Η εμπειρία του online shopping από την Tesco

Για τους τρόπους με τους οποίους αλλάζει το σκηνικό ειδικά και σ’ ότι αφορά τα ψώνια online μίλησε η Multi Strategy director Tesco Plc United Kingom Karen Dracou στο 12ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου.

Όπως είπε, σήμερα η χρήση των smartphones λύνει τα χέρια των καταναλωτών, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιούν multichannel μέσα. «Υπάρχει ανάγκη εκ μέρους των retailers να προσφέρουν μοναδική εμπειρία ψωνίσματος στους καταναλωτές κι αυτό προσφέρει σήμερα το digital, που έχει αλλάξει τον τρόπο που ζούμε σήμερα», τόνισε.

Το κάθε μέσο όμως, που χρησιμοποιεί ο retailer πρέπει να συνδέεται με όλα τα άλλα που τον αφορούν για να διευκολύνει την πρόσβαση του καταναλωτή on line κι έτσι να αυξήσει το loyalty και να βελτιώσει το convenience.

Η κ. Dracou αναφέρθηκε στην εμπειρία του φαινομένου της Tesco, η οποία πέτυχε να καινοτομήσει 17 χρόνια πριν δημιουργώντας το Grocery Home Shopping on line στο χρόνο που θέλει ο καταναλωτής.

Δειτε Επισης

Μάριος Αντωνίου: Το ασταθές περιβάλλον, η αγορά που σφύζει εν μέσω εκπτώσεων και οι κατασχέσεις fake labubu
Στην Κοπεγχάγη για τη άτυπη σύνοδο των Υπουργών Ανταγωνιστικότητας ο Γιώργος Παπαναστασίου
Νέα εποχή διασκέδασης στο Mall of Cyprus-Επεκτείνεται σημαντικά το Players Arcade (pics)
Χιλιάδες οχήματα παραμένουν ακινητοποιημένα σε ευρωπαϊκά λιμάνια λόγω των δασμών Τραμπ
Tο FMCG Unit της CTC...Οι εταιρείες που το αποτελούν, ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην αγορά και η πορεία εξέλιξης
Παπαέλληνας: Τέσσερις γυναίκες του ομίλου μιλούν για τα brands που εκπροσωπούν-Η δυναμική, το εύρος και η αποστολή
Επαναπιστοποίηση Υπεραγορών Αλφαμέγα και Bean Bar ως Great Place To Work®
Αγρότης: Επεκτάθηκε με νέο μεγάλο κατάστημα στην περιοχή ΓΣΠ
Γ. Τσακκιστός: Δεν έχει βοηθήσει τους καταναλωτές το «e-kalathi»... Γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα μαζικής αναθεώρησης τιμών
Σε αρχηγό αστυνομίας και γραμματεία του Υπουργικού η έκθεση για Takata-Οι οδηγίες της Νομικής Υπηρεσίας