T. Noyer: Στροφή καταναλωτών στις προσφορές

Άλλαξε το προφίλ του καταναλωτή ο οποίος στρέφεται στις προσφορές, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Γενικός Διευθυντής της Carrefour Kύπρου Thierry Noyer.  

Απευθύνοντας χαιρετισμό στο 12ο Cyprus Grocery Retail Conference και το οποίο παρουσίασε η Carrefour Kύπρου,  ανέφερε ότι « η σχέση πίστης μεταξύ πωλητών και καταναλωτών φαίνεται να είναι πιο εύθραυστη  από ποτέ».

«Είναι ευρέως γνωστό ότι το προφίλ του καταναλωτή έχει αλλάξει λόγω της οικονομικής κρίσης. Το καλάθι του γεμίζει κυρίως με προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά, ενώ την ίδια στιγμή οι discounters έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους στην αγορά εντείνοντας τον ανταγωνισμό» συμπλήρωσε ο κ. Noyer.

Ο Γενικός Διευθυντής της Carrefour  Κύπρου, κατά την διάρκεια του χαιρετισμού του, ανέφερε επίσης ότι οι νέες τεχνολογίες έχουν αλλάξει δραστικά την αντίληψη του καταναλωτή. 

Στο πλαίσιο του συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν τα ΙnBusiness Grocery Retail Awards όπου βραβεύτηκαν τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που έχουν διαπρέψει την χρονιά που μας πέρασε.

Ο Εμπορικός Διευθυντής της Carrefour  Κύπρου Mιχάλης Παναγίδης ανέφερε ότι η Carrefour Κύπρου συμμετέχει στο θεσμό των βραβείων για δεύτερη συνεχή χρονιά μέσα από την χορηγία τους στο συνέδριο. Κατέληξε ότι ο καταναλωτής αναζητά συνεχώς καινούργια προϊόντα και καινοτομίες. 

Δειτε Επισης

Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο
Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο