Η ναυτιλία θέλει σωστό marketing
16:14 - 29 Ιουνίου 2015
Επιβάλλεται σωστό marketing στη ναυτιλία μέσω των θεσμών και της κυβέρνησης, ώστε να προωθήσουμε την κυπριακή ναυτιλία στο εξωτερικό, αναφέρει στο InBusinessNews ο General Manager της Columbia Shipmanagement, Φοίβος Βάκη.
Ο κ. Βάκη τονίζει ότι λίγους μήνες μετά την κατάρρευση της Lehman Brothers η ναυτιλιακή βιομηχανία πλήγηκε πάρα πολύ και τώρα –εφτά χρόνια μετά– άρχισαν ορισμένοι τομείς να ανακάμπτουν.
Μάλιστα, για την κρίση της Lehman η οποία σήμανε και την αρχή της μεγάλης οικονομικής κρίσης παγκοσμίως ο κ. Βάκης αναφέρει: «Μετά τη Lehman Brothers η Αμερική και η Ευρώπη σταμάτησαν να εισάγουν τα προϊόντα από την Κίνα και να υπάρχει διακίνηση εμπορίου οπότε αμέσως υπήρχε στην αγορά των ναύλων των πλοίων μια κατακόρυφη πτώση. Το δεύτερο που συνέβηκε ήταν ότι οι τράπεζες βρέθηκαν οι ίδιες σε μεγάλο πρόβλημα και δεν μπορούσαν να βοηθήσουν τους πλοιοκτήτες που ζητούσαν λεφτά».
Στην Κύπρο συμπληρώνει ο κ. Βακης, «Έχουμε πλοιοκτήτριες εταιρείες που έχουν επηρεαστεί, έχουμε όμως και πλεοδιαχειρίστριες εταιρίες που έχουν επηρεαστεί λιγότερο διότι αυτές προσφέρουν υπηρεσίες δεν παίρνουν ιδιαίτερα ρίσκα είτε στην μεταφορά φορτίου είτε στην αγορά του πλοίου»