powered by

CyMYS: Έρευνα για τη σχέση brands και αναγκών των νέων

Νέα παγκύπρια έρευνα θα «τρέξει»  Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS) αυτό τον Ιούνιο  με θέμα «Brands στην αναζήτηση δημιουργίας ευφορίας».

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η έρευνα καταπιάνεται με της ανάγκες των νέων 18 -35 (millennials) ως προς την αναζήτηση ευφορίας στη ζωή τους και τι ρόλο έχουν τα brands στην ικανοποίηση της ανάγκης αυτής. Τα αποτελέσματα της έρευνας την οποία διεξάγει η IMR /  University of Nicosia αναμένεται να παρουσιαστούν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο σε ανοικτή παρουσίαση.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, το Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS) αποτελεί εταιρεία ιδιωτικού δικαίου με μη κερδοσκοπικό σκοπό. Αποστολή της εταιρείας είναι να στηρίξει νέους, άνεργους κυρίως,  επιστήμονες στον τομέα του μάρκετινγκ, εκπαιδεύοντας στις πραγματικές συνθήκες της αγοράς, στέλνοντας τα μέλη της σε σεμινάρια και  αλλά και προσφέροντας υποτροφίες για  μεταπτυχιακές σπουδές.

Στόχος του CyMYS είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη του  νεανικού μάρκετινγκ, και να βοηθά μη κερδοσκοπικούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς στη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ, συνεχίζει η ανακοίνωση.

Στρατηγικός συνεργάτης του CyMYS είναι η CYTA mobile Vodafone, και χορηγοί η Φώτος Φωτιάδης Διανομείς Λτδ και η Ελληνική Τράπεζα.

 

Δειτε Επισης

Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος συνυπογράφει τη συμφωνία σύμπραξης της EMERGE
Χρυσήλιος Πελεκάνος: Τι έρχεται να κάνει η Drone Destination στην Κύπρο και ο στόχος για απευθείας πτήσεις με Ινδία
Έτσι έγινε το «Σπύρος Κυπριανού»... Ξενάγηση στους πλήρως αναβαθμισμένους χώρους του σταδίου(pics)
Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα και τους ορίζοντές μας»
CNP Ασφαλιστική και Yπουργείο Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης
Ψηφιακό μάρκετινγκ: Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό