Στροφή στην εξατομίκευση των προσφορών

Για την εξατομίκευση των προσφορών (personalisation) μίλησε ο head of Research, Retail Week, UK Alex Hamilton, στο 12ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου. Όπως είπε, ποτέ δεν ήταν εύκολο να προσεγγίσεις τους καταναλωτές και ακόμα περισσότερο να τους δεσμεύσεις, να τους κάνεις πιστούς στο δικό σου προϊόν.

Αναφερθείς σε έρευνες, τόνισε ότι οι καταναλωτές επιθυμούν να δίνουν προσωπικά δεδομένα για να λαμβάνουν με μηνύματα τις προσφορές των καταστημάτων, μόνο αν υπάρχει κάτι αξιόλογο. Αυτό που χρησιμοποιείται κυρίως για το personalization είναι τα sms και το e mail.

Παράλληλα, σημείωσε πως πλέον από το Personalisation προχωράμε στο Contextualisation. Δηλαδή, προσθέτει καταστάσεις, στοιχεία και πραγματικό χρόνο στην υφιστάμενη εξατομικευμένη προσφορά. Ανέφερε το παράδειγμα ενός καταναλωτή σε ένα κατάστημα, ο οποίος κοιτάζει για πολλή ώρα ένα προϊόν. Ο retailer τον εντοπίζει είτε μέσω wi fi  είτε μέσω άλλων δεδομένων και αυτόματα του προσφέρει έκπτωση στο συγκεκριμένο προϊόν. Αυτό το κάνει πολύ προσωπικό, κάτι που ο καταναλωτής εκτιμά ακόμα περισσότερο. «Οι λιανέμποροι θα πρέπει να επικεντρωθούν σε πιο digital customer experience», κατέληξε.

Δειτε Επισης