Στα σκαριά η δεύτερη μεγάλη έρευνα του Cyprus Marketing Youth Society
11:22 - 04 Ιουνίου 2015
Η δεύτερη μεγάλη παγκύπρια έρευνα του Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS) θα «τρέξει» αυτό τον μήνα με θέμα «Brands στην αναζήτηση δημιουργίας ευφορίας». Η έρευνα καταπιάνεται με της ανάγκες των νέων 18 -35 (millennials) ως προς την αναζήτηση ευφορίας στη ζωή τους και τι ρόλο έχουν τα Brands στην ικανοποίηση της ανάγκης αυτής. Τα αποτελέσματα της έρευνας την οποία διεξάγει η IMR / University of Nicosia αναμένεται να παρουσιαστούν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο σε ανοικτή παρουσίαση.
Το Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS) αποτελεί εταιρεία ιδιωτικού δικαίου με μη κερδοσκοπικό σκοπό. Αποστολή της εταιρείας είναι να στηρίξει νέους, άνεργους κυρίως, επιστήμονες στον τομέα του μάρκετινγκ, εκπαιδεύοντας στις πραγματικές συνθήκες της αγοράς, στέλνοντας τα μέλη της σε σεμινάρια και αλλά και προσφέροντας υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές.
Επίσης στόχος είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη του νεανικού μάρκετινγκ, και να βοηθά μη κερδοσκοπικούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς στη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ.
Στρατηγικός συνεργάτης του CyMYS είναι η CYTA mobile Vodafone, και χορηγοί η Φώτος Φωτιάδης Διανομείς Λτδ και η Ελληνική Τράπεζα.