Στροφή στην εξατομίκευση των προσφορών

Για την εξατομίκευση των προσφορών (personalisation) μίλησε ο head of Research, Retail Week, UK Alex Hamilton, στο 12ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου. Όπως είπε, ποτέ δεν ήταν εύκολο να προσεγγίσεις τους καταναλωτές και ακόμα περισσότερο να τους δεσμεύσεις, να τους κάνεις πιστούς στο δικό σου προϊόν.

Αναφερθείς σε έρευνες, τόνισε ότι οι καταναλωτές επιθυμούν να δίνουν προσωπικά δεδομένα για να λαμβάνουν με μηνύματα τις προσφορές των καταστημάτων, μόνο αν υπάρχει κάτι αξιόλογο. Αυτό που χρησιμοποιείται κυρίως για το personalization είναι τα sms και το e mail.

Παράλληλα, σημείωσε πως πλέον από το Personalisation προχωράμε στο Contextualisation. Δηλαδή, προσθέτει καταστάσεις, στοιχεία και πραγματικό χρόνο στην υφιστάμενη εξατομικευμένη προσφορά. Ανέφερε το παράδειγμα ενός καταναλωτή σε ένα κατάστημα, ο οποίος κοιτάζει για πολλή ώρα ένα προϊόν. Ο retailer τον εντοπίζει είτε μέσω wi fi  είτε μέσω άλλων δεδομένων και αυτόματα του προσφέρει έκπτωση στο συγκεκριμένο προϊόν. Αυτό το κάνει πολύ προσωπικό, κάτι που ο καταναλωτής εκτιμά ακόμα περισσότερο. «Οι λιανέμποροι θα πρέπει να επικεντρωθούν σε πιο digital customer experience», κατέληξε.

Δειτε Επισης

Μάριος Αντωνίου: Το ασταθές περιβάλλον, η αγορά που σφύζει εν μέσω εκπτώσεων και οι κατασχέσεις fake labubu
Στην Κοπεγχάγη για τη άτυπη σύνοδο των Υπουργών Ανταγωνιστικότητας ο Γιώργος Παπαναστασίου
Νέα εποχή διασκέδασης στο Mall of Cyprus-Επεκτείνεται σημαντικά το Players Arcade (pics)
Χιλιάδες οχήματα παραμένουν ακινητοποιημένα σε ευρωπαϊκά λιμάνια λόγω των δασμών Τραμπ
Tο FMCG Unit της CTC...Οι εταιρείες που το αποτελούν, ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην αγορά και η πορεία εξέλιξης
Παπαέλληνας: Τέσσερις γυναίκες του ομίλου μιλούν για τα brands που εκπροσωπούν-Η δυναμική, το εύρος και η αποστολή
Επαναπιστοποίηση Υπεραγορών Αλφαμέγα και Bean Bar ως Great Place To Work®
Αγρότης: Επεκτάθηκε με νέο μεγάλο κατάστημα στην περιοχή ΓΣΠ
Γ. Τσακκιστός: Δεν έχει βοηθήσει τους καταναλωτές το «e-kalathi»... Γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα μαζικής αναθεώρησης τιμών
Σε αρχηγό αστυνομίας και γραμματεία του Υπουργικού η έκθεση για Takata-Οι οδηγίες της Νομικής Υπηρεσίας