Kondiment: Πέντε χρόνια digitally committed

Ως το 2017 εκτιμάται ότι τα στελέχη του μάρκετινγκ θα επενδύουν περισσότερα στην τεχνολογία απ’ ό,τι εκείνα της πληροφορικής. Όμως, για να επενδύουν πρέπει να κατανοούν την επιχειρηματική αξία της όποιας τεχνολογίας. Εκεί βρίσκεται και η ειδοποιός διαφορά της Kondiment από άλλα digital marketing & communications agencies. «Εκπαιδεύει εδώ και πέντε χρόνια τους πελάτες της σε μια συνολική επικοινωνιακή στρατηγική across the board με πυρήνα το digital», εξηγούν οι ιδιοκτήτες της, Γιώργιος Ιακώβου και Αντώνης Νεοκλέους.

Οι δυο ιδιοκτήτες της Kondiment δημιουργούν μαζί από παιδιά. Ηλικιακά τους χωρίζουν μόνο έξι μέρες και όταν ήταν διπλανοί στο σχολείο κομμάτιαζαν αμέτρητα παιχνίδια για να ανακαλύψουν πώς δουλεύουν, ενώ τα απογεύματα έκτιζαν πύργους με Lego. Σήμερα, δεκαετίες μετά, κτίζουν επιχειρήσεις και αναλαμβάνουν ρόλο... Batman!
 

Μοιράζονται τα ίδια επιχειρηματικά ενδιαφέροντα και φιλοδοξίες. Η Kondiment είναι το δεύτερο από τα τρία κοινά ventures τους μέχρι σήμερα. Η αρχή είχε γίνει με τη word-of-mouth marketing πλατφόρμα CuBees, ενώ πρόσφατα δημιούργησαν και την content marketing πλατφόρμα Brandcore.

Πείτε μας λίγα λόγια για την Kondiment. Ποια η φιλοσοφία της και σε ποιους τομείς δραστηριοποιείται;
Γ.: Η Kondiment είναι ένα digital marketing και communications agency, που προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών προώθησης και επικοινωνίας με ψηφιακά μέσα. Παρέχουμε στους πελάτες μας στρατηγικό σχεδιασμό και συμβουλευτικές υπηρεσίες για το πώς θα επιτύχουν τους επιχειρηματικούς στόχους τους, έχοντας ως κεντρικό σημείο αναφοράς τις δυνατότητες της τεχνολογίας. Ταυτόχρονα, υλοποιούμε όλες τις ενέργειες τόσο από την πλευρά του μάρκετινγκ και του δημιουργικού όσο και από εκείνη των αναγκαίων τεχνολογιών.
A.: Πιο απλά: Στρατηγική και consulting, website/ ecommerce development, search engine marketing, creatives, copy, search engine optimization, content marketing & social media management, mobile apps & web applications development, website audits, google analytics και εξειδικευμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια.

Τι κάνει τις υπηρεσίες σας να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό;
A.: Ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζουμε τα projects και τους πελάτες. Έχουμε μια ολιστική προσέγγιση, με γνώμονα τις επιχειρηματικές ανάγκες των πελατών μας. Σχεδόν πάντα, στις πρώτες συναντήσεις, συζητάμε αποκλειστικά τη δική τους επιχείρηση, τον χώρο, τον ανταγωνισμό και το όραμά τους. Όσο καλύτερα τους καταλάβουμε τόσο πιο συγκεκριμένες και προσαρμοσμένες θα είναι οι εισηγήσεις μας.
Γ.: Δεν είναι όλα για όλους. Η λογική του «θέλω λίγο Facebook» και «έχεις λίστες με e-mails για να στείλουμε» είναι λανθασμένη. Για να αποφασίσουμε τι είναι καλύτερο για τη συγκεκριμένη επιχείρηση χρειαζόμαστε γνώση, εμπειρία και δεδομένα. Στην αρχή σε όλους φαίνεται περίεργη αυτή η προσέγγιση, αλλά μετά γίνεται κατανοητή και εκτιμάται ιδιαίτερα.

Συμπληρώνετε φέτος πέντε χρόνια λειτουργίας. Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο industry από τότε που αρχίσατε;
A.: Όσον αφορά το παζάρι έγιναν αρκετές αναταράξεις και ανακατατάξεις. Η οικονομική κατρακύλα μάζεψε από τη μια τα budgets και από την άλλη τις ίδιες τις εταιρείες του χώρου, που αναδιοργανώθηκαν με διάφορους τρόπους για να επιβιώσουν και να μπορέσουν να προχωρήσουν.
Ταυτόχρονα, έβαλε και τους διαφημιζομένους σε μια λογική μετρήσιμης αξιολόγησης της επένδυσης που κάνουν στο μάρκετινγκ, κάτι που εμάς μας ευνόησε αφού επιδιώκουμε να δουλεύουμε με όλους μας τους πελάτες στη βάση μετρήσιμων KPIs.
Γ.: Σε θέματα ωρίμανσης, όσον αφορά το digital, δυστυχώς το σκηνικό δεν άλλαξε όσο θα περίμενε κάποιος από το 2003 που είμαι στο χώρο. Έχει υιοθετηθεί από πολύ περισσότερους ως τάση και από την παρανόηση ότι είναι φτηνό. Δεν έχουν μπει στην καρδία του, που αφορά στη δύναμη που δίνει η πληροφορία σε όλα τα touch points με τους πελάτες και η συνολική επικοινωνιακή στρατηγική across the board με πυρήνα το digital.

