση ευφορίας στη ζωή τους και τι ρόλο έχουν τα brands στην ικανοποίηση της ανάγκης αυτής. Τα αποτελέσματα της έρευνας την οποία διεξάγει η IMR / University of Nicosia αναμένεται να παρουσιαστούν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο σε ανοικτή παρουσίαση.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, το Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS) αποτελεί εταιρεία ιδιωτικού δικαίου με μη κερδοσκοπικό σκοπό. Αποστολή της εταιρείας είναι να στηρίξει νέους, άνεργους κυρίως, επιστήμονες στον τομέα του μάρκετινγκ, εκπαιδεύοντας στις πραγματικές συνθήκες της αγοράς, στέλνοντας τα μέλη της σε σεμινάρια και αλλά και προσφέροντας υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές.
Στόχος του CyMYS είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη του νεανικού μάρκετινγκ, και να βοηθά μη κερδοσκοπικούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς στη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ, συνεχίζει η ανακοίνωση.
Στρατηγικός συνεργάτης του CyMYS είναι η CYTA mobile Vodafone, και χορηγοί η Φώτος Φωτιάδης Διανομείς Λτδ και η Ελληνική Τράπεζα.