Cosmos Trading: Να μειωθεί η φορολογία στα καπνικά

Τη θέση αναφορικά με το θέμα της φορολόγησης στα καπνικά προϊόντα διατυπώνει σε ανοικτή επιστολή της η εταιρεία Cosmos Trading. Αρχικά η εμπορική εταιρεία αναφέρει: «Τα επίσημα στοιχεία του κράτους δείχνουν ότι η βαριά φορολόγηση των καπνικών προϊόντων απέτυχε στο σκοπό της να συλλέξει πρόσθετα έσοδα. Αντίθετα, τα συρρίκνωσε περαιτέρω. Το αποτέλεσμα είναι ότι τα τρία τελευταία χρόνια το δημόσιο εισπράττει 27 εκατομμύρια ευρώ λιγότερα απ’ όσο εισέπραττε το 2012, οπότε άλλαξε η νομοθεσία».

Παράλληλα, η Cosmos Trading τονίζει: «Μόνοι ωφελημένοι είναι το λαθρεμπόριο και τα κατεχόμενα, την ανάπτυξη των οποίων η υπερφορολόγηση επιδοτεί με έσοδα περίπου 89 εκατομμυρίων ευρώ την περίοδο 2013-14. Χαρακτηριστικό είναι ότι, σύμφωνα με στοιχεία του τελωνείου, χάθηκαν από την αγορά 310 εκατομμύρια τεμάχια τσιγάρα και 175 χιλιάδες κιλά καπνού».

Μάλιστα, η εταιρεία αναφέρει: «Παίρνοντας ως δεδομένο ότι η κατανάλωση δεν μειώθηκε ιδιαίτερα, γνωρίζουμε ότι τα εκατομμύρια των χαμένων όγκων αναπληρώνονται από τη μαύρη αγορά, το λαθρεμπόριο και τα κατεχόμενα με το κράτος να έχει απώλεια εσόδων δεκάδων εκατομμυρίων. Για παράδειγμα, τα καπνικά προϊόντα στα κατεχόμενα πωλούνται έως και 50% λιγότερο».

«Παράλληλα, η λανθασμένη απόφαση δημιούργησε τεράστια προβλήματα στον κλάδο και ιδιαίτερα στα περίπτερα. Το 40% περίπου του τζίρου ενός μέσου περιπτέρου είναι καπνικά προϊόντα» συμπληρώνει η Cosmos Trading.

Καταληκτικά η εταιρεία τονίζει ότι το δημόσιο κερδίζει λιγότερα, τα περίπτερα υποφέρουν, η κατανάλωση δεν μειώθηκε, οι καταναλωτές επιβαρύνονται δυσανάλογα ή ωθούνται στην παρανομία, το λαθρεμπόριο ανθεί, τα περίπτερα στα κατεχόμενα πανηγυρίζουν. «Η πιο λογική λύση για άμεσα αποτελέσματα είναι η επαναφορά της φορολογίας στα προηγούμενα επίπεδα, όταν αποδεδειγμένα υπήρχε όφελος για όλους» καταλήγει η Cosmos Trading δηλώνοντας ξεκάθαρα τη θέση της επί του ζητήματος φορολόγησης των καπνικών προϊόντων.

Δειτε Επισης

Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο
Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο