Λουκαϊδης: Αύξηση των hard discounters στο 20 –25%

Τις δικές του προβλέψεις για το λιανικό εμπόριο έδωσε στο 12th Cyprus Grocery Retail Conference, ο προεδρεύων του συνεδρίου, διευθύνων σύμβουλος CTC, Μάριος Λουκαϊδης.

Όπως είπε, οι προβλέψεις του βασίζονται σε 4 agents of disruption. Στο  κατάστημα, τα δημογραφικά, την αύξηση των Mobile devices, τα οποία μέχρι το 2020 το 80% θα κατέχει και τα Social Media, Facebook, Twitter κτλ.

Συγκεκριμένα όπως προβλέπει:

-    Οι hard discounters  θα ανέβουν κι άλλο γύρω στο 20 – 25%.
-    Τα convenience θα μειωθούν σε αριθμό, αλλά θα παραμείνουν σημαντικά, ενώ οι τιμές θα μειωθούν τουλάχιστον 10%.
-    Το e commerce θα ξεπεράσει το 8%.
-    Το own label  θα κερδίσει σιγά σιγά έδαφος, αλλά όχι με μεγάλες αλλαγές.
-    Το παράλληλο εμπόριο θα μειωθεί και στο τέλος θα εξαφανιστεί.
-    Οι προμηθευτές θα συρρικνωθούν.
-    Οι φούρνοι θα αλλάξουν μορφή, θα μυρίζουν ψωμί με σημασία στην ποιότητα.
-    Τις Κυριακές θα λειτουργούν τα καταστήματα και μάλιστα θα είναι πιο efficient.

Τέλος, ο κ. Λουκαϊδης τόνισε ότι τον επόμενο χρόνο στην Ελλάδα οι τιμές θα μειωθούν στο 10%.

Δειτε Επισης

Κερδοφορία για Mall of Cyprus και Mall of Engomi
Στη Διεθνή Έκθεση Προϊόντων Γεωγραφικών Ενδείξεων στην Κίνα η Κύπρος-Βραβεύτηκαν κουμανδαρία και χαλλούμι
Toyota Κύπρου: Επένδυση στην καινοτομία και εκπαίδευση των τεχνικών της
Τρέχουν και δεν φτάνουν για κατάργηση μηδενικού ΦΠΑ οι υπεραγορές-«Δεν γίνονται όλα με το πάτημα ενός κουμπιού»
Tα νέα κεντρικά γραφεία της Σκλαβενίτης Κύπρου-Τετραώροφο κτίριο έκτασης 2.000 τ.μ. στη Λεμεσό
Νίκος Σαρρής: Νέα άλματα για την Εύρηκα, στρατηγικές συνεργασίες και εδραίωση στην ανατολική Ευρώπη
Ιταλία: Ζητά να επανεξεταστεί άμεσα η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ε.Ε.
Κέρδη €3,5 εκ. το πρώτο εξάμηνο για την ΚΕΟ-Αυξημένος κατά 11,9% ο κύκλος εργασιών
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Σε ποια χώρα είναι περισσότερα από τα βενζινοκίνητα
Τα brands αυτοκινήτων που επιλέγουν οι αγοραστές-Τρέχουν με φόρα οι εγγραφές