powered by

CyMYS: Έρευνα για τη σχέση brands και αναγκών των νέων

Νέα παγκύπρια έρευνα θα «τρέξει»  Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS) αυτό τον Ιούνιο  με θέμα «Brands στην αναζήτηση δημιουργίας ευφορίας».

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η έρευνα καταπιάνεται με της ανάγκες των νέων 18 -35 (millennials) ως προς την αναζήτηση ευφορίας στη ζωή τους και τι ρόλο έχουν τα brands στην ικανοποίηση της ανάγκης αυτής. Τα αποτελέσματα της έρευνας την οποία διεξάγει η IMR /  University of Nicosia αναμένεται να παρουσιαστούν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο σε ανοικτή παρουσίαση.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, το Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS) αποτελεί εταιρεία ιδιωτικού δικαίου με μη κερδοσκοπικό σκοπό. Αποστολή της εταιρείας είναι να στηρίξει νέους, άνεργους κυρίως,  επιστήμονες στον τομέα του μάρκετινγκ, εκπαιδεύοντας στις πραγματικές συνθήκες της αγοράς, στέλνοντας τα μέλη της σε σεμινάρια και  αλλά και προσφέροντας υποτροφίες για  μεταπτυχιακές σπουδές.

Στόχος του CyMYS είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη του  νεανικού μάρκετινγκ, και να βοηθά μη κερδοσκοπικούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς στη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ, συνεχίζει η ανακοίνωση.

Στρατηγικός συνεργάτης του CyMYS είναι η CYTA mobile Vodafone, και χορηγοί η Φώτος Φωτιάδης Διανομείς Λτδ και η Ελληνική Τράπεζα.

 

Δειτε Επισης

Ο ΤΙΤΑΝ στη λίστα των Financial Times «Europe’s Climate Leaders» για δεύτερη χρονιά
British Council και Invest Cyprus συνεργάζονται για προώθηση της διακρατικής εκπαίδευσης και των επενδυτικών προοπτικών
XM: Στηρίζει την προσπάθεια προώθησης ίσων ευκαιριών και προσβασιμότητας στον αθλητισμό
Ξεκαθαρίζει για την συμμετοχή αθλητών σε διεθνές τουρνουά στην Αθήνα η Ομοσπονδία Wushu Kung Fu
Η Baker Tilly South East Europe φιλοξενεί το Baker Tilly Europe Conference 2025 στην Αθήνα
Cyta: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με το συνέδριο Women in STEAM
MASO Strategic: Στρατηγική συνεργασία με Oneglobal Broking που ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά
Πρώτη επίσημη προβολή του ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία του Χαλκού στην Κύπρο»
Ψηφιακές πληρωμές: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιλέγουν ταχύτητα, αλλά ζητούν ασφάλεια
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική