Η εμπειρία του online shopping από την Tesco

Για τους τρόπους με τους οποίους αλλάζει το σκηνικό ειδικά και σ’ ότι αφορά τα ψώνια online μίλησε η Multi Strategy director Tesco Plc United Kingom Karen Dracou στο 12ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου.

Όπως είπε, σήμερα η χρήση των smartphones λύνει τα χέρια των καταναλωτών, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιούν multichannel μέσα. «Υπάρχει ανάγκη εκ μέρους των retailers να προσφέρουν μοναδική εμπειρία ψωνίσματος στους καταναλωτές κι αυτό προσφέρει σήμερα το digital, που έχει αλλάξει τον τρόπο που ζούμε σήμερα», τόνισε.

Το κάθε μέσο όμως, που χρησιμοποιεί ο retailer πρέπει να συνδέεται με όλα τα άλλα που τον αφορούν για να διευκολύνει την πρόσβαση του καταναλωτή on line κι έτσι να αυξήσει το loyalty και να βελτιώσει το convenience.

Η κ. Dracou αναφέρθηκε στην εμπειρία του φαινομένου της Tesco, η οποία πέτυχε να καινοτομήσει 17 χρόνια πριν δημιουργώντας το Grocery Home Shopping on line στο χρόνο που θέλει ο καταναλωτής.

Δειτε Επισης

Κερδοφορία για Mall of Cyprus και Mall of Engomi
Στη Διεθνή Έκθεση Προϊόντων Γεωγραφικών Ενδείξεων στην Κίνα η Κύπρος-Βραβεύτηκαν κουμανδαρία και χαλλούμι
Toyota Κύπρου: Επένδυση στην καινοτομία και εκπαίδευση των τεχνικών της
Τρέχουν και δεν φτάνουν για κατάργηση μηδενικού ΦΠΑ οι υπεραγορές-«Δεν γίνονται όλα με το πάτημα ενός κουμπιού»
Tα νέα κεντρικά γραφεία της Σκλαβενίτης Κύπρου-Τετραώροφο κτίριο έκτασης 2.000 τ.μ. στη Λεμεσό
Νίκος Σαρρής: Νέα άλματα για την Εύρηκα, στρατηγικές συνεργασίες και εδραίωση στην ανατολική Ευρώπη
Ιταλία: Ζητά να επανεξεταστεί άμεσα η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ε.Ε.
Κέρδη €3,5 εκ. το πρώτο εξάμηνο για την ΚΕΟ-Αυξημένος κατά 11,9% ο κύκλος εργασιών
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Σε ποια χώρα είναι περισσότερα από τα βενζινοκίνητα
Τα brands αυτοκινήτων που επιλέγουν οι αγοραστές-Τρέχουν με φόρα οι εγγραφές