Δεύτερα IN Business Grocery Retail Awards

Τέσσερα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης απέσπασαν βραβείο στα Δεύτερα IN Business Grocery Retail Awards.

Πρόκειται για τις Ραβιόλες Χαραλαμπίδης Κρίστης, το Εύρηκα Μασσαλίας Secrets, τα ΕΒΓΑ του Ταψιού και του Κουταλιού Κεράσματα από την Algida και το Kiddo Γάλα Σοκολάτας από την Α/φοί Λανίτη. Τα βραβεία, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 3 Ιουνίου, στο ξενοδοχείο Hilton Park, παρουσίασε o Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos.

Στην ανάδειξη των προϊόντων, για δεύτερη συνεχή χρονιά, λήφθηκαν υπόψη κριτήρια όπως, η αύξηση των πωλήσεων ή του μεριδίου αγοράς, η καινοτομία και η διαχρονικά σταθερή ποιότητά τους, όπως τα αξιολόγησαν στελέχη των τμημάτων αγορών των μεγαλύτερων υπεραγορών της Κύπρου.

Οι Ραβιόλες Χαραλαμπίδης Κρίστης Σπιτικές Γεύσεις είναι προϊόν μιας παραδοσιακής συνταγής που παρασκευάζει και διανέμει η Χαραλαμπίδης Κρίστης. Το μαλακτικό Εύρηκα Μασσαλίας Secrets αποτελεί την εξέλιξη του επιτυχημένου brand των υγρών απορρυπαντικών Εύρηκα Μασσαλίας, τα ΕΒΓΑ του Ταψιού και του Κουταλιού Κεράσματα είναι η σειρά παγωτών, που φέρνει στην Κύπρο η Algida και διανέμει η Unilever Tseriotis, ενώ το Kiddo Γάλα Σοκολάτας αποτελεί τη νέα φρέσκια πρόταση σοκολατούχου γάλακτος της εταιρείας Α/φοί Λανίτη.

Δειτε Επισης

Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο
Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο