powered by

My Assistant: Αναβάθμιση υπηρεσίας Τηλεγραμματείας

Σε αναβάθμιση της υπηρεσίας τηλεγραμματείας προχώρησε η εταιρεία My Assistant προσθέτοντας το online πρόγραμμα.

Η υπηρεσία τηλεγραμματείας δημιουργήθηκε με επιτυχία εδώ και τρία χρόνια. Ο επιχειρηματίας κάνοντας μια απλή εκτροπή της επαγγελματικής του γραμμής σε αριθμό τον οποίο θα του δώσει η Μy Assistant, ενώ έχει τη δική του γραμματέα, η οποία: Απαντά τις κλήσεις του με την επωνυμία της εταιρείας του, ενημερώνει για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, λαμβάνει τα μηνύματά και τον ενημερώνει όπως ο ίδιος επιθυμεί για email/ fax/ online διαδικτυακή εφαρμογή/ τηλεφωνικώς, διαχειρίζεται/ υπενθυμίζει για τα ραντεβού του, υπενθυμίζει/ επιβεβαιώνει τους πελάτες του για τα ραντεβού τους, προωθεί τις κλήσεις του όταν είναι διαθέσιμος, δακτυλογραφεί έγγραφα και άλλα, διενεργεί εξερχόμενες κλήσεις για υπενθυμίσεις οφειλών.

Όπως δήλωσε στο INBusinessnews.com, η sales manager της εταιρείας Άννα Αχιλλέως, μετά τη μεγάλη ζήτηση της υπηρεσίας Τηλεγραμματείας, η εταιρεία αποφάσισε να παρέχει στους πελάτες της μια πλήρη ενημέρωση των κλήσεων τους μέσω online προγράμματος.

«Καταχωρώντας στην πύλη πελατών, στην ιστοσελίδα μας www.myassistant.com.cy, τον προσωπικό του κωδικό, ο πελάτης έχει πλήρη ενημέρωση των κλήσεων του, διευθετεί τα ραντεβού του ο ίδιος, καθώς και η γραμματέας του σε πραγματικό χρόνο και συνομιλεί με τη γραμματέα του μέσω online chat».

Συγκεκριμένα, ανέφερε, «μέσω του online προγράμματος, έχει, συνεχώς τον έλεγχο και το περιεχόμενο των κλήσεων του, δημιουργείται το δικό του αρχείο τηλεφώνων, ενώ ανά πάσα στιγμή, μπορεί να βρει το τηλέφωνο που επιθυμεί κάνοντας αναζήτηση. Επίσης, έχει τη δυνατότητα να κάνει οποιαδήποτε στιγμή, καταμέτρηση των κλήσεών του για να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα κι ελέγχει όπου και αν βρίσκεται το προσωπικό του. Ελέγχοντας τα μηνύματά του μπορεί, να βεβαιωθεί αν ο πελάτης του έχει εξυπηρετηθεί από το αρμόδιο άτομο που έχει ορίσει ο ίδιος.

Και πρόσθεσε: «Επιλέγοντας την Τηλεγραμματεία ενισχύεται η εικόνα και το κύρος της εταιρείας, μειώνεται το λειτουργικό της κόστος, μειώνεται ο φόρτος εργασίας, δεν χάνεται καμία κλήση, απαλλάσσεται από τυχόν εκπαίδευση του προσωπικού, ενώ συνάμα υπάρχει ευελιξία χρήσης της υπηρεσίας και δεν υπάρχει καμία δέσμευση.

Η υπηρεσία της Τηλεγραμματείας παρέχεται, ανάμεσα σε υφιστάμενα πακέτα όπου ο πελάτης επιλέγει αυτό που καλύπτει τις ανάγκες του και είναι ιδανικό με βάση το διαθέσιμο ποσό του, με το μικρότερο πακέτο να φθάνει μόλις τα €40.00.

Επιπλέον ανέφερε: «Στελεχωνόμαστε από ένα πλήρης εκπαιδευόμενο προσωπικό, το οποίο ξεχωρίζει για τον επαγγελματισμό, την ευγένεια, την προθυμία του να εξυπηρετήσει, τη φιλικότητα, την εχεμύθεια, το χαμόγελο του».
Η εταιρεία My Assistant προσφέρει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και τεχνολογικού εξοπλισμού, παρέχοντας λύσεις σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις σ’ ότι αφορά στην εταιρική εικόνα, τη μείωση του κόστους, την αύξηση των πωλήσεων και τη δυνατότητα του επιχειρηματία να έχει τον πλήρη έλεγχο προς το προσωπικό της εταιρείας του. 
Η εταιρεία προσφέρει υπηρεσίες, τηλεγραμματείας, υπενθύμισης/ διαχείρισης ραντεβού, υπενθυμίσεις οφειλών, δακτυλογραφήσεις, προώθηση υπηρεσιών/ προϊόντων μέσω εξερχόμενων κλήσεων, voice to email, fax to email, παραγγελειοληψίας, γραμμής καταναλωτή, έρευνα αγοράς, διαχείρισης προβολής στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και sms campaigns. 

Δειτε Επισης

Η MUSKITA υποστηρίζει το Paws for Homes Foundation στον Μαραθώνιο Λεμεσού
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η συμμετοχή παιδιών στον παγκόσμιο διαγωνισμό ζωγραφικής «Toyota Dream Car»
Ώθηση στην ανάπτυξη από τις υπό εξέλιξη μεγάλες μη οικιστικές ιδιωτικές επενδύσεις και έργα υποδομής-Οι προβλέψεις της ΚΤΚ
Τα Public-Private Partnerships είναι το μέλλον της ανάπτυξης: Μάθετε γιατί στο διεθνές συνέδριο Unlocking Investment Through PPP
Σπάει τα κοντέρ και το 2025 ο κυπριακός τουρισμός-Νέο ρεκόρ αφίξεων τους πρώτους δύο μήνες του έτους
Huawei: Ενισχύει την ανάπτυξη ταλέντων στις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών στην Κύπρο
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των Millenials Entrepreneurs και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Ρυθμιστικές αλλαγές, ανθεκτικότητα και AML στο επίκεντρο της ετήσιας γενικής συνέλευσης του ACIFF
Πώς διαμορφώνεται το μέλλον του λιανεμπορίου στην Κύπρο
Ένα χρυσό και δύο αργυρά μετάλλια κατέκτησε η Κύπρος στα Global Chefs Challenge 2025