Ποια είναι τα προϊόντα που βραβεύτηκαν

Tέσσερα, γνωστά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης έχουν βραβευθεί στα Δεύτερα IN Business Grocery Retail Awards.

Oι φετινοί βραβευθέντες είναι οι εξής:

Ραβιόλες Χαραλαμπίδης Κρίστης Σπιτικές Γεύσεις

Οι Ραβιόλες Χαραλαμπίδης Κρίστης Σπιτικές Γεύσεις είναι προϊόν μιας παραδοσιακής συνταγής, που είναι φτιαγμένη με μεράκι, αγνά υλικά και την εγγύηση ποιότητας που προσφέρει η εταιρεία παρασκευής. Η πλούσια γεύση και η ψηλή ποιότητα των πρώτων υλών είναι τα στοιχεία που έκαναν το προϊόν να ξεχωρίσει από την πρώτη στιγμή ανάμεσα στους λιανέμπορους και τους καταναλωτές. Η επιτυχία του βασίστηκε, επίσης, στο Πισσουρκώτικο Χαλλούμι, το οποίο αποτελεί βασικό συστατικό στην παρασκευή του νέου αυτού προϊόντος.

Εύρηκα Μασσαλίας Secrets 

Το μαλακτικό Εύρηκα Μασσαλίας Secrets αποτελεί την εξέλιξη του επιτυχημένου brand των υγρών απορρυπαντικών Εύρηκα Μασσαλίας και προσφέρεται στα ίδια αρώματα: Classic, λεβάντα & ylang  ylang, μαστίχα & γιασεμί, flower garden και morning fresh. Τελευταίο λανσάρισμα στην γκάμα είναι το Εύρηκα Μασσαλίας Secrets Black, το μόνο εξειδικευμένο μαλακτικό για μαύρα και σκούρα ρούχα. Η σύνθεσή του περιέχει το συστατικό easy ironing, το οποίο διευκολύνει το σιδέρωμα και το anti-wrinkle agent, που ξεμπλέκει και προστατεύει τις ίνες των ρούχων. 

ΕΒΓΑ του Ταψιού και του Κουταλιού Κεράσματα από την Algida

ΕΒΓΑ του Ταψιού και του Κουταλιού Κεράσματα είναι η σειρά παγωτών που φέρνει στην Κύπρο η Algida και διανέμει η Unilever Tseriotis. 

Επειδή «πάντα υπάρχει λόγος για κεράσματα», οι EBΓΑ και Algida δημιούργησαν μια σειρά από παγωτά με ποιοτικά υλικά, που συνδυάζουν το αυθεντικό παγωτό με παραδοσιακά γλυκά, όπως κανταΐφι, σιάμαλι και κυδώνι. Η σειρά εμπλουτίζεται φέτος, με το βύσσινο. Είναι έτοιμα για σερβίρισμα και αποτελούν ιδανική λύση για το «σπιτικό» παγωτό - γλυκό, που δεν έχουμε τον χρόνο να ετοιμάσουμε. 

Kiddo Γάλα Σοκολάτας από την Α/φοί Λανίτη

Το Κiddo αποτελεί τη νέα φρέσκια πρόταση σοκολατούχου γάλακτος της εταιρείας Α/φοί Λανίτη. Η καινοτομία του  βρίσκεται τόσο στο ίδιο το προϊόν όσο και στην ιδέα πίσω από την ανάπτυξή του, από τη νέα γεύση σοκολάτας και φράουλας που αγαπήθηκε, μέχρι την πρωτοποριακή οικονομική συσκευασία του ενός λίτρου. Ακόμη και η νέα παρέα του Κiddo, με τον Γιάννη, την Άννα και τον Άρη, τους ήρωες που είναι εμπνευσμένοι από τους Κύπριους καταναλωτές, αποτελεί μέρος της μοναδικότητας του προϊόντος, που απευθύνεται σε μικρά και μεγάλα παιδιά.

 

Ο Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos ήταν ο κύριος χορηγός του θεσμού των ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards. O όμιλος ιδρύθηκε το 1964 και είναι εισηγμένος στο ΧΑΚ από το 2001. Το δίκτυο γραφείων και αντιπροσώπων του ξεπερνά τις 2.000 και εργοδοτεί πέραν των 1.000 υπαλλήλων σε Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισραήλ, Λουξεμβούργο και Ολλανδία. Η ανάπτυξη και προσθήκη νέων υπηρεσιών αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του ομίλου, που συνεχίζει να επεκτείνεται σε διεθνές επίπεδο, παρά την επικρατούσα οικονομική κατάσταση, έχοντας θέσει γερά θεμέλια και διασφαλίζοντας ένα λαμπρό μέλλον.

Δειτε Επισης

Κερδοφορία για Mall of Cyprus και Mall of Engomi
Στη Διεθνή Έκθεση Προϊόντων Γεωγραφικών Ενδείξεων στην Κίνα η Κύπρος-Βραβεύτηκαν κουμανδαρία και χαλλούμι
Toyota Κύπρου: Επένδυση στην καινοτομία και εκπαίδευση των τεχνικών της
Τρέχουν και δεν φτάνουν για κατάργηση μηδενικού ΦΠΑ οι υπεραγορές-«Δεν γίνονται όλα με το πάτημα ενός κουμπιού»
Tα νέα κεντρικά γραφεία της Σκλαβενίτης Κύπρου-Τετραώροφο κτίριο έκτασης 2.000 τ.μ. στη Λεμεσό
Νίκος Σαρρής: Νέα άλματα για την Εύρηκα, στρατηγικές συνεργασίες και εδραίωση στην ανατολική Ευρώπη
Ιταλία: Ζητά να επανεξεταστεί άμεσα η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ε.Ε.
Κέρδη €3,5 εκ. το πρώτο εξάμηνο για την ΚΕΟ-Αυξημένος κατά 11,9% ο κύκλος εργασιών
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Σε ποια χώρα είναι περισσότερα από τα βενζινοκίνητα
Τα brands αυτοκινήτων που επιλέγουν οι αγοραστές-Τρέχουν με φόρα οι εγγραφές