Μπορούμε να αναφέρουμε ορισμένους από τους σημαντικότερους πελάτες σας;
Α.: Microsoft σε Κύπρο και Μάλτα, Discover Greece, Sani Resorts, Ikos Resorts, Sigmalive, SigmaTV, Metro Supermarkets, Tryfon Tseriotis, Patriotis, Imh, Global Training, Cyprus Tourism Organisation, Cyta και Cipa.

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο έργο - πρόκληση που είχατε να αντιμετωπίσετε και γιατί;
A.: Εγώ θα ξεχώριζα το Discover Greece για δύο λόγους. Από τη μια ήταν η περιπλοκότητά του και από την άλλη το βάρος της ανάγκης για επιτυχία από τους stakeholders μιας ολόκληρης χώρας, δηλαδή, τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και την  Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος.
Γ.: Θα πρόσθετα το Sigmalive για την τεχνολογική πολυπλοκότητα και τη συνεχή επέκταση, καθώς και το Ikos Resorts - μια συνεργασία της Oaktree Capital Management με τη Σάνη Α.Ε. - που εισάγει το concept του luxury all-inclusive. Η εταιρεία φιλοδοξεί να λειτουργήσει επτά έως δέκα ξενοδοχεία στην Ελλάδα και τη Μεσόγειο τα επόμενα πέντε χρόνια και μας επέλεξε για συνεργάτες.

Νομίζετε ότι η οικονομική κρίση φανέρωσε τη σημαντικότητα του digital marketing και το πώς μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση;
A.: Η κρίση έχει φέρει στο προσκήνιο το internet marketing και κυρίως τη δυνατότητα του να φτάσεις σε μεγαλύτερη κάλυψη της αγοράς με σχετικά μικρότερο media investment. Δεν υπάρχει ακόμη η αντίληψη της πραγματικής έννοιας του digital marketing, που είναι πολύ πιο μεγάλη και προϋποθέτει εξοικείωση του κόσμου του μάρκετινγκ με την τεχνολογία. Δεν εννοώ να μάθει να γράφει κώδικα, αλλά να κατανοεί τις δυνατότητες της τεχνολογίας στο context του μάρκετινγκ. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Gartner και του IDC, μέχρι το 2017 οι chief marketing officers θα επενδύουν περισσότερα σε τεχνολογία από ό,τι οι chief information officers. Προφανώς, για να είναι σε θέση να επενδύσει κάποιος, θα πρέπει να κατανοήσει την επιχειρηματική αξία της όποιας τεχνολογίας.

Ποιοι είναι οι εταιρικοί μελλοντικοί σας στόχοι;
Γ.: Οι στόχοι είναι να μεγαλώσουμε σε όλα τα επίπεδα, να συνεχίσουμε την ανάπτυξη του πελατολογίου μας στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες. Θέλουμε να συνεχίσουμε την intercompany entrepreneurship φιλοσοφία που έχουμε από την οποία έχει βγει η Brandcore και ήδη αξιολογούμε άλλες ιδέες που έχουν βγει από τα παιδιά στην Kondiment. Σε προσωπικό επίπεδο, ο Αντώνης θέλει να γίνει… ο τοπικός Batman!

Δειτε Επισης

Ανεβάζουν χειρόφρενο οι εργαζόμενοι της «Larnaca Public Transport»-Προχωρούν σε 24ωρη απεργία
Ένατος αγώνας δρόμου ΑΛΦΑΜΕΓΑ RUN AS ONE στις 20 Οκτωβρίου και με στόχο να σπάσει ένα ακόμα ρεκόρ συμμετοχών
Η διαδραστική ενέργεια της Anytime για στήριξη της ασφαλούς οδήγησης-«Εδώ δεν παίζουμε με την οδήγηση»
Νέα εκστρατεία ΕΚΚ για την αυξανόμενη επίδραση των ΜΚΔ και των finfluencers στις χρηματοοικονομικές αγορές
Επίσημος destination partner του Inspire Festival 2024 η ΕΤΑΠ Λευκωσίας
Χ. Προύντζος: Το μεγαλύτερο γεγονός επιχειρηματικότητας που έγινε ποτέ στη Λευκωσία το Inspire 2024 (video)
ΚΝΕ: Μηνιαία συνάντηση των μελών του με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ναυτιλίας
GrantXpert Consulting: Επιτυχημένο σεμινάριο για ανάπτυξη ανθεκτικών ηγετικών στελεχών σε Λάρνακα και Λευκωσία
DiscoverEU: Ευκαιρία σε νέους και νέες 18 ετών να εξερευνήσουν την πλούσια ποικιλομορφία της Ευρώπης μέσω ταξιδιών
Οι 19 επιχειρηματίες που πριν από 64 χρόνια οραματίστηκαν και ίδρυσαν την ΟΕΒ-Η πορεία μέσα στον χρόνο